tdelchev Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 Здравейте , вчера си купих Carizma 1.6 1996 г. Но днес като завъртя контактния се чува само жуженето на бензиновата помпа и не завърта изобщо. може ли някой да помогне ? И още трябва ли при палене да се изчаква да изгасне напълно Check engine лампата и тогава да се пали или не е задължително ?? ?Благодаря предварително . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 Здравейте , вчера си купих Carizma 1.6 1996 г. Но днес като завъртя контактния се чува само жуженето на бензиновата помпа и не завърта изобщо. може ли някой да помогне ? И още трябва ли при палене да се изчаква да изгасне напълно Check engine лампата и тогава да се пали или не е задължително ?? ?Благодаря предварително . Добре дошъл във форума! Според мен провери първо акумулатора и стартера като най-вероятните причини щом ти работи контактния ключ. Check engine лампата трябва да изгасва след запалването на двигателя и не е се чака. Изчаква се само подкачването на гориво и угасването на лампата на бензиновата помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tdelchev Публикувано 3 април 2007 Автор Сподели Публикувано 3 април 2007 Pedok Благодаря за отговора , но не съм запознат така че би ли ми разяснил какво точно е изобразено на лампата за бензиновата помпа и какъв е цветът и. Възможно ли е проблемът да е в имобилайзерът. :icon_doh: :icon_hmm: 10х Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 Pedok Благодаря за отговора , но не съм запознат така че би ли ми разяснил какво точно е изобразено на лампата за бензиновата помпа и какъв е цветът и. Възможно ли е проблемът да е в имобилайзерът. :icon_doh: :icon_hmm: 10х най-вероятно проблема е в имобилайзера, щом въобще не иска да завърти стартера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav_naumov Публикувано 17 април 2007 Сподели Публикувано 17 април 2007 http://www.mitsubishibg.com/forum/style_im...ages/strike.gifStrikethrough Здравейте колеги Не мога да кажа че съм много компетентен, но съдейки по това което казва tdelchev ми звучи баш като имобилайзер който човека не си го изключва. Особенно при положение че лампата на таблото не му угасва - при изклюването на имобилайзера тя ще си му угасне а щом не го прави значи не го е изключил. Предполагам че от момента в който си е постнал мнението вече си е разрешил проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 17 април 2007 Сподели Публикувано 17 април 2007 Ох ..................тези четки на стартера на :mitsu-smiley: /щом му върти бензиновата помпа/Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassiwin Публикувано 14 август 2012 Сподели Публикувано 14 август 2012 моята Каризма ми направи родобен проблем-разглобих стартера.Оказа са стартер с редуктор изключително добре направен и здрав.Повредата се оказа лош контакт на клемата на кондензатора,имаше ръжда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 3 Май 2013 Сподели Публикувано 3 Май 2013 моята Каризма ми направи родобен проблем-разглобих стартера.Оказа са стартер с редуктор изключително добре направен и здрав.Повредата се оказа лош контакт на клемата на кондензатора,имаше ръжда.Колега,как стигна до стартера и къде точно се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2013 Сподели Публикувано 4 Май 2013 Колега,как стигна до стартера и къде точно се намира?Тръгва се от плюса на акумулатотора по един дебел кабел, вървиш, вървиш по него и стигаш до стартера ..:DНа скоростната кутия е хванат, точно над дясната (дългата) полуоска .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 4 Май 2013 Сподели Публикувано 4 Май 2013 Тръгва се от плюса на акумулатотора по един дебел кабел, вървиш, вървиш по него и стигаш до стартера ..:DНа скоростната кутия е хванат, точно над дясната (дългата) полуоска ..Точно по тази логика го търся,но не го виждам.Завирах се отдолу,махнах и въздушния филтър с маркуча и не се вижда!Достъпът до стартера е изглежда отгоре,май трябва да се маха нещо още като дросела например.Гледам и схемите които имам и нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 4 Май 2013 Сподели Публикувано 4 Май 2013 Проблема е решен!Открих стартера чрез напипване,като преди това махнах някаква защитна ламарина,зад двигателя.Работи се отгоре,а не се заляга под колата.Има изискване за дълга ръка ,като се бърка зад двигателя от ляво в една ниша под колектора.Има два болта отдясно откъм съединителя.Всичко се оказа наред вътре,а само бяха се окислили клемите отвън,най-вече на оперативната верига.Сега само Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.