sviliv Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 Здравейте колеги, искам да ви попитам как е при вас.В събота е неделя бях в София и както знаете имаше сняг. При движение мокрия сняг пръскаше някъде от дясно при двигателя и колата губеше мощност /някъде влизаше вода/, след намаляване и известно време се оправяше.Същото ми се случи когато през лятото валеше проливен дъжд и по неизбежност се минавах през по-дълбока вода /не наводнена/ просто пръска/влиза вода през десния отвор за полуоската и след време се оправя. Тогава намалих, почти спрях малко форсирах да се изсуши и продължих.Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?Колата е Каризма, 1,6 90кс, 1999г.Благодаря Ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 1 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2014 Искам да допълня, днес гледах колата на канал, до масления филтър има свободен достъп да не би да липсва някоя кора и от там да пръска вода в генератора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 1 ноември 2014 Сподели Публикувано 1 ноември 2014 (редакция) Генератора и да го пръска вода не би трябвало да му влияе. По-вероятно е да е нещо със запалителната система, кабели, дистрибуторна капачка, като е влажно времето може кабелите ти да са стари с прегоряла изолация и да прескача напрежението от тях някъде по метала на двигателя. Запали колата на тъмно вечер, ама много тъмно трябва да е и погледни кабелите на свещите и подай газ от жилото на газта и виж дали светят някъде кабелите или дали прехвърля искра някъде когато подадеш газ. Ако са наред нищо не трябва да се вижда. Това е моята идея. Редактирано 1 ноември 2014 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 4 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2014 Благодаря за отзоваването, 2-та кабела от бобините са сменени преди година и в мъгливо време или много влажно и дъждовно няма проблеми - знам какво имаш предвид имал съм подобен проблем, делкото е затворено и високо, но си мисля ако в генератора влезе вода и не се произвежда нужния ток какъв ще е резултата? Но това което ме съветваш ще проверя за искрене в тъмно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 12 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2015 Генератора и да го пръска вода не би трябвало да му влияе. По-вероятно е да е нещо със запалителната система, кабели, дистрибуторна капачка, като е влажно времето може кабелите ти да са стари с прегоряла изолация и да прескача напрежението от тях някъде по метала на двигателя. Запали колата на тъмно вечер, ама много тъмно трябва да е и погледни кабелите на свещите и подай газ от жилото на газта и виж дали светят някъде кабелите или дали прехвърля искра някъде когато подадеш газ. Ако са наред нищо не трябва да се вижда. Това е моята идея.Открих проблема, едната бобина като я напръсках с вода - прави дискотека, още кара, но днес или утре я пенсионирам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 януари 2015 Сподели Публикувано 13 януари 2015 Открих проблема, едната бобина като я напръсках с вода - прави дискотека, още кара, но днес или утре я пенсионирам Има защитни или лакиращи спрейове, против влага. На прима виста се сещам за Würth SW или SL. SW за почистване, а SL e лак.Защо да горим юргана заради 1 бълха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.