Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Носач или шарнир за Спейс стар 1.3


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги

Тези дни докато сменях накладки видях, че гумените маншони на шарнирите на носачите са скъсани, самите шарнири не тропат и нямат луфт все още, но смятам да ги сменя скоро. Кое би било по- удачно: да сменя само шарнирите ( да се избият и да се набият нови) или да сменя носачите? Можете ли да ми препоръчате от къде мога да взема качествени части? И евентуално някакви ориентировъчни цени. Шарнирите се захващат с напречен болт за шенкелите.

Също така имам един друг малък проблем, който мисля, че е от външен кормилен накрайник: при качване на бордюр с дясната гума, воланът ми се мърда леко и се чува леко потропване.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги

Тези дни докато сменях накладки видях, че гумените маншони на шарнирите на носачите са скъсани, самите шарнири не тропат и нямат луфт все още, но смятам да ги сменя скоро. Кое би било по- удачно: да сменя само шарнирите ( да се избият и да се набият нови) или да сменя носачите? Можете ли да ми препоръчате от къде мога да взема качествени части? И евентуално някакви ориентировъчни цени. Шарнирите се захващат с напречен болт за шенкелите.

Също така имам един друг малък проблем, който мисля, че е от външен кормилен накрайник: при качване на бордюр с дясната гума, воланът ми се мърда леко и се чува леко потропване.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Здравей,колега,по-удачно и евтино ще ти излезе да смениш само шарнирите,но ако ще ги сменяш сам,внимавай при избиването да не разшириш отвора на носача :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги

Тези дни докато сменях накладки видях, че гумените маншони на шарнирите на носачите са скъсани, самите шарнири не тропат и нямат луфт все още, но смятам да ги сменя скоро. Кое би било по- удачно: да сменя само шарнирите ( да се избият и да се набият нови) или да сменя носачите? Можете ли да ми препоръчате от къде мога да взема качествени части? И евентуално някакви ориентировъчни цени. Шарнирите се захващат с напречен болт за шенкелите.

Също така имам един друг малък проблем, който мисля, че е от външен кормилен накрайник: при качване на бордюр с дясната гума, воланът ми се мърда леко и се чува леко потропване.

Благодаря предварително на отзовалите се.

 

Здравей колега няма смисал да сменяш носачи ако им няма нищо.Смени си само болтовете които се избиват с два три по сериозни удара, но първо си намери новите и тогава се захващай за работа .Защото аз като търсех голям зор бе да ми намерят от този вид с напречният болт за захващане,във нито един магазин в РАЗГРАД не можеха да ми ги доставят все им излизаха с резбата отгоре.Инъче смяната е лесна сваляш носача махаш гумения маншон ако са сменяни някога ще имат отгоре зегерка ако са оргинални само са набити избиваш стария набиваш новия слагаш му зегерката ,маншона и сглобяваш носача на мястото му това е всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойте ми ги продадоха без зегерка и след 10 км минаха през носача и им теглихме 4 леки заварки + П-образна планка и не съм имал проблеми , като дойде време за смяна флекса и същата процедура :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги.

Поръчах шарнирите вече. Иначе и аз пробвах в кварталния магазин за авточасти, и ми доставиха болт с резба отгоре.

Ще ги сменявам тези дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих сменил само маншоните на шарнирите, но е важно да се разбере от какво е потропването. И като се разбият тези шарнири тогава да се сменят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и развитието на проблема: Значи имам 2 разбити шарнира, но точно тръгнали да се разбиват - движат се много лесно на ръка, и все още нямат много луфт, но при кръгови движения на болта се усеща, че на точно определено място е започнала да се разбива ябълката. Маншоните на външните кормилни накрайници са скъсани, но самите накрайници нямат луфт, така че мисля, че потропването е било от единия шарнир, в точно определена точка - при качване на бордюр и т.н.

Свалих носачите, избих единия стар шарнир с преса, набих новия - първо с чукче и после с преса. Но след монтажа на носача реших да проверя, дали случайно не се е извадил шарнира. И по закона на Мърфи се беше извадил. Сега мисля да заваря шарнирите за носачите на 6-7 места.

Дали ще бъде достатъчно здраво?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2- 3 точки с СО апарат са напълно достатъчни, като веднага охлаждайте заварките, за да не се нагрява прекомерно пластмасата вътре ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението на проблема беше смяната на целите носачи - не ми се занимаваше да заварявам шарнири. Сега имам 2 нови шарнира и ще ги пусна за продажба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sidem, белгийски шарнири - 22лв/ брой, 50 лв. с доставката по еконт. Взех ги от колегата от форума mario64.

Носачите ги взех 2-ра употреба от кола от Италия с перфектни шарнири и тампони по 35лв/брой от познат.

Сега имам 2 носача - десният е с избит шарнир, а на левия шарнира е заваряван; тампоните и на двата са ОК. На някой ако му трябват мога да му ги дам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...