Petar_pk Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Здравейте, колегиТези дни докато сменях накладки видях, че гумените маншони на шарнирите на носачите са скъсани, самите шарнири не тропат и нямат луфт все още, но смятам да ги сменя скоро. Кое би било по- удачно: да сменя само шарнирите ( да се избият и да се набият нови) или да сменя носачите? Можете ли да ми препоръчате от къде мога да взема качествени части? И евентуално някакви ориентировъчни цени. Шарнирите се захващат с напречен болт за шенкелите.Също така имам един друг малък проблем, който мисля, че е от външен кормилен накрайник: при качване на бордюр с дясната гума, воланът ми се мърда леко и се чува леко потропване.Благодаря предварително на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crusader Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 От кой вид са шарнирите, с конусни болтове или цилиндрични с фаска? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Здравейте, колегиТези дни докато сменях накладки видях, че гумените маншони на шарнирите на носачите са скъсани, самите шарнири не тропат и нямат луфт все още, но смятам да ги сменя скоро. Кое би било по- удачно: да сменя само шарнирите ( да се избият и да се набият нови) или да сменя носачите? Можете ли да ми препоръчате от къде мога да взема качествени части? И евентуално някакви ориентировъчни цени. Шарнирите се захващат с напречен болт за шенкелите.Също така имам един друг малък проблем, който мисля, че е от външен кормилен накрайник: при качване на бордюр с дясната гума, воланът ми се мърда леко и се чува леко потропване.Благодаря предварително на отзовалите се.Здравей,колега,по-удачно и евтино ще ти излезе да смениш само шарнирите,но ако ще ги сменяш сам,внимавай при избиването да не разшириш отвора на носача :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 17 март 2014 Автор Сподели Публикувано 17 март 2014 Цилиндрични с фаска са, колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Здравейте, колегиТези дни докато сменях накладки видях, че гумените маншони на шарнирите на носачите са скъсани, самите шарнири не тропат и нямат луфт все още, но смятам да ги сменя скоро. Кое би било по- удачно: да сменя само шарнирите ( да се избият и да се набият нови) или да сменя носачите? Можете ли да ми препоръчате от къде мога да взема качествени части? И евентуално някакви ориентировъчни цени. Шарнирите се захващат с напречен болт за шенкелите.Също така имам един друг малък проблем, който мисля, че е от външен кормилен накрайник: при качване на бордюр с дясната гума, воланът ми се мърда леко и се чува леко потропване.Благодаря предварително на отзовалите се. Здравей колега няма смисал да сменяш носачи ако им няма нищо.Смени си само болтовете които се избиват с два три по сериозни удара, но първо си намери новите и тогава се захващай за работа .Защото аз като търсех голям зор бе да ми намерят от този вид с напречният болт за захващане,във нито един магазин в РАЗГРАД не можеха да ми ги доставят все им излизаха с резбата отгоре.Инъче смяната е лесна сваляш носача махаш гумения маншон ако са сменяни някога ще имат отгоре зегерка ако са оргинални само са набити избиваш стария набиваш новия слагаш му зегерката ,маншона и сглобяваш носача на мястото му това е всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Мойте ми ги продадоха без зегерка и след 10 км минаха през носача и им теглихме 4 леки заварки + П-образна планка и не съм имал проблеми , като дойде време за смяна флекса и същата процедура :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 17 март 2014 Автор Сподели Публикувано 17 март 2014 Благодаря за отговорите, колеги.Поръчах шарнирите вече. Иначе и аз пробвах в кварталния магазин за авточасти, и ми доставиха болт с резба отгоре.Ще ги сменявам тези дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Аз бих сменил само маншоните на шарнирите, но е важно да се разбере от какво е потропването. И като се разбият тези шарнири тогава да се сменят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 22 март 2014 Автор Сподели Публикувано 22 март 2014 Ето и развитието на проблема: Значи имам 2 разбити шарнира, но точно тръгнали да се разбиват - движат се много лесно на ръка, и все още нямат много луфт, но при кръгови движения на болта се усеща, че на точно определено място е започнала да се разбива ябълката. Маншоните на външните кормилни накрайници са скъсани, но самите накрайници нямат луфт, така че мисля, че потропването е било от единия шарнир, в точно определена точка - при качване на бордюр и т.н. Свалих носачите, избих единия стар шарнир с преса, набих новия - първо с чукче и после с преса. Но след монтажа на носача реших да проверя, дали случайно не се е извадил шарнира. И по закона на Мърфи се беше извадил. Сега мисля да заваря шарнирите за носачите на 6-7 места.Дали ще бъде достатъчно здраво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 март 2014 Сподели Публикувано 23 март 2014 2- 3 точки с СО апарат са напълно достатъчни, като веднага охлаждайте заварките, за да не се нагрява прекомерно пластмасата вътре .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 23 март 2014 Автор Сподели Публикувано 23 март 2014 Решението на проблема беше смяната на целите носачи - не ми се занимаваше да заварявам шарнири. Сега имам 2 нови шарнира и ще ги пусна за продажба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Staffolino Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Дай някой марки цени да знаят хората които им предстои занапред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 25 март 2014 Автор Сподели Публикувано 25 март 2014 Sidem, белгийски шарнири - 22лв/ брой, 50 лв. с доставката по еконт. Взех ги от колегата от форума mario64. Носачите ги взех 2-ра употреба от кола от Италия с перфектни шарнири и тампони по 35лв/брой от познат. Сега имам 2 носача - десният е с избит шарнир, а на левия шарнира е заваряван; тампоните и на двата са ОК. На някой ако му трябват мога да му ги дам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 27 март 2014 Сподели Публикувано 27 март 2014 Колко пари ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.