sunnyboy115 Публикувано 20 Май 2014 Сподели Публикувано 20 Май 2014 (редакция) Здравейте колеги,Не знам дали си въобразявам, но ми се струва, че от съвсем скоро след изгасяне на двигателя започна много бързо да спира въртенето на коляновия вал.Дали има подобни симптоми за някаква повреда или начало на повреда ? :icon_bye: Редактирано 1 октомври 2014 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Сега се е разработил и го е напънала компресията От празен ход при топъл двигател с гасенето спира почти мигновено. Ако все още е студен, или както някои неправилно правят - дават газ и докато оборотите са над 2500 врътват ключа на Off, тогава се превърта за половин-една секунда. Нещо да свири, вие, стърже, тропа, да не върви като преди, да има проблем с поддържането на празния ход? В случай че НЕ, значи е параноя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Параноя е . http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 21 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2014 Няма никакви симптоми за повреда и/или тропане, всичко си е наред, само това което описах по-горе.Все още ми се струва, че преди след изключване спираше за около секунда, но може и аз да се бъркам. Нали сега разтърквам два автомобила, един ден пеша, един ден единия, после другия, че понякода и двата в един ден. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Набил си си филми, ако ѝ имаше нещо, щеше да е по-привидно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 30 юли 2014 Сподели Публикувано 30 юли 2014 (редакция) До сега съм сменял сегменти на две коли. Едната щото беше минала километри за страх и нямаше компресия, другата (Галанта) щото беше издухала гарнитура на главата, беше прегрявана и сегментите на 4 ти цилиндър се бяха отвърнали.Та и двете коли след "ремонта" първите 10000 км. спираха каткто описваш ти веднага след като върнеш ключа (все едно заковават) и харчеха с около литър литър и половина над нормата. Редактирано 30 юли 2014 от danail_3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 30 юли 2014 Сподели Публикувано 30 юли 2014 Нема се пУашиш :icon_n_bash: бой с чука ако нещо не е на ред! Ако и има нещо ще разбереш. Компресия ако има няма ядове! По принцип знаеш , че колитени не са първа младост. Ако трябва да сме точни си е отворила луфта на будалите :tooth:.Когато е студена не го прави предполагам ! Щото нищо не се е разширило-при шилиндровия възел и триенето е по - голямо тогаз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 1 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2014 Моля някой модератор да оправи буквата в заглавието, А по развитието на темата - параноята се оказа истински проблем и бе свързана с ремонт на скоростната кутия. Вече всичко си е наред след намесата на Пламен. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 октомври 2014 Сподели Публикувано 1 октомври 2014 Съни, няма връзка едното с другото. Какво е обяснението двигателят да гасне по-бързо, т.е. да спира въртенето си мигновено когато е прекъсната връзката с кутията - на изключена? Много ми е интересно.Не вярвам някой да си гаси колата на скорост без дори да натисне съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.