Премини към съдържание

Какви амортисьори да избера за Аутлендър II


Препоръчано мнение

Привет, някой има ли впечетления, кои амортисьори са удачен и качествен вариант?! Гледам KYB примерно са значително по-евтини от Sachs. От друга страна са ми казвали, че Sachs са много добри. На времето пък бях слагал на едно волво Монро /някакви си сенсатрак нещо си/ и много ми харесаха как "обират" неравности, но май такива няма за аутлендър. Та моля, някой с впечетления да даде съвет :)

Поздрави!

К.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, някой има ли впечетления, кои амортисьори са удачен и качествен вариант?! Гледам KYB примерно са значително по-евтини от Sachs. От друга страна са ми казвали, че Sachs са много добри. На времето пък бях слагал на едно волво Монро /някакви си сенсатрак нещо си/ и много ми харесаха как "обират" неравности, но май такива няма за аутлендър. Та моля, някой с впечетления да даде съвет :)

Поздрави!

К.

.....ма ти много питаш, малко правиш..... :D :D

Сензатрак вече няма, това беше до преди 10 години.......Каябата е чешка, докато Закс-а е немски,освен това е по висок клас и за това са по скъпи.....сложи си отпред Закс, отзад Монро....малко дървеничко ще е, но пък ще е стабилно.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, някой има ли впечетления, кои амортисьори са удачен и качествен вариант?! Гледам KYB примерно са значително по-евтини от Sachs. От друга страна са ми казвали, че Sachs са много добри. На времето пък бях слагал на едно волво Монро /някакви си сенсатрак нещо си/ и много ми харесаха как "обират" неравности, но май такива няма за аутлендър. Та моля, някой с впечетления да даде съвет :)

Поздрави!

К.

Сензатрак все още си ги има, :) но не и за Оутлендър ..

От друга страна, нито те нито Каябата са по добри от Закс, Боге и Билщайн (за това са и по евтини), тъй че на която и от 3-те марки да попаднеш пазарувай смело ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....ма ти много питаш, малко правиш..... :D :D

Сензатрак вече няма, това беше до преди 10 години.......Каябата е чешка, докато Закс-а е немски,освен това е по висок клас и за това са по скъпи.....сложи си отпред Закс, отзад Монро....малко дървеничко ще е, но пък ще е стабилно.....

 

Напротив :)

прекалено даже се вманиечавам обикновено :) Единия тампон на макферсона ми е заминал и реших просто като го сменям да сменя и амортисьори.

Защо отзад Монро? По-хубава возия ли има или?

Поздрави,

К.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравей аз смених предни каяаба задни билстаин .Оригналните бяха предни каяба маслени задни каяба маслени относно разбитият тампон чипи се едно пластмасово лагерче което в Балкан стар струва около 40лв.оригинално .Впротивен случай по магазините продават целият тампон за много пари

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амортисьорите са взети и чакат да бъдат подменени. Спрях се на Закс. За съжаление няма налични към момента тампоните за макферсона и чакам доставка /отново на Закс/. Само с лагерче няма да мина. При мен по-скоро проблема е в тампона, защото се е появил луфт от лявата страна и скърца яко при качване/слизане от бордюр и преминаване през големи неравности.

Друго искам да питам - отзад имали някакви тампони, които да сменя заедно с амортисьора, а също трябвали да се сменят нещо като прашници, защото гледам, че поне в кутиите на предните амортисьори няма прашници?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Амортисьорите са взети и чакат да бъдат подменени. Спрях се на Закс. За съжаление няма налични към момента тампоните за макферсона и чакам доставка /отново на Закс/. Само с лагерче няма да мина. При мен по-скоро проблема е в тампона, защото се е появил луфт от лявата страна и скърца яко при качване/слизане от бордюр и преминаване през големи неравности.

Друго искам да питам - отзад имали някакви тампони, които да сменя заедно с амортисьора, а също трябвали да се сменят нещо като прашници, защото гледам, че поне в кутиите на предните амортисьори няма прашници?!

 

Привет, каква е обратната връзка след карането известно време със ЗАКС, и съответно тампоните?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, каква е обратната връзка след карането известно време със ЗАКС, и съответно тампоните?

 

Здравей,

 

Колата добре се държи с тези амортисьори, макар да нямах забележки и с оригиналните. Може би с тези седи малко по-стабилно при по-силно натискане в завой и хвърляне от завой в завой /бързи тесни завои/, тоест по-добро поведение в гранични натоварвания, но реално това може да се дължи и на факта, че са нови, а тези, които махнах бяха на 185000 все пак. Като цяло няма някаква голяма разлика. Кофтито е, че при мен след подмяна на амортисьори, тампони с легери, кормилни накрайници, шарнири, и задни тампони на носачи /общо взето пълна ревизия на ходова част/, се появи някакво гадно глухо похлопване в дясно при пропадане на колелото на неравност. Само при пропадане го има и си мисля, че е тампон на макферсон, тоест евентуално някакъв дефект в новия, знам ли....не съм сигурен.

 

Поздрави!

Коко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Колата добре се държи с тези амортисьори, макар да нямах забележки и с оригиналните. Може би с тези седи малко по-стабилно при по-силно натискане в завой и хвърляне от завой в завой /бързи тесни завои/, тоест по-добро поведение в гранични натоварвания, но реално това може да се дължи и на факта, че са нови, а тези, които махнах бяха на 185000 все пак. Като цяло няма някаква голяма разлика. Кофтито е, че при мен след подмяна на амортисьори, тампони с легери, кормилни накрайници, шарнири, и задни тампони на носачи /общо взето пълна ревизия на ходова част/, се появи някакво гадно глухо похлопване в дясно при пропадане на колелото на неравност. Само при пропадане го има и си мисля, че е тампон на макферсон, тоест евентуално някакъв дефект в новия, знам ли....не съм сигурен.

 

Поздрави!

Коко

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Моля, моля. Вече съм почти сигурен, че ми хлопат новите тампони на макферсона, но се сещам, че те не са SACHS, защото се оказа, че Закс тампоните, които бях купил комплект с лагерите, не паснаха, бяха явно за паджеро или нещо друго, защото се оказаха доста по-големи/широки макар да излизиаха за аутлендър по каталог и тогава от немай къде намерих някакви тампони, но не помня марката. Така че, немога да кажа нищо лошо за Закс!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля, моля. Вече съм почти сигурен, че ми хлопат новите тампони на макферсона, но се сещам, че те не са SACHS, защото се оказа, че Закс тампоните, които бях купил комплект с лагерите, не паснаха, бяха явно за паджеро или нещо друго, защото се оказаха доста по-големи/широки макар да излизиаха за аутлендър по каталог и тогава от немай къде намерих някакви тампони, но не помня марката. Така че, немога да кажа нищо лошо за Закс!

Това също е полезна информация, мерси. Но тогава откъде се купуват тампони на макферсъна, които май са по-чест проблеми и главен причинител на скърцането при големи неравности? Или в Ратола оригиналните май бяха на поносима цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това също е полезна информация, мерси. Но тогава откъде се купуват тампони на макферсъна, които май са по-чест проблеми и главен причинител на скърцането при големи неравности? Или в Ратола оригиналните май бяха на поносима цена?

802 403 тампон на Закс трЕбЕ да си става при вас .Моят сайт

Колегата сигурно е взел някакви други, щом казва, че са чак за Паджеро ..:)

Тези вашите са същите като на ASX и някои модели на Лансер .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

802 403 тампон на Закс трЕбЕ да си става при вас .Моят сайт

Колегата сигурно е взел някакви други, щом казва, че са чак за Паджеро ..:)

Тези вашите са същите като на ASX и някои модели на Лансер .

 

Не си спомням номерът какът беше. Със сигурност беше комплект двата тампона с два лагера и излизаше на доста добра цена. Говоря за Закс. И си го даваха по каталог за Аутлендър /в Тех-Ко пазарувах/. Обаче като ги свалихме се оказа, че купените са доста по-обемни, иначе изглеждаха подобно. Та ги връщах. И после от немай къде взех някакви тампони, непомня марката /може и феби да бяха/. Сега ме е яд, че не си взех оригнални.

 

В начален стадий минава само с лагерче, цена оригинално Mitsubishi 33лв с ДДС (без отстъпките.

Ако обаче е износена долната подложка (между пружината и лагерчето) или самия тампон, тогава цените са по-високи.

Цената при вас е по-добра. Аз като се наложи да върна грешния комплекта от Закс и купих отделно тампони, а лагерите взех от Балкан стар и бяха около 40+ лв.по спомен. Искам да питам при вас колко излизат тампоните?! И имали как да се диагностицира дали шумовете, които се появиха след подмяна са от тях? Че много дразни и искам да отстрана проблема. Колата я карах вече в два сервиза и казват, че няма никави луфтове по ходовата част, а и почти всичко е ново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням номерът какът беше. Със сигурност беше комплект двата тампона с два лагера и излизаше на доста добра цена. Говоря за Закс. И си го даваха по каталог за Аутлендър /в Тех-Ко пазарувах/. Обаче като ги свалихме се оказа, че купените са доста по-обемни, иначе изглеждаха подобно. Та ги връщах. И после от немай къде взех някакви тампони, непомня марката /може и феби да бяха/. Сега ме е яд, че не си взех оригнални.

 

 

Цената при вас е по-добра. Аз като се наложи да върна грешния комплекта от Закс и купих отделно тампони, а лагерите взех от Балкан стар и бяха около 40+ лв.по спомен. Искам да питам при вас колко излизат тампоните?! И имали как да се диагностицира дали шумовете, които се появиха след подмяна са от тях? Че много дразни и искам да отстрана проблема. Колата я карах вече в два сервиза и казват, че няма никави луфтове по ходовата част, а и почти всичко е ново.

 

Мързи ме да свалям амортисьорите, за да установя дали проблемът е само в лагерите, тампоните ми май са здрави. Но имам едно леко хрускане като слизам от неравности, което няма как да е от друго. Тези на Закс може и да са по-високи, помагайки на аутлендъра да повдигне малко задницата си. Така като ги гледам всичките О2 са с видимо по-ниски задници, отколкото предници.

Ще го видя де, имам още няколко хиляди до смяна на масло и ангренаж, тогава ще го наредя.

Пробвах я тази седмица на сняг.

15993377015_940b904cf0_t.jpg20141209_091901

 

Около 15 см. непочистен сняг, -3 градуса нагоре към Копитото. Гуми мишлен алпин. 3 скорост, около 50 кмч нагоре.

Пътно поведение - пълен та*ак. Това задвижване с комбинацията от еквивалента на ESP е пълна измама. Недозавива подчертано и в режим 4х4, в някакво време идва торк на задния мост, междувременно ESP ти отнема газта, изобщо много особено поведение, нямащо нищо общо с фултайм задвижване, ама нищо. Иначе си драпа СУВ-чето, но по някакви незнайни треактории. Като навали ще го набутам по маршрута Батак-Доспат за проби. Да, признавам, че по-агресивничко му влизам в завоите, но очаквах повече. Иначе от място тръгва великолепно дори на стръмни снежни участъци.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Пътно поведение - пълен та*ак. Това задвижване с комбинацията от еквивалента на ESP е пълна измама. Недозавива подчертано и в режим 4х4, в някакво време идва торк на задния мост, междувременно ESP ти отнема газта, изобщо много особено поведение, нямащо нищо общо с фултайм задвижване, ама нищо. Иначе си драпа СУВ-чето, но по някакви незнайни треактории. Като навали ще го набутам по маршрута Батак-Доспат за проби. Да, признавам, че по-агресивничко му влизам в завоите, но очаквах повече. Иначе от място тръгва великолепно дори на стръмни снежни участъци.

.....за да не е пълен т*ш*к трябваше Паджеро да си вземеш.......не крия и аз разочарованието от поведението на О2,миналата зима си разменихме колите с един приятел( неговата е О2 с 2.2 френския дизел )....аз като побъркан вътре въртим волани,спирачки,ръчни по едно време,газ.....докато той през това време с моята кола изчезна от полезрението ми ,а бях със старите зимни гуми -на 60к км, ДОТ 2008 година......О1 има доста по добро пътно поведение при екстремни ситуации( сняг, лед ,мокро и т.н.)......

Пропуснах да отбележа, че действието се развива от Банско към една хижа нагоре( забравих как се казва, но има много стръмни скатове по пътя, чак ме довубе някоя лавина да не падне ,а снега беше солидно количество.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

.....за да не е пълен т*ш*к трябваше Паджеро да си вземеш.......не крия и аз разочарованието от поведението на О2,миналата зима си разменихме колите с един приятел( неговата е О2 с 2.2 френския дизел )....аз като побъркан вътре въртим волани,спирачки,ръчни по едно време,газ.....докато той през това време с моята кола изчезна от полезрението ми ,а бях със старите зимни гуми -на 60к км, ДОТ 2008 година......О1 има доста по добро пътно поведение при екстремни ситуации( сняг, лед ,мокро и т.н.)......

Пропуснах да отбележа, че действието се развива от Банско към една хижа нагоре( забравих как се казва, но има много стръмни скатове по пътя, чак ме довубе някоя лавина да не падне ,а снега беше солидно количество.....

 

Да ти кажа почна да ми се иска да съборя едната колона на подземния гараж, че да влезе паджеро...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Шегувам се. Всъщност тези увиснали задници на О2 от фаблично омекващи задни пружини ли се пораждат или не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа почна да ми се иска да съборя едната колона на подземния гараж, че да влезе паджеро...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Шегувам се. Всъщност тези увиснали задници на О2 от фаблично омекващи задни пружини ли се пораждат или не?

.....имам строителна бригада ,която прави чудрса, ако трябва, цял блок ще преместят....... :icon_thumbup:

Интересно че доста колеги с Галанти ,минават на Паджеро.......

......да, смени си пружините и няма да имаш увиснала задница,поне в близките 50-60 к км......даже вече се чудим с един собственик, дали да не сложим някакви други, по здрави, а не да му мислим през година .......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Според всичко, което съм изчел в един от руските Аутлендър форуми, досадното скърцане при по-голям ход на амортисьорите (например при легнали полицаи или повдигнати пешеходни пътеки) след смяна на всичко друго може да се дължи на натрупването на боклуци под гумения маншон в горната част на амортисьорите. Там темата наброява 100+ страници и най-накрая стигат до това заключение... все пак караме по еднакво отвратително мръсни пътища.

Иначе задниците са по-увиснали май на моделите без 3-и ред седалки. На 4+1 моделите пружините са тoлкова меки, че чак има опиране на гумите в купето при по-голямо натоварване в задната част. При 6+1 моделите пружините са усилени, но дори в промоционалните снимки се вижда, че просто от завода си излизат с такива ниски задници - включително фейслифт моделите и "френските" събратя от последните 3 години. Така че "официално" това увисване си е нормално и не е заради омекване. Иначе и аз не съм доволен как изглежда заради това и съм се замислял за смяна... но май лятото ще направя едно цялостно "освежаване" на автомобила ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според всичко, което съм изчел в един от руските Аутлендър форуми, досадното скърцане при по-голям ход на амортисьорите (например при легнали полицаи или повдигнати пешеходни пътеки) след смяна на всичко друго може да се дължи на натрупването на боклуци под гумения маншон в горната част на амортисьорите. Там темата наброява 100+ страници и най-накрая стигат до това заключение... все пак караме по еднакво отвратително мръсни пътища.

Иначе задниците са по-увиснали май на моделите без 3-и ред седалки. На 4+1 моделите пружините са тoлкова меки, че чак има опиране на гумите в купето при по-голямо натоварване в задната част. При 6+1 моделите пружините са усилени, но дори в промоционалните снимки се вижда, че просто от завода си излизат с такива ниски задници - включително фейслифт моделите и "френските" събратя от последните 3 години. Така че "официално" това увисване си е нормално и не е заради омекване. Иначе и аз не съм доволен как изглежда заради това и съм се замислял за смяна... но май лятото ще направя едно цялостно "освежаване" на автомобила ;)

Вчера дойдоха тампоните, лагепите и комплект задни пружини от усилените. Ще дам коментар скоро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера дойдоха тампоните, лагепите и комплект задни пружини от усилените. Ще дам коментар скоро.

 

 

Хайде, успех и очакваме инфо. А в крайна сметка на какви марки се спря и от къде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мързи ме да свалям амортисьорите, за да установя дали проблемът е само в лагерите, тампоните ми май са здрави. Но имам едно леко хрускане като слизам от неравности, което няма как да е от друго. Тези на Закс може и да са по-високи, помагайки на аутлендъра да повдигне малко задницата си. Така като ги гледам всичките О2 са с видимо по-ниски задници, отколкото предници.

Ще го видя де, имам още няколко хиляди до смяна на масло и ангренаж, тогава ще го наредя.

Пробвах я тази седмица на сняг.

15993377015_940b904cf0_t.jpg20141209_091901

 

Около 15 см. непочистен сняг, -3 градуса нагоре към Копитото. Гуми мишлен алпин. 3 скорост, около 50 кмч нагоре.

Пътно поведение - пълен та*ак. Това задвижване с комбинацията от еквивалента на ESP е пълна измама. Недозавива подчертано и в режим 4х4, в някакво време идва торк на задния мост, междувременно ESP ти отнема газта, изобщо много особено поведение, нямащо нищо общо с фултайм задвижване, ама нищо. Иначе си драпа СУВ-чето, но по някакви незнайни треактории. Като навали ще го набутам по маршрута Батак-Доспат за проби. Да, признавам, че по-агресивничко му влизам в завоите, но очаквах повече. Иначе от място тръгва великолепно дори на стръмни снежни участъци.

 

 

Ами всички коли с такъв клас 4х4 системите имат подобно поведение. Тези дни карах субару аутбек, леле това как грандиозно бута предницата не е истина, яко недозавиване + връщане на газта. Общо взето и нашите машини се държат така, въпреки, че аз лично след като я ремапнах съм доволен, доста хубав върятщ момент отива назад и по-бързо почна да се разиграва и да помага в завой. Освен всичко ако наистина се потвърди /пуснал съм тема/, че 4х4 lock режима може да се ползва за шофиране и хвърля до 60% назад, ще е доста по-приятно за каране. Преди седмица случайно на Боровец видях, че Еуратек са докарали тест автомобили и взех новия скаут за тест и доста си поиграхме по заснежени завои. Честно казано много ми хареса поведението, доста приятно помага задницата при газ в завоя, но и при тази кола при по-агресивно натискане има тенденция да недозавива. Ясно е, че Аутлендъра е паркетна джипка с всичките му + и - произхождащи от това :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами всички коли с такъв клас 4х4 системите имат подобно поведение. Тези дни карах субару аутбек, леле това как грандиозно бута предницата не е истина, яко недозавиване + връщане на газта. Общо взето и нашите машини се държат така, въпреки, че аз лично след като я ремапнах съм доволен, доста хубав върятщ момент отива назад и по-бързо почна да се разиграва и да помага в завой. Освен всичко ако наистина се потвърди /пуснал съм тема/, че 4х4 lock режима може да се ползва за шофиране и хвърля до 60% назад, ще е доста по-приятно за каране. Преди седмица случайно на Боровец видях, че Еуратек са докарали тест автомобили и взех новия скаут за тест и доста си поиграхме по заснежени завои. Честно казано много ми хареса поведението, доста приятно помага задницата при газ в завоя, но и при тази кола при по-агресивно натискане има тенденция да недозавива. Ясно е, че Аутлендъра е паркетна джипка с всичките му + и - произхождащи от това :)

 

Имал съм собствен аутбек и определено ми допадаше повече задвижването му, спрямо О2. Лок режимът спира да работи на 40 кмч., а ако не спираше, щеше да доведе до прегряване.

 

Всички части си ги поръчах тук от форума, осъзнах, че и цената е добра, и отношението перфектно.

 

От тук http://www.mitsubishito.com/

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм собствен аутбек и определено ми допадаше повече задвижването му, спрямо О2. Лок режимът спира да работи на 40 кмч., а ако не спираше, щеше да доведе до прегряване.

 

Всички части си ги поръчах тук от форума, осъзнах, че и цената е добра, и отношението перфектно.

 

От тук http://www.mitsubishito.com/

 

 

 

 

 

Така, обратна връзка след два дни с нови задни пружини и сменени всички тампони.

 

Задницата на колата е съвършено различна, вдигне се с около 10 см., очаквам да поулегне за седмица, две, но задницата и предницата се изравниха визуално, все едно е друга кола. Никой не може да ме убеди, че е било нормално да виси задницата на костенурка нинджа по голяма нужда след преяждане с ориз. Използвах льософорс от усилената версия усилената версия. От пежо и ситроен потвърдиха, че това са правилните пружини, от които насетне спираш да мислиш, че увисването е нормално и издържат достатъчно.

 

Смених прашниците, опорните тампони и лагерите. Тампоните бяха някви френски, вграждани в пежо и ситроен, ма изхвърлих кутиите, Сашо да каже марката.

 

Единственото, което не пасна, защото бяха малко по малки от пружините са тампоните под пружините, но стоковите си бяха здравички. 2 накрайника също хлопаха, откъде се разбиха за 4000 км. не знам. Колата стана съвършено различна, не хрупти по неравности, задницата се държи човешки, визуално замяза на СУВ.

 

Сашо е страхотен, както винаги, препоръчвам онлайн магазина му.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер, че си усетил "стягане" в окачването :) А не като при мен след смяна на всичко да почне да хлопоти в дясно. Смени ли амортисьори предни или само тампони?! Аз тия дни ще я вкарвам пак да се сваля предницата да видим ще стане ли ясно от какво е или ще си сменям на сляпо...

А какво имаш предвид под увиснала задница? Имаш ли снимки с новите пружини?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер, че си усетил "стягане" в окачването :) А не като при мен след смяна на всичко да почне да хлопоти в дясно. Смени ли амортисьори предни или само тампони?! Аз тия дни ще я вкарвам пак да се сваля предницата да видим ще стане ли ясно от какво е или ще си сменям на сляпо...

А какво имаш предвид под увиснала задница? Имаш ли снимки с новите пружини?!

Не съм сменял амортисьори, нямаше нужда. Моята е на 90 000 км. Снимки се канех да направя, но така и не направих, но ще измеря с рулетка разстоянието от земята но края на задната вежда, за да илюстрирам разликата, която е много чувствителна. Все пак пружините може и да се посвият под действие на теглото на колата в рамките на седмица.

 

ПП. Увиснала задница за мен е, когато "просвета" между гумата и ръба на калника (междината между гума и калник) отзад е по-малка, отколкото отпред при кола на равен път и без товар.

 

 

 

 

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...