benquick Публикувано 23 септември 2014 Сподели Публикувано 23 септември 2014 (редакция) Здравейте,снощи на път към София, двигателя ми отказа в движение, светнаха де що има лампи по таблото и колата спря..... Изключих от контакт, изчаках малко и опитах отново, успех никакъв - Check Engine загасва и почти веднага отново светва(нямам проблем с охладителната течност, колата не загрява, масло и филтрите ми предостои да ги сменя след 2 000 километра-сменям всички филтри и масло на 10 000км). При опит да запаля двигателя отново, имам контакт, но сякаш не подава нафта. Опитах да изчистя евентуални грешки като свалих акумулатора и го закачих отново, но никаква промяна на положението. Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или може да ме насочи какво да търся, да пише. Благодаря предварително Редактирано 23 септември 2014 от benquick Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 септември 2014 Сподели Публикувано 23 септември 2014 Само диагностика. Аз, например, залагам на датчик колянов вал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benquick Публикувано 23 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2014 Да неизбежна е, но все пак благодаря и за евентуалната насока, която даваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gorohristov Публикувано 8 октомври 2014 Сподели Публикувано 8 октомври 2014 Колега здравей . Същия проблем го имам и аз и съм любопитен как го реши ? Аз го оправям когато се случи де с напомпване гориво ръчно докато се втвърди "крушата" паля и няма проблем . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 8 октомври 2014 Сподели Публикувано 8 октомври 2014 Здравейте! Според мен е гориво-подкачащата помпа. Имах същият проблем с едно Рено сценик 1,9DCI. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 9 октомври 2014 Сподели Публикувано 9 октомври 2014 изчисти си резервоара от батаци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benquick Публикувано 12 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2014 Здравейте, направих някои проверки. Под задната седалка има помпа с два маркуча включени в нея. След като разкачих този, който подава гориво към двигателя, впръсках нафта вътре и я бутнах с малък компресор. Колата изчисти грешката на таблото и запали. В момента обаче съм пред дилема дали проблемът е в тази помпа или в нейното захранване. Днес се опитах да намеря от къде се захранва, но мисията беше неуспешна. Някой, някакви насоки предположения? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 12 октомври 2014 Сподели Публикувано 12 октомври 2014 Стигат ли кабели до тази "помпа"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benquick Публикувано 12 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2014 Така, оказва се че наистина няма помпа, а това което гледах е поплавъка за горивото. Свалих я и се оказа, че наистина се е задръстила (ама яко) с нещо от рода на течен парафин(предполагам от качествена нафта.... Като цяло обаче резервоара е чист и няма други боклуци. Надявам се, че скоро няма да се появи подобен или друг проблем. Благодаря много за насоките и изказаните предположения. Поздрави и със здраве!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 12 октомври 2014 Сподели Публикувано 12 октомври 2014 Няма такава томпа в този автомобил. Здравей, предположих е същото изпълнение, като Рено Сценик1,9DCI. Защото описанието на проблема отговаряше симптомитеq които имаше Реното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 19 октомври 2014 Сподели Публикувано 19 октомври 2014 Днес и аз минах процедурата с почистването на цедката. Същите симптоми а се оказа толкова елементарно. Колата я имам от 1 година и така я карах до днес. След тази процедура колата дори ми се видя и по пъргъва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeddyRadev Публикувано 28 октомври 2014 Сподели Публикувано 28 октомври 2014 Днес и аз минах процедурата с почистването на цедката. Същите симптоми а се оказа толкова елементарно. Колата я имам от 1 година и така я карах до днес. След тази процедура колата дори ми се видя и по пъргъва.колега имаш ЛС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дани Елче Публикувано 16 юни 2015 Сподели Публикувано 16 юни 2015 Здравейте! Същите симптоми имах с моя Спейс Стар 1.9 DiD, 102HP.Днес смених горивния филтър и почистих филтъра в резервоара от налепите.Количката литна!Това което ме безпокои са показанията на разходомера, от 15-25 литра.Това нормално ли е, ще се оправи ли от само себе си или трябва да ходя на диагностика? Благодаря за отговора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 17 юни 2015 Сподели Публикувано 17 юни 2015 Колега я само уточни като тръгваш да палиш има ли признак, че ще запали или само си върти все 1 няма гориво ? Ако върти и няма признак, че ще запали те съветвам да си прегледаш бушоните. При мен се случи същото нещо .. изведнъж угасна и викам си свърши горивото е да ама не. Сипах гориво и пак същото неще да запали няма признак. Е като си прегледах бушоните 1 бушон имаше изгорял и проблема излезе от него. Та и сега си продължава да гори бушона. Сменям го и продължавам, но скоро ще посетя ел. техник. Та и затова те съветвам да прегледаш бушоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дани Елче Публикувано 17 юни 2015 Сподели Публикувано 17 юни 2015 Здравейте! Пали добре, почти веднага. Днес реших да напълня резервоара догоре, показанията на разходомера се нормализираха, засега изглежда наред.Но за всеки случай ще отида на диагностика. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 Здравейте! Пали добре, почти веднага. Днес реших да напълня резервоара догоре, показанията на разходомера се нормализираха, засега изглежда наред.Но за всеки случай ще отида на диагностика. Благодаря! Ако проблема е бил в задръстена цедка няма страшно. Колата сама ще си оправи разхода. Само нулираи от копчето сегашния разход и си готов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дани Елче Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valena Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здравейте колеги! Нова съм ту (т.е. от днес), за това не знам до колко ще се справя с описанията и все пак не разбирам толкова, но...ще се опитам да съм максимално подробна. Предполагам, че ще свикна. Като за начало, попаднах на един пост (който си позволих да копирам), той е на Николай Калчев от 2012г., а именно: "Здравейте колеги! Имам следния проблем и след обиколка на 3-4 сервиза проблема все още не е отстранен. Искам да поясня че когато резервоара ми е на 1/2 или пълен, нямам никакви проблеми. Нито гасне, пали като кибрит и върви като самолет. НО когато нивото на резервоара падне до 1/4 и на долу започват проблемите... трудно пали (дори и топла), не са постоянни оборотите (не винаги), и най-голямата загадка е на дълъг път със 100-120 км/ч гасне.. придърпва, светва чек-а и като освободя от скорост изгася. След което ако не и подкача ръчно гориво, няма да запали. Например вчера за разстоянието Девня - Варна ми направи тази мизерия 2 пъти! И така колеги споделете мисли, идеи, предложения! Само за пояснение на 144500км е колата, сменени са всички консумативи(масла, филтри, ролки, водна помпа), 2005 съм сменял датчика на рейката за подаване на гориво, а преди 3 години съм чистил резервоара. Чакам коментари! " В общи линии моят проблем е същия, смених масло, филтри, горивен филтър...датчика на рейката, който той описа, клапан на турбото и .....колата ми пак гасне. За една седмица два пъти, на магистралата, с около 120-140 км., като горивото ми наистина беше под половината резервоар. Ако някой може да ме посъветва, в момента е при майстор, който ми каза, че няма налягане в горивната помпа, но след като е подал гориво от външен източник пак не става. Не ми говори много това, но....щял да мисли какво да прави. И все пак ако Николай Калчев попадне на въпроса ми, ще е от полза да ми каже...какво излезна при него и дали до отстрани проблема. Благодаря Ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valena Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здравей! Писах, като цитирах товето описание от ....2012 г. понеже съм нова и не съм много в час...Може ли да ми кажеш какво стана с твоя проблем с гасненето.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emiliobg Публикувано 11 юли 2017 Сподели Публикувано 11 юли 2017 (редакция) Прощавайте ако може малко помощ. Колата ми гасне при скорост 100-120 км на магистралата, след 1-2 трудни запалвания тотално отказва да запали /след ръчно подкачване се оправя/. Четох по темите тук във форума и реших да почистя "цедката" както тук се изразявате. За това ли става дума, намиращо се под средната част на задната седалка. На мен ми прилича на помпа, а казвате, че такава в този модел няма, за това искам мнение, преди да предприема нещо. Благодаря! Колата е Спейс стар 1.9 DID 115, 2003г Снимка Редактирано 11 юли 2017 от emiliobg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadko Публикувано 1 август 2017 Сподели Публикувано 1 август 2017 (редакция) Прощавайте ако може малко помощ. Колата ми гасне при скорост 100-120 км на магистралата, след 1-2 трудни запалвания тотално отказва да запали /след ръчно подкачване се оправя/. Четох по темите тук във форума и реших да почистя "цедката" както тук се изразявате. За това ли става дума, намиращо се под средната част на задната седалка. На мен ми прилича на помпа, а казвате, че такава в този модел няма, за това искам мнение, преди да предприема нещо. Благодаря! Колата е Спейс стар 1.9 DID 115, 2003г Снимка Здравей колега! Това не е помпа, а засмукваща сонда. Вчера отварях моята да я проверя в какво състояние е. В пластмасова кутия е съвместен датчика за нивото на горивото в резервоара, груб филтър (цедка) за първоначално пречистване на горивото, мембранно клапанче (при мен е червено - на дъното на тази пластмасова кутия на смукателя) и самата сонда. Отвиваш пластмасовата гайка (голяма сива при мен), която държи целия корпус към резервоара и внимателно със завъртане дърпаш нагоре, за да излезе и поплавъка. Предварително откачи ел. клема на нивопоказателя, маркучетата за правото и обратното гориво и запомни кое от кой щуцер си откачил. Надявам се да съм бил полезен! Пиши за резултат. Редактирано 1 август 2017 от genadko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.