Премини към съдържание

Новите Мираж и Аутлендър


Препоръчано мнение

Здравейте ,

Има ли вече колеги които са си купили от новите Мицубиши Мираж и Аутлендър, какви са ви впечатленията от тези коли, как се държат на пътя , какъв е разхода на гориво, приятни ли са за каране , всички плюсове и минуси , мисля ще е интересно на всички малко информация за тези модели от хора които ги притежават за известно време и са понаучили за колите си от самите коли и времето прекарано заедно.

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре изглежда според мен този фейслифт на Аутлендър, но защо така никой не пише по тази тема, няма ли колеги с нови Мицубишита, защо не посещават нашия форум, може би са много заети с работа? Ще бъде интересно да прочетем малко мнения от собственици на тези нови коли, в случай, че някой от нас реши да подновява автопарка нека знаем какво се прелага от марката. Аз лично съм виждал само няколко нови Мираж и няколко нови Аутлендър по улиците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Има ли късметлии, които вече са си купили от новия Outlander PHEV , Гледах малко ревюта в YouTube и съм очарован от изключително ниският разход на гориво, (0.7 - 1.7l/100km), ако това е истина и може лесно да се постигне в реалния живот то тогава май това е най-добрият Hybrid към момента.

 

Ревю и разход:

 

 

 

Ускорение:

 

http://youtu.be/ZTHtRgs6gA4

 

 

Mitsubishi отново по рали трасетата:

 

Редактирано от Светльо Ангелов
късметлии
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Има ли късметлий....

Какво по дяволите означава късметлий?!?

 

Цъка тука

Редактирано от Т. Минтов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Този разход явно е постижим, но само ако има изградени станции за зареждане, така че зависи къде ще го ползваш, защото хибрид при който разчиташ бензинов двигател да зарежда акумулаторите за мен си е безсмислено. "

 

Да, определено 2.0 бензинов мотор не е само за зареждане на батериите. Според мен в реалния свят разходът ще бъде малко по-висок, но със сигурност ще остане достатъчно нисък за да си струва покупката на такъв автомобил., може би ще бъде около 3.5-4.5/100 комбинирано за пробег около 1000км да кажем.

До преди година някак си не можех да приема такъв тип автомобили, а сега вече немога да си представя да карам нещо друго, особено в големия град където трафикът е ужасен, хибрид със CVT кутия е най-доброто, най-лесно се кара, най-икономично и най-екологично, а и този тип задвижване се доказва и като най-надежден с най-малко или никакви повреди. Аутлендър PHEV при нас се предлага на същата цена като дизеловия вариант, което е още един плюс за хибрида. В момента из цяла Европа се изграждат много ел станции за зареждане на този тип коли, и все повече марки започват да предлагат хибридни варианти в моделната си гама, като безспорен лидер е Toyota. Сега Мицубиши с Аутлендър PHEV може да по съживят малко марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най- хубавото от цялата история, е че струва колкото дизеловият вариант.. с лека забележка,че 5000 лири ти ги връща държавата (гледам UK сайта).

Досега хибридите бяха неоправдано скъпи и цената обезсмисляше пестеното от гориво. (Друг в въпроса дали не са сложили огромна надценка на дизела за да създадат маркетингова илюзия).

 

Време е за PHEV Lancer.:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Един от големите проблеми на хибридните и електрическите модели е режима, в който трябва да бъдат включени по-голям брой консуматори, например вечер, интензивно използване на отопление или охлаждане (климатична система на автомобила). В тези условия нещата за момента не могат да се получат, защото батериите се изтощават прекалено бързо. Ако в държави като Англия и Германия климатика не е задължителен, за държави като Испания, Португалия, Италия и Франция климатика си е необходимост. Според мен използвайки хибридни модели, фирмите си тестват в реални условия електрическата част на тези автомобили и се подготвят към следващата крачка - електрическите автомобили. Остава да се намери източника на енергия и начина по-който ще бъде съхранявана тази енергия."

 

Доста си прав колега, но по-скоро нещата не се получават към момента за изцяло електрическите коли , не за хибридите или поне не за всички. Идеята от ползването на хибридна кола е, първо : по-икономична, второ: по-екологична, трето: по-лесна и приятна за каране и не на последно място по- надеждна и по-лесна и по-евтина за обслужване.

Незнам има ли други хора които карат хибрид във форума, но аз карам вече почти година и съм много доволен. Идеята на хибрида е не да се кара на ток както много хора си мислят, а просто се елиминира присъствието на двг когато не е нужно, все едно си имате модерна кола със стоп старт система или както са ваговете с активни цилиндри, само че хибридът е най-доброто понеже всичко се случва много плавно и приятно. CVT безспорно е най-лесно и удачно решение за градско каране. Към всички съфорумци които се интересуват от хибрид без значение дали Мицубиши или Тойота, Мерцедес или Ауди, съветвам не се притеснявайте, вземете под наем за 2-3 дни и сами ще се уверите какви са предимствата на това задвижване. Аз ще се радвам да отговоря на всички въпроси за + и - на хибридите, както и тънкости как да постигнете разход близък до официалните цифри. До колкото консуматорите като климатик, фарове, музика , да определено оказват влияние върху разхода, но е незначително и не е истина, че ви изтощават батерията толкова много. Тя е доста силна да захрани тези консуматори, които са нищожни в сравнение с ел мотора който движи колата.

Поздрави и пожелания за повече хибриди по улиците. Те дори променят облика на заобикалящата ни среда и подсказват как бъдещето би изглеждало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не обичам CVT кутии и излишно усложняване. Много ми хареса едно от решенията на хонда. Акорд хибрид няма трансмисия, а два електро мотора. Единият е генератор другият задвижващ и при достигане на определена скорост има съединител, който зацепва бензиновия двигател директно към гумите.

 

Accord eCVT

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Admin

Новият Мираж (Спейс Стар) има нови по-ниски цени.

 

http://www.mitsubish...ce-Star/prices/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Admin

Mitsubishi отчете най-голямата годишна печалба в историята си до момента.

 

За финансовата година, която завърши в края на март, производителят е спечелил 1.2 милиарда долара, което е абсолютен връх досега. Сравнено с предходния подобен 12-месечен период, печалбата е почти два пъти по-голяма. Освен това, притежателите на акции в Mitsubishi също получават дивиденти за първи път от 16 години насам.

 

Прогнозните резултати за новата финансова година също са обнадеждаващи за фирмата. Очаква се за 12-те месеца до края на март 2015 година Mitsubishi да повиши чистата си печалба на 1.3 милиарда долара, с което ще преизпълни плановете си за следващите две години.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Миражът (Спейса) печели титла за най-икономичната малка кола на Английско Авто Издание "What Car?"

 

http://www.whatcar.com/car-news/real-world-mpg-efficient-small-petrol-cars/1215224?utm_medium=EMAIL&utm_campaign=enews%20bulletin&utm_content=article3_readmore_1&utm_source=20150113

 

Пак първи в нещо.,,,

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...