Премини към съдържание

Проблем с Еклипс 1g 4g63


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!Вчера сутринта паля колата изчаках я около минута и тръгнах.. Още не беше обърнала на газ и я изрязах около 4-5 Хиляди оборота нещо и стана,загуби мощност и от тогава до сега е на 2 цилиндъра.Някакви идеи?

Пробвах с

Други бобини... не са те..

Има искра на свещите (кабели и свещи са сменяни преди 1000 км)

Друг акумулатор.. не е той..

Динамото зарежда 13.8v

На газ го прави същото..

Гледах ECU на пръв поглед нямаше проблем по него...

Другото което ми направи впечатление е

Когато ми го направи този номер не работиха двата крайни цилиндъра.., а сега не работят двата вътрешни цилиндъра ??

Свети ми лампата за Охлаждаща течност,а течност има ..

Благодаря предварително за съветите ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!Вчера сутринта паля колата изчаках я около минута и тръгнах.. Още не беше обърнала на газ и я изрязах около 4-5 Хиляди оборота нещо и стана,загуби мощност и от тогава до сега е на 2 цилиндъра.Някакви идеи?

Пробвах с

Други бобини... не са те..

Има искра на свещите (кабели и свещи са сменяни преди 1000 км)

Друг акумулатор.. не е той..

Динамото зарежда 13.8v

На газ го прави същото..

Гледах ECU на пръв поглед нямаше проблем по него...

Другото което ми направи впечатление е

Когато ми го направи този номер не работиха двата крайни цилиндъра.., а сега не работят двата вътрешни цилиндъра ??

Свети ми лампата за Охлаждаща течност,а течност има ..

Благодаря предварително за съветите ви!

Май проблема е в ЕКУ-то ти.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това , че на ЕКУ-то не си личи с просто око повреда не значи , че няма . На мен така ми беше изчезнал 1 цилиндър и се оказа протекъл кондензатор на ЕКУ-то . Като го отворих на пръв поглед не се виждаше с просто око да е прекъснал пътищата на платката , но като го замериха се оказа точно това . След 40 лева за елементи и ремонт колата пак си е на 4 цилиндъра и си работи прекрасно .

П.С. За всеки случай можеш да замериш компресията , ако искаш да си сигурен , че е от ЕКУ-то .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Пробвах с

Други бобини... не са те..

 

Другото което ми направи впечатление е

Когато ми го направи този номер не работиха двата крайни цилиндъра.., а сега не работят двата вътрешни цилиндъра ??

 

Сега ако размениш местата на тези бобини които са в момента и заработят двата вътрешни цилиндъра, а крайните откажат, повече не казвай, че си пробвал и с други бобини и не са те ..:)

Просто избери здравата бобина (от "другите") и я сложи на местото на твоята изгоряла ..;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не търси другаде дефекти ами първо!!

-Насочи към профилактика(ама цялостна) на ECU-то , от там е основният проблем.

Сигурен съм че във Варна има добри електрончици които са се "здрависвали" с това ECU многократно и ще успеят да го възстановят коректно!

И едва след това може да се направи един обстоен преглед на запалителна и горивна система по двигателя!

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...