Премини към съдържание

Странно виене при пълен навит волан при Галант 2.5


bong231

Препоръчано мнение

Като навия волана докрай и се появява едно странно виене от хидравликата ако не се лъжа!Ако някой се е сблъсквал с този проблем моля за помощ!Благодаря за съдействието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Това "виене" когато е на място колата ли се чува? Само в крайно положение ли е този звук? Само на едната страна ли е или се чува еднакво на двете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Няколко са причините - масло на хидравликата (имаш ли достатъчно), рейка, помпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро я проверявах хидравличната течност и имаше,но ми направи впечатление,че като отворих след това волана беше много лек,докато преди това имах чувство,че карам без хидравлика!Требва да се провери май хидравликата или помпата!Благодаря за бързия отговор колега!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да погледнете шарнирите на правите правите носачи. Всеки от двата прави носача има по един шарнир към съответното колело - него проверете. Най-добре е да се свали от мястото си и да се провери на ръка. В по-мързеливия и по-несигурен вариант е колелото на крик, пън на гредата след прага да не стане беля и тръба под колелото ~1,5 метра, след което се повдига задния край на тръбата а долния край на колелото (гумата) се притиска навътре. Ако мърда, трябва някой да гледа дали мърда във въпросния шарнир. Мърда ли там - смяна веднага, иначе ... от този болт зависи живота буквално.

Никога не навивай пълен волан. Случи ли се, веднага отпусни малко и тогава продължавай завиването/маневрата.

Проблем с рейката има когато воланът "сече", тоест движението на волана става на малки тласъци вместо плавно; когато се губи хидравлична течност от нея и когато "вие" дори при малко завиване в движение с ниска скорост.

На място не е добре да се върти волана, защото хидравликата се товари. Може някоя предна гума да е спаднала малко, може да има съприкосновение с бордюр, или колело да е в дупка ... не трябва да се върти на място освен ако не се налага наистина.

 

Каква е правилната течност за доливане в помпата? Питам от любопитство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

ATF DEXRON II или DiaQueen PSF-Dexron III.

При доливане добре е да се провери за теч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е заместител. Има специална течност за хидравликата, включително на :mitsu-smiley: такава. Мирослав е писал в една от старите теми, мързи ме да ровя .. При мен след смяна се наложи рециклиране на рейката щото се разтрака и разтече :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://maslenka.net/published/publicdata/MASLENKA/attachments/SC/products_pictures/psf_big_enl.jpg

http://i1.detalimitsubishi.ru/1/839/8381527/075a3e/zhidkost-dla-gidrousilitela-rula-mitsubishi-dia-queen-psf.jpg

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...