Премини към съдържание

4g63 не пали


vesste

Препоръчано мнение

Здравейте, четох теми по форума за подобни проблеми, но пак се чудя моя проблем откъде идва. Ако темате се дублира моля да ме извините.

Колата е Галант 2.0 бензин 90година, работи само на газ.

След повече от 200км извънградско без никакви проблеми, вечерта се качвам на колата, паля и тръгвам, но след 10-15 метра мощността пада и гасне. След което няма никакви признаци за запалване. На другия ден колата пали без проблем и така до следващото загасване в движение. Както казах работи само на газ и няма как да я пробвам на бензин след като е загаснала в движение. Гледах за изгорели бушони, но няма нищо. Преди време е сменяно делкото, защото направи същия проблем, загасна в движение. Тогава обаче не запали изобщо, а сега го прави когато си поиска. Ще съм благодарен ако ми дадете някакави съвети от какво може да се получава това. Преди съм гледал за букса до бушоните, но не намерих такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай все пак подробности: С каква газова уредба е оборудвана колата, защо не работи на бензин и т.н.

 

(ако е с обикновена газова уредба, дали чуваш съскане от изпарителя - да не се е задръстил газопроводът например..?)

 

Ако е наред подаването на газ, виж дали има искри - сложи някакви свещи на кабелите и гледай като въртиш дали правят хубави искри.

Понеже е с разпределител - ако не те мързи, отвори го да хвърлиш един поглед - да не се е износило графитчето, да няма следи от искрене и т.н..

 

Ако ти е пълна бутилката с газ и навън е горещо може да задейства и защитата от скъсване на тръбопроводите - има една сачма, дето ако рязко тръгне да изтича газ от бутилката, затапва изхода. При пълна бутилка в жегите има вероятност да задейства и от повишеното налягане в бутилката.

 

Много неизвестни са - виж поне газ има ли, искра има ли..

Колко често се случва? Има ли нещо общо във всичките случаи, когато се проявява проблемът?

 

Разбира се може да е някаква тъпотия - напр. ключето за газ да не пуска ток на клапаните - провери ги с пробна лампа и се заслушай дали щракат.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен преди много години ми се беше запушило задното гърне на първия Галант.

Пали, работи няколко минути и гасне в движение.

Виж сутринта когато запали дали духа от гърнето и как.

 

П.П. Не може Е33 да не пали и да не работи ей така от нищо...

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбирам че колата му работи само на газ. На бензин - не се "обажда".

Бензинова помпа, задръстен горивопровод, затлачен бензинов филтър, регулатор за налягането на бензина, запушени дюзи, някой датчик с участие при горивото бензин и без значение за газта.

На опела ми беше индуктивния датчик (той е в делкото при него), но можеше да се окаже и комутатор, който при опела е едната част от 4 крачета за искрата на свещите и другата за бензиновата дюза. Нямам газ, но ако имаше, щеше да запали и да върви само на газ. Индуктивният датчик играе роля за дюзата (бензиновата).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не работи на бензин заради бензиновата помпа, защото е развалена и не съм я оправил. Газовата е обикновенна с изпарител ловато. Като се опитвам да паля винаги слушам дали се чува звук от клапаните за газта. Аз видях маркуч който беше напукан и го смених. Това беше от изпарителя към охладителната система, но проблема си остана. В крайна сметка колата вече е взета от сервиза, само са запоявали някакви кабели. Най-вероятно проблема не е от тях, но все пак за вбъдеще да не направят проблем. Скоро сменях гърнета тъй че ще проверя дали духа нормално отзад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък правила ли е нещо необичайно като например да не иска да държи обороти на празен ход? Преглеждал ли си скоро газовата уредба? Изпарителя трябва да се чисти отвреме-навреме, освен това преди него има газов клапан, чийто филтър също се задръства лесно ако не му се обръща внимание. Ключето за превключване от бензин на газ също може да прави проблеми, дори и ако клапаните се отварят като дадеш на контакт (откачи буксата с кабелите, влизащи в ключето и виж дали има нагар по нея). А, и нещо за което вероятно си се сетил и сам, но все пак и това е вариант - има ли газ в бутилката? :D

Варианти много, но почти всички водят до газовата уредба при такива симптоми.

 

П.П. Чека свети ли? А диагностичната букса трябва да си е там, поставена вертикално отдясно на кутията с бушоните и покрита с черно гумено капаче. Освети мястото хубаво и ще я видиш (става въпрос за бушоните в краката на шофьора).

 

http://www.technomotive.com/howto/datalog/fusediag.jpg

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...