Премини към съдържание

Парсноя или не ?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Не знам дали си въобразявам, но ми се струва, че от съвсем скоро след изгасяне на двигателя започна много бързо да спира въртенето на коляновия вал.

Дали има подобни симптоми за някаква повреда или начало на повреда ?

:icon_bye:

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се е разработил и го е напънала компресията :)

От празен ход при топъл двигател с гасенето спира почти мигновено. Ако все още е студен, или както някои неправилно правят - дават газ и докато оборотите са над 2500 врътват ключа на Off, тогава се превърта за половин-една секунда.

 

Нещо да свири, вие, стърже, тропа, да не върви като преди, да има проблем с поддържането на празния ход? В случай че НЕ, значи е параноя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Параноя е . http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакви симптоми за повреда и/или тропане, всичко си е наред, само това което описах по-горе.

Все още ми се струва, че преди след изключване спираше за около секунда, но може и аз да се бъркам.

Нали сега разтърквам два автомобила, един ден пеша, един ден единия, после другия, че понякода и двата в един ден. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

До сега съм сменял сегменти на две коли. Едната щото беше минала километри за страх и нямаше компресия, другата (Галанта) щото беше издухала гарнитура на главата, беше прегрявана и сегментите на 4 ти цилиндър се бяха отвърнали.

Та и двете коли след "ремонта" първите 10000 км. спираха каткто описваш ти веднага след като върнеш ключа (все едно заковават) и харчеха с около литър литър и половина над нормата.

Редактирано от danail_3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нема се пУашиш :icon_n_bash: бой с чука ако нещо не е на ред! Ако и има нещо ще разбереш. Компресия ако има няма ядове! По принцип знаеш , че колитени не са първа младост. Ако трябва да сме точни си е отворила луфта на будалите :tooth:.Когато е студена не го прави предполагам ! Щото нищо не се е разширило-при шилиндровия възел и триенето е по - голямо тогаз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Моля някой модератор да оправи буквата в заглавието,

 

А по развитието на темата - параноята се оказа истински проблем и бе свързана с ремонт на скоростната кутия.

 

Вече всичко си е наред след намесата на Пламен.

 

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съни, няма връзка едното с другото. Какво е обяснението двигателят да гасне по-бързо, т.е. да спира въртенето си мигновено когато е прекъсната връзката с кутията - на изключена? Много ми е интересно.

Не вярвам някой да си гаси колата на скорост без дори да натисне съединителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...