didooo Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 Здравейте, колеги!Вчера сутринта паля колата изчаках я около минута и тръгнах.. Още не беше обърнала на газ и я изрязах около 4-5 Хиляди оборота нещо и стана,загуби мощност и от тогава до сега е на 2 цилиндъра.Някакви идеи?Пробвах с Други бобини... не са те..Има искра на свещите (кабели и свещи са сменяни преди 1000 км)Друг акумулатор.. не е той..Динамото зарежда 13.8vНа газ го прави същото..Гледах ECU на пръв поглед нямаше проблем по него...Другото което ми направи впечатление е Когато ми го направи този номер не работиха двата крайни цилиндъра.., а сега не работят двата вътрешни цилиндъра ?? Свети ми лампата за Охлаждаща течност,а течност има .. Благодаря предварително за съветите ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 Здравейте, колеги!Вчера сутринта паля колата изчаках я около минута и тръгнах.. Още не беше обърнала на газ и я изрязах около 4-5 Хиляди оборота нещо и стана,загуби мощност и от тогава до сега е на 2 цилиндъра.Някакви идеи?Пробвах с Други бобини... не са те..Има искра на свещите (кабели и свещи са сменяни преди 1000 км)Друг акумулатор.. не е той..Динамото зарежда 13.8vНа газ го прави същото..Гледах ECU на пръв поглед нямаше проблем по него...Другото което ми направи впечатление е Когато ми го направи този номер не работиха двата крайни цилиндъра.., а сега не работят двата вътрешни цилиндъра ?? Свети ми лампата за Охлаждаща течност,а течност има .. Благодаря предварително за съветите ви!Май проблема е в ЕКУ-то ти....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 Тва е щото си ряпкаш колата НЕ загряла рано сутринта,и току що станала от сън ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 (редакция) Това , че на ЕКУ-то не си личи с просто око повреда не значи , че няма . На мен така ми беше изчезнал 1 цилиндър и се оказа протекъл кондензатор на ЕКУ-то . Като го отворих на пръв поглед не се виждаше с просто око да е прекъснал пътищата на платката , но като го замериха се оказа точно това . След 40 лева за елементи и ремонт колата пак си е на 4 цилиндъра и си работи прекрасно .П.С. За всеки случай можеш да замериш компресията , ако искаш да си сигурен , че е от ЕКУ-то . Редактирано 31 декември 2013 от s_mitko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Пробвах с Други бобини... не са те.. Другото което ми направи впечатление е Когато ми го направи този номер не работиха двата крайни цилиндъра.., а сега не работят двата вътрешни цилиндъра ?? Сега ако размениш местата на тези бобини които са в момента и заработят двата вътрешни цилиндъра, а крайните откажат, повече не казвай, че си пробвал и с други бобини и не са те ..Просто избери здравата бобина (от "другите") и я сложи на местото на твоята изгоряла ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 1 януари 2014 Сподели Публикувано 1 януари 2014 (редакция) Не търси другаде дефекти ами първо!! -Насочи към профилактика(ама цялостна) на ECU-то , от там е основният проблем.Сигурен съм че във Варна има добри електрончици които са се "здрависвали" с това ECU многократно и ще успеят да го възстановят коректно!И едва след това може да се направи един обстоен преглед на запалителна и горивна система по двигателя! Редактирано 1 януари 2014 от Иван Мийков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.