Премини към съдържание

Galant-мение за Галант TDI


pa4i

Препоръчано мнение

Хубава, удобна, кола и също икономична. Искаща нормално внимание и грижи. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден по то точно изкам да попитам този модел галанти успешни ли са че ме плашат тук че не са били мн успешни и колко е разхода на гориво на галант 2.0 TDI

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден по то точно изкам да попитам този модел галанти успешни ли са че ме плашат тук че не са били мн успешни и колко е разхода на гориво на галант 2.0 TDI

 

Какво значи много успешни :icon_hmm:

Разхода зависи от карането, но не го чакай да падне под 6 - 6.5

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този от снимката не е дизел май, по скоро е GDI, като гледам емблемата над мигачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този от снимката не е дизел май, по скоро е GDI, като гледам емблемата над мигачи.

 

Колегата е показал снимките, за да видим, че иска авансов пакет :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се правиш на състезател с него ще ходиш по майстори. При нормално каране ще те надживее! естествено кола втора ръка знаеш щом има турбо е хубаво да се прегледа. Иска на време смяна на масло. и други консумативи ,защото дизелите работят в по-тежки условия от бензина. Като имам предвид тежки усилията в двигателя. Не като атмосферни. Нищо повече. За мен са вечни коли дизелите. Особено тези без турбо. Но искат внимание като всяка машина. Въпроса е как е подържана преди тебе .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Три години го карам като чужд и до сега проблеми съм имал само от майсторите, които са ми сменяли консумативи... Обаче скроростната кутия и съединителя са слаби... И все пак с междинната газ за втора се свиква :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи много успешни :icon_hmm:

Разхода зависи от карането, но не го чакай да падне под 6 - 6.5

 

Абе не е баш така.

Ако го караш "по пенсионерски" пада и под 6 на магистрала.

Не е кола "резачка" макар, че ако го настъпиш се събужда.

Извънградско 6, градско 7-8.

Мойто комби го карам повече от четири години и освен биалетки, накладки и предни дискове в самата начало щото бяха направи накопани от ръжда, друго не съм сменял. /ляв прав носач в началото, но това беше от престараване. Изпарител на климатика, но беше спукан колектора, може би и от мен. Счупих и предна лява пружина на риболов, но той не е направен за офроуд./

Масло и антифриз не пипа, нафта и по 5 милилитра масло на литър гориво.

Отваряй си очите и малко късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купиш такъв за 2500лв (ръждясал милионник от Австрия), не е успешен модела действително !

Виж за 4-6 хилки ако си вземеш запазен (да речем Швейцарец на под 300к. реални) е доста успешен, така им кажи на приятелите ти.

 

Друг е въпроса, че 12-15 годишен дизел на разумен пробег да се намери, клони към научната фантастика, не само за Галант се отнася.

 

Дано ме разбереш какво искам да ти кажа.

 

 

Относно разхода - 8-10 градско и около 7 извън, даваше конкретната бройка с която съм имал контакт.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи много успешни :icon_hmm:

Разхода зависи от карането, но не го чакай да падне под 6 - 6.5

 

Че аз на извънградско колкото пъти съм си правил груби сметки не съм имал разход над 6 никога!

Естественно 140-150 макс но винаги на климатик при това стабилно натоварена!

Виж за градско... там ме е срам да кажа колко харчи ама то моето градско кошмарно.

По отношение на здравината не бих казал че е по-ненадеждна от който и да е друг японски автомобил от този клас и на тези години.

Естественно много е важен предварителния подбор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купиш такъв за 2500лв (ръждясал милионник от Австрия), не е успешен модела действително !

Виж за 4-6 хилки ако си вземеш запазен (да речем Швейцарец на под 300к. реални) е доста успешен, така им кажи на приятелите ти.

 

Друг е въпроса, че 12-15 годишен дизел на разумен пробег да се намери, клони към научната фантастика, не само за Галант се отнася.

 

Дано ме разбереш какво искам да ти кажа.

 

 

Относно разхода - 8-10 градско и около 7 извън, даваше конкретната бройка с която съм имал контакт.

 

 

Много точно казано :yes3: :good: ! Дизел се купува за да се кара много, мисля че повечето хора разбраха това, изключвам ентусиастите които чакат чудеса от кола за 2-3К лева .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Галанта от линка е с двигател GDI, който работи с бензин. С него може да имаш проблеми, ако нямаш читав сервиз или майстор, който да познава тези двигатели.

А ако наистина питаш за дизелов Галант, там нещата са много прости и ядове няма да имаш никакви, освен ако колата не е на над 400 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много точно казано :yes3: :good: ! Дизел се купува за да се кара много, мисля че повечето хора разбраха това, изключвам ентусиастите които чакат чудеса от кола за 2-3К лева .

Има нещо вярно, но всяко правило си има изключения. Донякъде е въпрос на късмет и много важно човек да си отваря добре очите като е тръгнал да купува кола ( особено дизел).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...