Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Турбо - Лансър 2008г.


Препоръчано мнение

Така, ето го турбото към което ми казаха да се ориентирам и без проблем да извадим над 200hp, но в моя случай разбира се ще стане под 200, към 190hp, за да не замине съединителя.

 

GTB1756VK - http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/garrett-gtb2260vk-gtb2056vk-and-gtb1756vk-turbocharger-with-vacuum-conversion.html

 

въпроса е, как ще го наместим на местото на моето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква идея :)

Купи си ОЕМ фолксвагеново турбо. Твоят двигател се монтира на широка гама ВАГ-ове. Цената не е ниска, но сравнена с неевтиното рециклиране на турбина е сравнително преглъщаема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% сигурен, но имаха разлика в колектора и в "студената" част на турбото, поради което директно няма да стане и пак ще има преправяния.

Ами тогава едновременното търсене на смяна на кофти турбо и повишаване на мощността следва:

 

1. Избор на турбо с е-управление, има гарети по-надолу в същия сайт. Има и по-бюджетни опции.

 

2. Игнориране на вградения колектор, изработване на такъв по поръчка - струва около 600 - 700 лв. при най-добрите колектораджии в София

 

3. Монтаж, може по-голям кулер и пътища, настройка и газ. Хем тунинг, хем смяна на повреден детайл.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4. Махане на ЕГР.

 

Хайде Рангеле ъпгрейдвай :) Стига си седял на тия 140 умрели коня. Съединителя какво толкова му мислиш, ще го ъпгрейднеш и него като замине.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е, че колата освен, че пропушва при палене, от време на време когато съм на 5-та в ниски обороти или на 6-та придърпва леко, все едно не и достига мощност, всичко друго си е наред, колата си върви както винаги...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На това турбо от АУДИ-то, се маха "електронния актуатор", каквото и да значи това и от моето се взима вакумния, тоест няма проблем ако намеря такова турбо от 2.7 ще го направим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.com/...5-/380334312556 - май това е точния модел?

 

Добре де не те разбирам ? Виж какво пише ... пише Remanufactured, т.е. все едно да отидеш в DG Turbo или където и да било и да ти рециклират старата турбина, не се излагай ще даваш един куп пари за нова, ходи да си рециклираш турбината с 2 години гаранция, даже ако ти идват тегаво от 400-650 лева за рециклирането с нови вътрешности от DG Turbo, влез ТУК и си намери Internels-ите за твоя модел, т.е. твоите перки топла студена част и кита с новите болчета и т.н. и директно си ги поръчай. Ако искаш да си купуваш чисто нова турбина ОК така вече те разбирам ама ако дадеш пари за това от линка направо се излагаш

 

Един колега от компанията, в която работим заедно прави това (пиша ПРАВИ, защото всичко вътре по двигателя е сменено с ковани нови неща бутала биели и т.н. .....):

 

http://oi59.tinypic.com/2mh68e8.jpg

 

Гони 500+ коня

 

И турбините са му оригиналните рециклирани в DG Turbo с по големи перки поръчани от тук: http://shopping.kinu...turboparts.aspx

 

Така че ти си преценяваш какво да си правиш, но можеш от оригиналната ти заминаваща на кино турбина (ако въобще й има нещо или просто си прегледай всичките неща описани ти от колегата адаш Miroslav, преди да правиш грешни заключения) можеш да направиш чисто нова с по големи перки и да я направиш по мощна самата турбина за доста по малко пари от чисто нова .... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това беше само пример, нищо няма да купувам от там :)

 

Аааа ок добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif е в крайна сметка ще взимаш ли нова турбина или ще си рециклираш старата ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Старата няма да я рециклирам за сега, защото вече един път е и ми струва 1200лв в РАТОЛА, за сега този вариант отпада. Намерил съм турбо-то от 2.7 АУДИ, само че е на 180 000км което малко ме притеснява, нямам идея какъв им е живота...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масло не доливам, нищо не съм гледал, защото не съм ходил до Пламен. Трябва да сменям маслото и ще проверим всичко предполагам. Да видим, какво ще излезе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, колата беше два дни при Пламен. Добрата новина е, че турбото има живот, лошата е че някакъв смотан капак, който има някакви филтри, през които минават някакви неща, е за смяна. Поръчали сме го и след смяната му, ще разберем още какво има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, колата беше два дни при Пламен. Добрата новина е, че турбото има живот, лошата е че някакъв смотан капак, който има някакви филтри, през които минават някакви неща, е за смяна. Поръчали сме го и след смяната му, ще разберем още какво има.

За картерните газове сигурно. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...