ivchuuu Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Здравейте моля за малко помощ днес след като запалих оборотите започнаха да играят между 1000 и 2000 след малко се стабилизираха на около 1600 четох доста из форумите и се ориентирах че проблема може би е в стъпковото моторче или в еку. Побързах да проверя еку свалих го прегледах да не са изтекли кондензаторите (всичко беще наред платката като нова) зглобих свързах всичко и рещих да видя дали има някаква промяна, запалих оборотите скочиха на почти 3000 подадох леко гас колата изгасна и повече немога да я запаля. Припалва леко но не иска и не иска. Дайте съвет моля или кординати на някой читав "майстор" в Бургас Благодаря предварително на колегите рама JMBMNCA4APU508418 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Уточни за кой 4г92 става дума...този с делкото преди 96-та година ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivchuuu Публикувано 7 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2013 да с делко е скоро имах проблем с него смених бобината преди седмица колата е 1995 1.6 16V 113 к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivchuuu Публикувано 8 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2013 Все пак за някого може да е полезно проблема се оказа така нареченото (баипасен болт ) беше се счупило ухото му дефакто играе ролята на ограничител. Този болт е кранче и спира или подава въздух. варти се посредством зъбни колела от стъпковото моторче. По късно ще пусна и снимки на операцията хаха че сега ще се празнува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Е, и аз бях така че и още 5-6 колеги покрай мен. Поверчето с 4G63 но явногодинките не прощават и на другите двигатели. Явно слаба част, началното установяване им разказва играта на тези болтове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Дали годините или моточасовете? Имам тука един производство 1992ра, на около 320 хиляди реално, продължава да си работи като кукла. Не ми заучи като слабо място... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s-m Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Все пак за някого може да е полезно проблема се оказа така нареченото (баипасен болт ) беше се счупило ухото му дефакто играе ролята на ограничител. Този болт е кранче и спира или подава въздух. варти се посредством зъбни колела от стъпковото моторче. По късно ще пусна и снимки на операцията хаха че сега ще се празнува.Колега прикачи снимки,моля те че да видим какво точно си направил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivchuuu Публикувано 9 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2013 Колега прикачи снимки,моля те че да видим какво точно си направил Утре ,че съм на работа сега и не мога да седна за по-вече от 5 мин на компа. Ще се опитам да го направю като ръководство :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivchuuu Публикувано 10 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2013 (редакция) И така сваляте кутията на въздущния филтър и маркуча и се вижда това - 1-зъбчатите колела на степ мотора и въпросния "байпасен болт"2-Дроселовата клапа за да стигнете до самия проблем не е необходимо да се сваля цялото "тротел боди" но мисля че ще вие по- удобно да се работи при свален пък и за да можете да го почистите държи се на четири болта 12" помежду с всмукателите има метална гарнитура както и два маркуча от охлаждащата система захванати със скоби Това е въпросния Болт при мен беще счупен именно той поправката се състоя в каниколит гел тънък меден кабел увит около болта да го стегне и накрая с калай върху медната жица да се запечата изглежда така нещо не мога да се оправя с снимките ще ги кача другаде по късно и ще пусна линкhttp://dox.abv.bg/files/listtree Редактирано 10 декември 2013 от ivchuuu Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 декември 2013 Сподели Публикувано 11 декември 2013 Линка към докса е неправилен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 декември 2013 Сподели Публикувано 11 декември 2013 Съвет за снимките - остави ги по-големи, качи ги в снимка.бг и после ги дай тук или като линк или ги вгради с помощта на жълтата иконка изобразяваща картина - намира се над полето за писане, в дясно от иконката за вграждане на линкове и в ляво от иконката "пощенски плик" - която пък е за мейл адреси.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.