Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Поддръжка на автомобила


ch0kata

Препоръчано мнение

Здравейте,

дойде ми време за смяна на масла и филтри, бихте ли ми препоръчали сервиз или не е толкова критично къде ще отида?

Вие какво друго си сменяте всяка година ? Карам Лансер 1.8 бензин, 2008

(извинявайте за лаическия въпрос, не разбирам много от автомобили)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем не маловажен въпрос е това. Сервиза по един или друг начин трябва да е проверен, т.е. да виждаш, колко източват и наливат. Така отпадат лъскавите сервизи! Примери за злоупотреби дал господ. Всички го играят обидени и че при тях не се случва, но ти имай едно на ум! Стават страшни неща! Така открих, че картера ми е свалян. Защо!? Не знам!

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Картера най-вероятно е свалян заради пренатегнат дренажен болт и съсипана резба. Като гледам колко ми е сплескана уплътнителната шайба и при мен е падало якото стягане...

 

Всеки съвестен майстор може да ти извърши обслужването. Аз слагам: масло - кастрол(такова ми слагаха в БС), маслен филтър - манн, филтър купе - дензо, въздушен може и оем, че цената им е сходна. За консумативи избора е голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Картера най-вероятно е свалян заради пренатегнат дренажен болт и съсипана резба. Като гледам колко ми е сплескана уплътнителната шайба и при мен е падало якото стягане...

 

Всеки съвестен майстор може да ти извърши обслужването. Аз слагам: масло - кастрол(такова ми слагаха в БС), маслен филтър - манн, филтър купе - дензо, въздушен може и оем, че цената им е сходна. За консумативи избора е голям.

 

Колега, гарнитурката е направена умишлено да се смачква, така че е нормално да се сплеска. Възможно е болта да е затегнат по-силно, но чак пък да съсипе резбата...

 

Нещо по-вероятно е да са закръглили главата на болта от многото напъване и да е трябвало да свалят картера за подмяна на болта.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата е направена да се сплесква, но не чак толкова. И друг път съм сменявал масло и съм

виждал как изглежда когато е нормално натегната.

 

Има доста по-бързи начини да се развие закръглен болт, при които не е необходимо да се сваля картера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Картера най-вероятно е свалян заради пренатегнат дренажен болт и съсипана резба. Като гледам колко ми е сплескана уплътнителната шайба и при мен е падало якото стягане...

 

Всеки съвестен майстор може да ти извърши обслужването. Аз слагам: масло - кастрол(такова ми слагаха в БС), маслен филтър - манн, филтър купе - дензо, въздушен може и оем, че цената им е сходна. За консумативи избора е голям.

 

Много благодаря на всички за мненията. Колега Кацарски, ако сложа проверените от теб марки, колко парички да си приготвя грубо (+/- 100 лв, да се ориентирам просто)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросните консумативи са малко под 150лв. Много зависи от къде ще ги вземеш. В БС

литър кастрол беше ~30лв:).

 

Има и други марки, които стават, а всеки сервиз си има различни доставчици, затова най-добре за цени да говориш с човека(сервиза), който ще ти извърши обслужването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...