ch0kata Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 Здравейте,дойде ми време за смяна на масла и филтри, бихте ли ми препоръчали сервиз или не е толкова критично къде ще отида?Вие какво друго си сменяте всяка година ? Карам Лансер 1.8 бензин, 2008(извинявайте за лаическия въпрос, не разбирам много от автомобили) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 октомври 2014 Сподели Публикувано 11 октомври 2014 (редакция) Съвсем не маловажен въпрос е това. Сервиза по един или друг начин трябва да е проверен, т.е. да виждаш, колко източват и наливат. Така отпадат лъскавите сервизи! Примери за злоупотреби дал господ. Всички го играят обидени и че при тях не се случва, но ти имай едно на ум! Стават страшни неща! Така открих, че картера ми е свалян. Защо!? Не знам! Редактирано 11 октомври 2014 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Картера най-вероятно е свалян заради пренатегнат дренажен болт и съсипана резба. Като гледам колко ми е сплескана уплътнителната шайба и при мен е падало якото стягане... Всеки съвестен майстор може да ти извърши обслужването. Аз слагам: масло - кастрол(такова ми слагаха в БС), маслен филтър - манн, филтър купе - дензо, въздушен може и оем, че цената им е сходна. За консумативи избора е голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Картера най-вероятно е свалян заради пренатегнат дренажен болт и съсипана резба. Като гледам колко ми е сплескана уплътнителната шайба и при мен е падало якото стягане... Всеки съвестен майстор може да ти извърши обслужването. Аз слагам: масло - кастрол(такова ми слагаха в БС), маслен филтър - манн, филтър купе - дензо, въздушен може и оем, че цената им е сходна. За консумативи избора е голям. Колега, гарнитурката е направена умишлено да се смачква, така че е нормално да се сплеска. Възможно е болта да е затегнат по-силно, но чак пък да съсипе резбата... Нещо по-вероятно е да са закръглили главата на болта от многото напъване и да е трябвало да свалят картера за подмяна на болта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Гарнитурата е направена да се сплесква, но не чак толкова. И друг път съм сменявал масло и съмвиждал как изглежда когато е нормално натегната. Има доста по-бързи начини да се развие закръглен болт, при които не е необходимо да се сваля картера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch0kata Публикувано 15 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Картера най-вероятно е свалян заради пренатегнат дренажен болт и съсипана резба. Като гледам колко ми е сплескана уплътнителната шайба и при мен е падало якото стягане... Всеки съвестен майстор може да ти извърши обслужването. Аз слагам: масло - кастрол(такова ми слагаха в БС), маслен филтър - манн, филтър купе - дензо, въздушен може и оем, че цената им е сходна. За консумативи избора е голям. Много благодаря на всички за мненията. Колега Кацарски, ако сложа проверените от теб марки, колко парички да си приготвя грубо (+/- 100 лв, да се ориентирам просто)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Въпросните консумативи са малко под 150лв. Много зависи от къде ще ги вземеш. В БСлитър кастрол беше ~30лв. Има и други марки, които стават, а всеки сервиз си има различни доставчици, затова най-добре за цени да говориш с човека(сервиза), който ще ти извърши обслужването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.