krasio 85 Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Здравейте, прави ми впечатление,че като почнаха студовете при движение по инерция ми държи към 2200 оборота, то е ясно че още не е загряла и работи на по-високи обороти,но 2000 об. са си доста та искам да питам знаете ли някои майстор които е в час с Митсубишитата в Плевен,че да я закарам да каже какво става.Колата е Спейс стар 1.3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Здравей колега, и моята вдига обороти над 2000 и сега в студа още повече.Лятото беше по малко към 1800, но пак докато не загрее вие като миксер когато изключа от скорост.Казаха ми че с почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор за празен ход може да се оправи.Аз не смея много да пипам там, затова ти препоръчвам диагностика.Проблема явно е чест при този модел и темата е разисквана много пъти тук, но аз никъде не видях някой да е казал какво или защо.. Ако някой има информация какво са му казали след диагностиката нека сподели, вярвам все някой е отишъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasio 85 Публикувано 3 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Дали ще има ефект от тази диагностика,и аз не смея да чистя дроселовата клапа зада не стане по зле за това питам дали има някои във форума от Плевен да ми препоръча някой майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunes Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Здравейте, прави ми впечатление,че като почнаха студовете при движение по инерция ми държи към 2200 оборота, то е ясно че още не е загряла и работи на по-високи обороти,но 2000 об. са си доста та искам да питам знаете ли някои майстор които е в час с Митсубишитата в Плевен,че да я закарам да каже какво става.Колата е Спейс стар 1.3Привет ,колега!Искам да ти кажа,че и моето :mitsu-smiley: се държи по същият начин(даже стига и 2500 об.)и ще е хубаво някой ,който знае да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasio 85 Публикувано 4 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Ами колеги като гледам ми се струва,че може пък и да е нормално,не знам дано разбиращите да споделят.Иначе като загрее моята кола не се чува ''проблема'' ако е такъв го прави само докато стигне примерно 50 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 Здравейте колеги! При мен през октомври и ноември преди по - сериозните студове достигаха до 1500-1800, но откакто паднаха минусовите си отиват до 2500! Интересното е, че като я запаля са около 1700-1800, а след като веднъж подам газ, тогава отиват на горе. В последствие като си позаграе всичко си е нормално! досега не посмях да бутам дросели и други такива! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 30 декември 2013 Сподели Публикувано 30 декември 2013 Нормално е ... и като си почистите клапите нищо лошо няма да стане ... освен ако не чистите с четка за комин :DАко на загрял мотор държи 700 - 750 оборота и не свети check engine всичко е ок Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasio 85 Публикувано 8 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2014 Здравейте, и ЧНГ на всички, колега GAK по твоите думи моят автомобил е добре тъй като студен държи 1500 после на топъл е към 750-800 не мога да преценя хубаво,но можеш ли да разясниш кои клапи и как се чистят просто профилактично да я свърша тазя работа,предполагам ще бъде полезно не само на мен а и на другите колеги в форума или ако не Вие тогава някои друг които е запознат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Здравейте, и ЧНГ на всички, колега GAK по твоите думи моят автомобил е добре тъй като студен държи 1500 после на топъл е към 750-800 не мога да преценя хубаво,но можеш ли да разясниш кои клапи и как се чистят просто профилактично да я свърша тазя работа,предполагам ще бъде полезно не само на мен а и на другите колеги в форума или ако не Вие тогава някои друг които е запознат.Колега "профилактично" не прави нищо ако работи да не стане по лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Аз почиствам с WD-40. Сваля се клапата ... разглобява се, напръсква се всичко и се търка с мека четка (за боядисване). После изплаквам с кореселин и всичко отново е лъскаво :D След около 150000 км с български бензин вътре е голяма чернилка ... а същата кола карана в Италия след същите километри има незначително опушване на същите места ... (нека да остане само " ... " )Мързеливия начин е да свалите въздуховода и на запален мотор да пръскате от същия спрей в дупката на моторчето за свободния ход (един или два правоъгълни отвора в долния край точно преди самата клапа). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasio 85 Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 Много съм благодарен колега,не е казано че ще ги правя тези процедури,но нищо не пречи да съм запознат какво се прави.Мерси пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.