Премини към съдържание

Valena

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Valena's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей! Писах, като цитирах товето описание от ....2012 г. понеже съм нова и не съм много в час...Може ли да ми кажеш какво стана с твоя проблем с гасненето....
  2. Здравейте колеги! Нова съм ту (т.е. от днес), за това не знам до колко ще се справя с описанията и все пак не разбирам толкова, но...ще се опитам да съм максимално подробна. Предполагам, че ще свикна. Като за начало, попаднах на един пост (който си позволих да копирам), той е на Николай Калчев от 2012г., а именно: "Здравейте колеги! Имам следния проблем и след обиколка на 3-4 сервиза проблема все още не е отстранен. Искам да поясня че когато резервоара ми е на 1/2 или пълен, нямам никакви проблеми. Нито гасне, пали като кибрит и върви като самолет. НО когато нивото на резервоара падне до 1/4 и на долу започват проблемите... трудно пали (дори и топла), не са постоянни оборотите (не винаги), и най-голямата загадка е на дълъг път със 100-120 км/ч гасне.. придърпва, светва чек-а и като освободя от скорост изгася. След което ако не и подкача ръчно гориво, няма да запали. Например вчера за разстоянието Девня - Варна ми направи тази мизерия 2 пъти! И така колеги споделете мисли, идеи, предложения! Само за пояснение на 144500км е колата, сменени са всички консумативи(масла, филтри, ролки, водна помпа), 2005 съм сменял датчика на рейката за подаване на гориво, а преди 3 години съм чистил резервоара. Чакам коментари! " В общи линии моят проблем е същия, смених масло, филтри, горивен филтър...датчика на рейката, който той описа, клапан на турбото и .....колата ми пак гасне. За една седмица два пъти, на магистралата, с около 120-140 км., като горивото ми наистина беше под половината резервоар. Ако някой може да ме посъветва, в момента е при майстор, който ми каза, че няма налягане в горивната помпа, но след като е подал гориво от външен източник пак не става. Не ми говори много това, но....щял да мисли какво да прави. И все пак ако Николай Калчев попадне на въпроса ми, ще е от полза да ми каже...какво излезна при него и дали до отстрани проблема. Благодаря Ви!
×
×
  • Създаване...