Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Угасване в джижение.


n1k3r

Препоръчано мнение

Здравейте. Карам Спейс стар 2002г 1,9 DID от около 4 месеца. На 3 4 ден започна да се угася сама в движение. Има си гориво има си всичко. Тогава като ми направи тази мизерия бяха тъкмо сменени всички консумативи предния ден. От тогава като си карам и се угася. Веднага като се угаси въртя пали и тръгвам. Сега понякога след като се угаси върти и не пали. Ако е пусна по надолнище в такъв момент пали трудничко. Забелязвам, че и оборотите ми играят. Тези случки стават и на студен и на загряло положение. Възможно ли е да е от EGR клапана защото ел. часта е отделена от механичната. Изцяло е откачена и се държи само на буксата.

Понякога като и дам повечко гас на някой светофар примерно да се изтегля по бързо бавно реагира. Тръгва едно бавно тромаво и накрая изведнаж и идват конете и почва да бяга. Дано да съм обяснил достатъчно ясно проблема си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да погледнеш, какво е положението в резервоара, да няма отлагания около сондата и да затискат пътя на горивото. Това разбира се е най-безболезнения проблем, дано не е нещо друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е от EGR клапана защото ел. часта е отделена от механичната. Изцяло е откачена и се държи само на буксата.

Насочи се натам. Компа следи положението на EGR клапана. Преместването му се отчита като сигнал за обратна връзка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази част от клапана се на 3 щипки или как да го кажа а при мен липсват. Та и затова не съм го закачил. Ако намеря решение да го закрепя както трябва да е ще се оправили ? Тоест ако е от това. А иначе за резервоара .. опитах 1 път да отвия капака, но неуспях. Нещо здраво е зецепил и няма отвиване за да погледна какво е положението. Чудя се как да го отворя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На едно ауди имах такъв проблем и в крайна сметка откачих тръбичката на сондата и от вън надух с помпа за гуми. След което минах доста километри преди да сваля да измия резервоара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, първо се насочи към ЕГР-а, той трябва да е абсолютно неподвижен. Тук съм снимал моя преди да го поставят. И 1мм. да хлопа е много. ЕГР-а не може да се изолира (премахне)! Не знам за какви щипки обясняваш, но той се държи на три болта. Всъщност има два вида клапани който съм виждал, на снимката е единия който се захваща и долната (механичната) и горната (електрическата) част с три болта (болта обхваща и двете части). А вторият вид болта обхваща само долната (механичната) част, а горната част е залепена. Ако е втория вариант при теб трябва да измислиш някак си да го закрепиш неподвижно за механичната част със планки или нещо подобно. Но преди да го закрепиш си извади механичната част и я почисти хубаво, защото най-вероятно е клеясала. Ваденето на тази част е доста трудно, но във форума има тема за това как става номера - потърси я!

Редактирано от niksun
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан не ми харесва, че имам такива разправий с него ... Та по нататък "АКО" реша проблема за момента ще го сменя с нов. Въпроса ми е специално за този двигател ли да търся или и други стават ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каде да го потърся този датчик на рейката ? Тъй като с тази марка съм много бос и съм леко като индиянец пред лаптоп. :) До сега съм карал само френски коли и сега виждам разликата с тази.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каде да го потърся този датчик на рейката ? Тъй като с тази марка съм много бос и съм леко като индиянец пред лаптоп. :) До сега съм карал само френски коли и сега виждам разликата с тази.

Това не трябваше да го пишеш.

Не си нарушил традицията. Той и двигателя ти френски, и скоростната кутия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега виждам че имаш желание за ровичкаш по колата но тази тема е прекалено трудна дори и за някои майстори разгледай из форума коментари на тема дизел мисля че има такъв майстор някъде наблизо пък ако някой от форума знае такъв човек може да го каже кой е той и къде му е работилницата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Желание за ровичкане .. не е точното. Точното е, че искам да видя това което ми прави тази мизерия да гасне. После като се кача в колицата да знам, че е добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е гориво-подкачаща помпа. Имах същите проблеми с едно Рено Сценик, 1,9ДЦИ. След като смених гориво-подкачаща помпа проблема изчезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам една почти чисто нова помпа от рено дали ще стане за пробата или са различни ?

Редактирано от n1k3r
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега кой каквото ти напише и ти си готов... Най-добре направи една диагностика на колата и там ще излезе точно от какво е. Като за ЕГР 100% ще е записало грешка щом казваш че ти е разделен на две части. Може от всичко да е този проблем с гасненето!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата от 2 дена е при моя майстор при който си карам колите. И днес ми смени горивния филтър. Като според него проблема идва от него. Каза ми,че като напомпи помпичката за подкачване на гориво препикавало. И самия филтър е бил задрастен с 1 куп боклуци. Даже ми покажа едно голямо парче нещо като гъба прилича. Та и ми обясни, че е напълно възможно от там да идва проблема, НО неизключва въпроса с клапана. Та сега и него ще го поправи. И вече при проблеми с гасненето ми каза да мина на диагностика. Там вече абсолютно всичко ще си покаже.

 

Дано да помогна и на други с хора с подобен проблем като със тази тема.

Редактирано от n1k3r
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...