Премини към съдържание

Обороти на Спейс Стар


krasio 85

Препоръчано мнение

Здравейте, прави ми впечатление,че като почнаха студовете при движение по инерция ми държи към 2200 оборота, то е ясно че още не е загряла и работи на по-високи обороти,но 2000 об. са си доста та искам да питам знаете ли някои майстор които е в час с Митсубишитата в Плевен,че да я закарам да каже какво става.Колата е Спейс стар 1.3

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и моята вдига обороти над 2000 и сега в студа още повече.Лятото беше по малко към 1800, но пак докато не загрее вие като миксер когато изключа от скорост.Казаха ми че с почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор за празен ход може да се оправи.Аз не смея много да пипам там, затова ти препоръчвам диагностика.Проблема явно е чест при този модел и темата е разисквана много пъти тук, но аз никъде не видях някой да е казал какво или защо.. Ако някой има информация какво са му казали след диагностиката нека сподели, вярвам все някой е отишъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще има ефект от тази диагностика,и аз не смея да чистя дроселовата клапа зада не стане по зле за това питам дали има някои във форума от Плевен да ми препоръча някой майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прави ми впечатление,че като почнаха студовете при движение по инерция ми държи към 2200 оборота, то е ясно че още не е загряла и работи на по-високи обороти,но 2000 об. са си доста та искам да питам знаете ли някои майстор които е в час с Митсубишитата в Плевен,че да я закарам да каже какво става.Колата е Спейс стар 1.3

Привет ,колега!Искам да ти кажа,че и моето :mitsu-smiley: се държи по същият начин(даже стига и 2500 об.)и ще е хубаво някой ,който знае да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги като гледам ми се струва,че може пък и да е нормално,не знам дано разбиращите да споделят.Иначе като загрее моята кола не се чува ''проблема'' ако е такъв го прави само докато стигне примерно 50 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте колеги! При мен през октомври и ноември преди по - сериозните студове достигаха до 1500-1800, но откакто паднаха минусовите си отиват до 2500! Интересното е, че като я запаля са около 1700-1800, а след като веднъж подам газ, тогава отиват на горе. В последствие като си позаграе всичко си е нормално! досега не посмях да бутам дросели и други такива!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е ... и като си почистите клапите нищо лошо няма да стане ... освен ако не чистите с четка за комин :D

Ако на загрял мотор държи 700 - 750 оборота и не свети check engine всичко е ок

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, и ЧНГ на всички, колега GAK по твоите думи моят автомобил е добре тъй като студен държи 1500 после на топъл е към 750-800 не мога да преценя хубаво,но можеш ли да разясниш кои клапи и как се чистят просто профилактично да я свърша тазя работа,предполагам ще бъде полезно не само на мен а и на другите колеги в форума или ако не Вие тогава някои друг които е запознат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и ЧНГ на всички, колега GAK по твоите думи моят автомобил е добре тъй като студен държи 1500 после на топъл е към 750-800 не мога да преценя хубаво,но можеш ли да разясниш кои клапи и как се чистят просто профилактично да я свърша тазя работа,предполагам ще бъде полезно не само на мен а и на другите колеги в форума или ако не Вие тогава някои друг които е запознат.

Колега "профилактично" не прави нищо ако работи да не стане по лошо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз почиствам с WD-40. Сваля се клапата ... разглобява се, напръсква се всичко и се търка с мека четка (за боядисване). После изплаквам с кореселин и всичко отново е лъскаво :D

След около 150000 км с български бензин вътре е голяма чернилка ... а същата кола карана в Италия след същите километри има незначително опушване на същите места ... (нека да остане само " ... " )

Мързеливия начин е да свалите въздуховода и на запален мотор да пръскате от същия спрей в дупката на моторчето за свободния ход (един или два правоъгълни отвора в долния край точно преди самата клапа).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много съм благодарен колега,не е казано че ще ги правя тези процедури,но нищо не пречи да съм запознат какво се прави.Мерси пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...