Премини към съдържание

Проблем с двигател Space Star DID 1,9 115hs


benquick

Препоръчано мнение

Здравейте,

снощи на път към София, двигателя ми отказа в движение, светнаха де що има лампи по таблото и колата спря..... Изключих от контакт, изчаках малко и опитах отново, успех никакъв - Check Engine загасва и почти веднага отново светва(нямам проблем с охладителната течност, колата не загрява, масло и филтрите ми предостои да ги сменя след 2 000 километра-сменям всички филтри и масло на 10 000км). При опит да запаля двигателя отново, имам контакт, но сякаш не подава нафта. Опитах да изчистя евентуални грешки като свалих акумулатора и го закачих отново, но никаква промяна на положението. Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или може да ме насочи какво да търся, да пише.

 

Благодаря предварително

Редактирано от benquick
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да неизбежна е, но все пак благодаря и за евентуалната насока, която даваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега здравей . Същия проблем го имам и аз и съм любопитен как го реши ? Аз го оправям когато се случи де с напомпване гориво ръчно докато се втвърди "крушата" паля и няма проблем .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Според мен е гориво-подкачащата помпа. Имах същият проблем с едно Рено сценик 1,9DCI.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, направих някои проверки. Под задната седалка има помпа с два маркуча включени в нея. След като разкачих този, който подава гориво към двигателя, впръсках нафта вътре и я бутнах с малък компресор. Колата изчисти грешката на таблото и запали. В момента обаче съм пред дилема дали проблемът е в тази помпа или в нейното захранване. Днес се опитах да намеря от къде се захранва, но мисията беше неуспешна. Някой, някакви насоки предположения?

 

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, оказва се че наистина няма помпа, а това което гледах е поплавъка за горивото. Свалих я и се оказа, че наистина се е задръстила (ама яко) с нещо от рода на течен парафин(предполагам от качествена нафта.... Като цяло обаче резервоара е чист и няма други боклуци. Надявам се, че скоро няма да се появи подобен или друг проблем. Благодаря много за насоките и изказаните предположения. Поздрави и със здраве!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава томпа в този автомобил.

 

Здравей, предположих е същото изпълнение, като Рено Сценик1,9DCI. Защото описанието на проблема отговаряше симптомитеq които имаше Реното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз минах процедурата с почистването на цедката. Същите симптоми а се оказа толкова елементарно. Колата я имам от 1 година и така я карах до днес. След тази процедура колата дори ми се видя и по пъргъва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес и аз минах процедурата с почистването на цедката. Същите симптоми а се оказа толкова елементарно. Колата я имам от 1 година и така я карах до днес. След тази процедура колата дори ми се видя и по пъргъва.

колега имаш ЛС :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте!

Същите симптоми имах с моя Спейс Стар 1.9 DiD, 102HP.

Днес смених горивния филтър и почистих филтъра в резервоара от налепите.

Количката литна!

Това което ме безпокои са показанията на разходомера, от 15-25 литра.

Това нормално ли е, ще се оправи ли от само себе си или трябва да ходя на диагностика?

 

Благодаря за отговора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега я само уточни като тръгваш да палиш има ли признак, че ще запали или само си върти все 1 няма гориво ? Ако върти и няма признак, че ще запали те съветвам да си прегледаш бушоните. При мен се случи същото нещо .. изведнъж угасна и викам си свърши горивото е да ама не. Сипах гориво и пак същото неще да запали няма признак. Е като си прегледах бушоните 1 бушон имаше изгорял и проблема излезе от него. Та и сега си продължава да гори бушона. Сменям го и продължавам, но скоро ще посетя ел. техник. Та и затова те съветвам да прегледаш бушоните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Пали добре, почти веднага.

Днес реших да напълня резервоара догоре, показанията на разходомера се нормализираха, засега изглежда наред.

Но за всеки случай ще отида на диагностика.

Благодаря! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Пали добре, почти веднага.

Днес реших да напълня резервоара догоре, показанията на разходомера се нормализираха, засега изглежда наред.

Но за всеки случай ще отида на диагностика.

Благодаря! :)

 

 

Ако проблема е бил в задръстена цедка няма страшно. Колата сама ще си оправи разхода. Само нулираи от копчето сегашния разход и си готов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги! Нова съм ту (т.е. от днес), за това не знам до колко ще се справя с описанията и все пак не разбирам толкова, но...ще се опитам да съм максимално подробна. Предполагам, че ще свикна. Като за начало, попаднах на един пост (който си позволих да копирам), той е на Николай Калчев от 2012г., а именно:

 

"Здравейте колеги! Имам следния проблем и след обиколка на 3-4 сервиза проблема все още не е отстранен. Искам да поясня че когато резервоара ми е на 1/2 или пълен, нямам никакви проблеми. Нито гасне, пали като кибрит и върви като самолет. НО когато нивото на резервоара падне до 1/4 и на долу започват проблемите... трудно пали (дори и топла), не са постоянни оборотите (не винаги), и най-голямата загадка е на дълъг път със 100-120 км/ч гасне.. придърпва, светва чек-а и като освободя от скорост изгася. След което ако не и подкача ръчно гориво, няма да запали. Например вчера за разстоянието Девня - Варна ми направи тази мизерия 2 пъти! И така колеги споделете мисли, идеи, предложения! Само за пояснение на 144500км е колата, сменени са всички консумативи(масла, филтри, ролки, водна помпа), 2005 съм сменял датчика на рейката за подаване на гориво, а преди 3 години съм чистил резервоара. Чакам коментари! :) "

 

В общи линии моят проблем е същия, смених масло, филтри, горивен филтър...датчика на рейката, който той описа, клапан на турбото и .....колата ми пак гасне. За една седмица два пъти, на магистралата, с около 120-140 км., като горивото ми наистина беше под половината резервоар. Ако някой може да ме посъветва, в момента е при майстор, който ми каза, че няма налягане в горивната помпа, но след като е подал гориво от външен източник пак не става. Не ми говори много това, но....щял да мисли какво да прави.

И все пак ако Николай Калчев попадне на въпроса ми, ще е от полза да ми каже...какво излезна при него и дали до отстрани проблема.

 

Благодаря Ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Писах, като цитирах товето описание от ....2012 г. понеже съм нова и не съм много в час...Може ли да ми кажеш какво стана с твоя проблем с гасненето....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Прощавайте ако може малко помощ. Колата ми гасне при скорост 100-120 км на магистралата, след 1-2 трудни запалвания тотално отказва да запали /след ръчно подкачване се оправя/. Четох по темите тук във форума и реших да почистя "цедката" както тук се изразявате. За това ли става дума, намиращо се под средната част на задната седалка. На мен ми прилича на помпа, а казвате, че такава в този модел няма, за това искам мнение, преди да предприема нещо. Благодаря! Колата е Спейс стар 1.9 DID 115, 2003г

 

Снимка

Редактирано от emiliobg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Прощавайте ако може малко помощ. Колата ми гасне при скорост 100-120 км на магистралата, след 1-2 трудни запалвания тотално отказва да запали /след ръчно подкачване се оправя/. Четох по темите тук във форума и реших да почистя "цедката" както тук се изразявате. За това ли става дума, намиращо се под средната част на задната седалка. На мен ми прилича на помпа, а казвате, че такава в този модел няма, за това искам мнение, преди да предприема нещо. Благодаря! Колата е Спейс стар 1.9 DID 115, 2003г

 

Снимка

 

Здравей колега!

 

Това не е помпа, а засмукваща сонда. Вчера отварях моята да я проверя в какво състояние е. В пластмасова кутия е съвместен датчика за нивото на горивото в резервоара, груб филтър (цедка) за първоначално пречистване на горивото, мембранно клапанче (при мен е червено - на дъното на тази пластмасова кутия на смукателя) и самата сонда. Отвиваш пластмасовата гайка (голяма сива при мен), която държи целия корпус към резервоара и внимателно със завъртане дърпаш нагоре, за да излезе и поплавъка. Предварително откачи ел. клема на нивопоказателя, маркучетата за правото и обратното гориво и запомни кое от кой щуцер си откачил.

 

Надявам се да съм бил полезен! Пиши за резултат.

post-22260-055016400 1501588051_thumb.jpg

Редактирано от genadko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...