DJ Tymbi Публикувано 25 юни 2014 Сподели Публикувано 25 юни 2014 ЕГР-а е проверен 5 пъти, не е от него, турбината му струва оригинална около 2600 лв...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 26 юни 2014 Така, ето го турбото към което ми казаха да се ориентирам и без проблем да извадим над 200hp, но в моя случай разбира се ще стане под 200, към 190hp, за да не замине съединителя. GTB1756VK - http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/garrett-gtb2260vk-gtb2056vk-and-gtb1756vk-turbocharger-with-vacuum-conversion.html въпроса е, как ще го наместим на местото на моето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 26 юни 2014 Нямам никаква идея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 юни 2014 Сподели Публикувано 26 юни 2014 Нямам никаква идея Купи си ОЕМ фолксвагеново турбо. Твоят двигател се монтира на широка гама ВАГ-ове. Цената не е ниска, но сравнена с неевтиното рециклиране на турбина е сравнително преглъщаема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 юни 2014 Сподели Публикувано 26 юни 2014 Не съм 100% сигурен, но имаха разлика в колектора и в "студената" част на турбото, поради което директно няма да стане и пак ще има преправяния.Ами тогава едновременното търсене на смяна на кофти турбо и повишаване на мощността следва: 1. Избор на турбо с е-управление, има гарети по-надолу в същия сайт. Има и по-бюджетни опции. 2. Игнориране на вградения колектор, изработване на такъв по поръчка - струва около 600 - 700 лв. при най-добрите колектораджии в София 3. Монтаж, може по-голям кулер и пътища, настройка и газ. Хем тунинг, хем смяна на повреден детайл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 юни 2014 Сподели Публикувано 26 юни 2014 4. Махане на ЕГР. Хайде Рангеле ъпгрейдвай Стига си седял на тия 140 умрели коня. Съединителя какво толкова му мислиш, ще го ъпгрейднеш и него като замине. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 27 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2014 Интересно е, че колата освен, че пропушва при палене, от време на време когато съм на 5-та в ниски обороти или на 6-та придърпва леко, все едно не и достига мощност, всичко друго си е наред, колата си върви както винаги... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2014 На това турбо от АУДИ-то, се маха "електронния актуатор", каквото и да значи това и от моето се взима вакумния, тоест няма проблем ако намеря такова турбо от 2.7 ще го направим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 (редакция) http://www.ebay.com/...5-/380334312556 - май това е точния модел? Добре де не те разбирам ? Виж какво пише ... пише Remanufactured, т.е. все едно да отидеш в DG Turbo или където и да било и да ти рециклират старата турбина, не се излагай ще даваш един куп пари за нова, ходи да си рециклираш турбината с 2 години гаранция, даже ако ти идват тегаво от 400-650 лева за рециклирането с нови вътрешности от DG Turbo, влез ТУК и си намери Internels-ите за твоя модел, т.е. твоите перки топла студена част и кита с новите болчета и т.н. и директно си ги поръчай. Ако искаш да си купуваш чисто нова турбина ОК така вече те разбирам ама ако дадеш пари за това от линка направо се излагаш Един колега от компанията, в която работим заедно прави това (пиша ПРАВИ, защото всичко вътре по двигателя е сменено с ковани нови неща бутала биели и т.н. .....): http://oi59.tinypic.com/2mh68e8.jpg Гони 500+ коня И турбините са му оригиналните рециклирани в DG Turbo с по големи перки поръчани от тук: http://shopping.kinu...turboparts.aspx Така че ти си преценяваш какво да си правиш, но можеш от оригиналната ти заминаваща на кино турбина (ако въобще й има нещо или просто си прегледай всичките неща описани ти от колегата адаш Miroslav, преди да правиш грешни заключения) можеш да направиш чисто нова с по големи перки и да я направиш по мощна самата турбина за доста по малко пари от чисто нова .... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Редактирано 1 юли 2014 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2014 Това беше само пример, нищо няма да купувам от там Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 Това беше само пример, нищо няма да купувам от там Аааа ок добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif е в крайна сметка ще взимаш ли нова турбина или ще си рециклираш старата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2014 Старата няма да я рециклирам за сега, защото вече един път е и ми струва 1200лв в РАТОЛА, за сега този вариант отпада. Намерил съм турбо-то от 2.7 АУДИ, само че е на 180 000км което малко ме притеснява, нямам идея какъв им е живота... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2014 Масло не доливам, нищо не съм гледал, защото не съм ходил до Пламен. Трябва да сменям маслото и ще проверим всичко предполагам. Да видим, какво ще излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2014 Така, колата беше два дни при Пламен. Добрата новина е, че турбото има живот, лошата е че някакъв смотан капак, който има някакви филтри, през които минават някакви неща, е за смяна. Поръчали сме го и след смяната му, ще разберем още какво има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юли 2014 Сподели Публикувано 9 юли 2014 Така, колата беше два дни при Пламен. Добрата новина е, че турбото има живот, лошата е че някакъв смотан капак, който има някакви филтри, през които минават някакви неща, е за смяна. Поръчали сме го и след смяната му, ще разберем още какво има.За картерните газове сигурно. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 9 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2014 Точно тоя скапан капак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.