n1k3r Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 Здравейте. Карам Спейс стар 2002г 1,9 DID от около 4 месеца. На 3 4 ден започна да се угася сама в движение. Има си гориво има си всичко. Тогава като ми направи тази мизерия бяха тъкмо сменени всички консумативи предния ден. От тогава като си карам и се угася. Веднага като се угаси въртя пали и тръгвам. Сега понякога след като се угаси върти и не пали. Ако е пусна по надолнище в такъв момент пали трудничко. Забелязвам, че и оборотите ми играят. Тези случки стават и на студен и на загряло положение. Възможно ли е да е от EGR клапана защото ел. часта е отделена от механичната. Изцяло е откачена и се държи само на буксата. Понякога като и дам повечко гас на някой светофар примерно да се изтегля по бързо бавно реагира. Тръгва едно бавно тромаво и накрая изведнаж и идват конете и почва да бяга. Дано да съм обяснил достатъчно ясно проблема си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 Може да погледнеш, какво е положението в резервоара, да няма отлагания около сондата и да затискат пътя на горивото. Това разбира се е най-безболезнения проблем, дано не е нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 Възможно ли е да е от EGR клапана защото ел. часта е отделена от механичната. Изцяло е откачена и се държи само на буксата. Насочи се натам. Компа следи положението на EGR клапана. Преместването му се отчита като сигнал за обратна връзка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 3 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2014 Тази част от клапана се на 3 щипки или как да го кажа а при мен липсват. Та и затова не съм го закачил. Ако намеря решение да го закрепя както трябва да е ще се оправили ? Тоест ако е от това. А иначе за резервоара .. опитах 1 път да отвия капака, но неуспях. Нещо здраво е зецепил и няма отвиване за да погледна какво е положението. Чудя се как да го отворя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 На едно ауди имах такъв проблем и в крайна сметка откачих тръбичката на сондата и от вън надух с помпа за гуми. След което минах доста километри преди да сваля да измия резервоара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 (редакция) Здравей, първо се насочи към ЕГР-а, той трябва да е абсолютно неподвижен. Тук съм снимал моя преди да го поставят. И 1мм. да хлопа е много. ЕГР-а не може да се изолира (премахне)! Не знам за какви щипки обясняваш, но той се държи на три болта. Всъщност има два вида клапани който съм виждал, на снимката е единия който се захваща и долната (механичната) и горната (електрическата) част с три болта (болта обхваща и двете части). А вторият вид болта обхваща само долната (механичната) част, а горната част е залепена. Ако е втория вариант при теб трябва да измислиш някак си да го закрепиш неподвижно за механичната част със планки или нещо подобно. Но преди да го закрепиш си извади механичната част и я почисти хубаво, защото най-вероятно е клеясала. Ваденето на тази част е доста трудно, но във форума има тема за това как става номера - потърси я! Редактирано 3 февруари 2014 от niksun Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 На мен лично ми прилича на датчик на рейката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 4 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2014 Този клапан не ми харесва, че имам такива разправий с него ... Та по нататък "АКО" реша проблема за момента ще го сменя с нов. Въпроса ми е специално за този двигател ли да търся или и други стават ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2014 Сподели Публикувано 4 февруари 2014 На мен лично ми прилича на датчик на рейката ........на мен също ми намирисва на него........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 7 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2014 А каде да го потърся този датчик на рейката ? Тъй като с тази марка съм много бос и съм леко като индиянец пред лаптоп. До сега съм карал само френски коли и сега виждам разликата с тази. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 7 февруари 2014 Сподели Публикувано 7 февруари 2014 А каде да го потърся този датчик на рейката ? Тъй като с тази марка съм много бос и съм леко като индиянец пред лаптоп. До сега съм карал само френски коли и сега виждам разликата с тази.Това не трябваше да го пишеш.Не си нарушил традицията. Той и двигателя ти френски, и скоростната кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttodorov77 Публикувано 7 февруари 2014 Сподели Публикувано 7 февруари 2014 Колега виждам че имаш желание за ровичкаш по колата но тази тема е прекалено трудна дори и за някои майстори разгледай из форума коментари на тема дизел мисля че има такъв майстор някъде наблизо пък ако някой от форума знае такъв човек може да го каже кой е той и къде му е работилницата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 7 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2014 Желание за ровичкане .. не е точното. Точното е, че искам да видя това което ми прави тази мизерия да гасне. После като се кача в колицата да знам, че е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 7 февруари 2014 Сподели Публикувано 7 февруари 2014 Според мен е гориво-подкачаща помпа. Имах същите проблеми с едно Рено Сценик, 1,9ДЦИ. След като смених гориво-подкачаща помпа проблема изчезна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 11 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2014 (редакция) Имам една почти чисто нова помпа от рено дали ще стане за пробата или са различни ? Редактирано 11 февруари 2014 от n1k3r Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 11 февруари 2014 Сподели Публикувано 11 февруари 2014 Колега кой каквото ти напише и ти си готов... Най-добре направи една диагностика на колата и там ще излезе точно от какво е. Като за ЕГР 100% ще е записало грешка щом казваш че ти е разделен на две части. Може от всичко да е този проблем с гасненето! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2014 (редакция) Колата от 2 дена е при моя майстор при който си карам колите. И днес ми смени горивния филтър. Като според него проблема идва от него. Каза ми,че като напомпи помпичката за подкачване на гориво препикавало. И самия филтър е бил задрастен с 1 куп боклуци. Даже ми покажа едно голямо парче нещо като гъба прилича. Та и ми обясни, че е напълно възможно от там да идва проблема, НО неизключва въпроса с клапана. Та сега и него ще го поправи. И вече при проблеми с гасненето ми каза да мина на диагностика. Там вече абсолютно всичко ще си покаже. Дано да помогна и на други с хора с подобен проблем като със тази тема. Редактирано 13 февруари 2014 от n1k3r Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.