Премини към съдържание

При движение в дъжд


sviliv

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, искам да ви попитам как е при вас.

В събота е неделя бях в София и както знаете имаше сняг. При движение мокрия сняг пръскаше някъде от дясно при двигателя и колата губеше мощност /някъде влизаше вода/, след намаляване и известно време се оправяше.

Същото ми се случи когато през лятото валеше проливен дъжд и по неизбежност се минавах през по-дълбока вода /не наводнена/ просто пръска/влиза вода през десния отвор за полуоската и след време се оправя. Тогава намалих, почти спрях малко форсирах да се изсуши и продължих.

Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?

Колата е Каризма, 1,6 90кс, 1999г.

Благодаря Ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да допълня, днес гледах колата на канал, до масления филтър има свободен достъп да не би да липсва някоя кора и от там да пръска вода в генератора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Генератора и да го пръска вода не би трябвало да му влияе. По-вероятно е да е нещо със запалителната система, кабели, дистрибуторна капачка, като е влажно времето може кабелите ти да са стари с прегоряла изолация и да прескача напрежението от тях някъде по метала на двигателя. Запали колата на тъмно вечер, ама много тъмно трябва да е и погледни кабелите на свещите и подай газ от жилото на газта и виж дали светят някъде кабелите или дали прехвърля искра някъде когато подадеш газ. Ако са наред нищо не трябва да се вижда. Това е моята идея.

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзоваването, 2-та кабела от бобините са сменени преди година и в мъгливо време или много влажно и дъждовно няма проблеми - знам какво имаш предвид имал съм подобен проблем, делкото е затворено и високо, но си мисля ако в генератора влезе вода и не се произвежда нужния ток какъв ще е резултата?

Но това което ме съветваш ще проверя за искрене в тъмно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Генератора и да го пръска вода не би трябвало да му влияе. По-вероятно е да е нещо със запалителната система, кабели, дистрибуторна капачка, като е влажно времето може кабелите ти да са стари с прегоряла изолация и да прескача напрежението от тях някъде по метала на двигателя. Запали колата на тъмно вечер, ама много тъмно трябва да е и погледни кабелите на свещите и подай газ от жилото на газта и виж дали светят някъде кабелите или дали прехвърля искра някъде когато подадеш газ. Ако са наред нищо не трябва да се вижда. Това е моята идея.

Открих проблема, едната бобина като я напръсках с вода - прави дискотека, още кара, но днес или утре я пенсионирам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема, едната бобина като я напръсках с вода - прави дискотека, още кара, но днес или утре я пенсионирам

 

Има защитни или лакиращи спрейове, против влага. На прима виста се сещам за Würth SW или SL. SW за почистване, а SL e лак.

Защо да горим юргана заради 1 бълха?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...