Trifon Tsekov Публикувано 24 септември 2013 Сподели Публикувано 24 септември 2013 Привет колеги, Дойде време да сменям свещи, кабели, дистрибутнорната капачка и палеца на Колтчето. :icon_crying: Въпросът ми е коя марка, на каква цена и от къде във Варна да ги закупя? Колтчето е '93 с 4G13 мотора.Също ми се иска да сменя крушките на фаровете, че много слабо светят. Някакви съвети? Има ли крушки със студена светлина, които мога да сложа без модификации по фара (т.е. да не са ксенони)? Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 27 септември 2013 Сподели Публикувано 27 септември 2013 Колега почвай наред магазините за японски части във Варна и преценявай, бъди внимателен и не бързай , има различни цени и вносители... Ратола , Автопионер , ВИП Ауто , каквото съм купувал от тях до сега работи перфектно. Без да ги рекламирам поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 30 септември 2013 Сподели Публикувано 30 септември 2013 ... и най-вече много внимавай, когато ти предложат "оригинални японски" кабели, щото по лична статистика в 7 от 10 случая са красиво изработено менте. Няколко пъти се е налагало да връщаме старите и да казваме сбогом на 70-80 кинта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 1 октомври 2013 Сподели Публикувано 1 октомври 2013 ....Също ми се иска да сменя крушките на фаровете, че много слабо светят. Някакви съвети? Има ли крушки със студена светлина, които мога да сложа без модификации по фара (т.е. да не са ксенони)? Поздрави :mitsu-smiley: Osram night breaker plus Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 (редакция) Здравейте.Имам следния въпрос. Сдобих се по случайност с почти нови свещи и кабели от Голф 3 безплатно. Свещите са Денсо, кабелите са... Бреми (мисля), понеже на единия край пише Бреми, на другия Беру. Кабелите стигат като дължина, обаче са малко странни. Първо - не уплътняват добре на свещта, а влизат хлабаво. Второ - пет броя са, четири към свещите и още един, който не знам за къде е при Голфа. На всеки кабел в единия край пише 1 kOm, а на металната шина в другия край пише 5 kOm. Прилагам снимки:СНИМКИДа кажем, че намеря начин да закрепя кабела на свещта (може би имат нужда от гумено уплътнение). Но дали като съпротивление и други показатели ще станат? Някой случайно да има Голф3, или някой майстор да е пипал наскоро тоците му? :D http://media.snimka.bg/s1/3074/032392333.jpg На единия кабел има малко пробито, вижда се на снимките, но е само горната гума, червената долната не е нарушена. И мисля да пробвам да го запълня със силикон, и отгоре няколко ката шлаух, или изолирбанд?? Явно не са съхранявани грижливо, това не ме притеснява, притеснява ме дали ще станат като параметри. Оригиналните на Колта колко Ома са? Редактирано 14 януари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 Здравейте.Имам следния въпрос. Сдобих се по случайност с почти нови свещи и кабели от Голф 3 безплатно. Свещите са Денсо, кабелите са... Бреми (мисля), понеже на единия край пише Бреми, на другия Беру. Кабелите стигат като дължина, обаче са малко странни. Първо - не уплътняват добре на свещта, а влизат хлабаво. Второ - пет броя са, четири към свещите и още един, който не знам за къде е при Голфа. На всеки кабел в единия край пише 1 kOm, а на металната шина в другия край пише 5 kOm. Прилагам снимки:СНИМКИДа кажем, че намеря начин да закрепя кабела на свещта (може би имат нужда от гумено уплътнение). Но дали като съпротивление и други показатели ще станат? Някой случайно да има Голф3, или някой майстор да е пипал наскоро тоците му? :D http://media.snimka.bg/s1/3074/032392333.jpg На единия кабел има малко пробито, вижда се на снимките, но е само горната гума, червената долната не е нарушена. И мисля да пробвам да го запълня със силикон, и отгоре няколко ката шлаух, или изолирбанд?? Явно не са съхранявани грижливо, това не ме притеснява, притеснява ме дали ще станат като параметри. Оригиналните на Колта колко Ома са? Най-правилното нещо, което можеш да направиш с тези кабели, е да ги изхвърлиш в контейнер за битови отпадъци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 (редакция) Петият кабел отива от дистрибуторната капачка към бобината ,а са хлабави най-вероятно защото на твоите свещи нямаш навито това сивото в горния край на свеща :http://www.digital.bg/f/24/bth_1ae10f2a38ab79ce364531d7bd586376.jpg При теб най вероятно там е само резба .+1 за коша или ги подари на някой който може да ги ползва за резерва ако му избие някой. Редактирано 15 януари 2014 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 (редакция) Благодаря, че взехте отношение по моя казус. Кабелите са хлабави и на техните си свещи, тези, които искам да сложа. На тези, с които съм сега, не съм ги пробвал. Тези "новите" са същите като моите - с метална част над бялата резба, само дето се навъртат с по-голям камък и се съмнявам дали ще мога да ги завъртя. А кабелите са хлабави, понеже гумената част на кабела влиза малко (самата тя е хлабава), а металната част влиза до гайката на свещта, и тя е много хлабава. Повече не могат да влезнат, защото металната "бъчвичка" на свещта опира в самия кабел. Ето тук предполагам се вижда:http://media.snimka.bg/s1/3074/032392351.jpgС една дума - кабела не уплътнява върху свещта, а е доста хлабав. Не знам как и дали са ползвани заедно тези кабели и свещи и дали не липсва някое гумено уплътнение от комплекта.Дали ще ги изхвърля - в никакъв случай. Ако се окаже, че не пасват на моя мотор, или че са по-зле от настоящите ми консумативи, ще ги върна откъдето ги взех.И сега на въпроса - все още се чудя кое се мери на един кабел, съпротивлението ли е фактора, който трябва да знам, за да не изгоря бобината? Ако премерим моите кабели какво съпротивление имат и тези новите, и ако са еднакви, мога ли спокойно да ги мятам на мАтора? И тук се вижда, че са хлабави: http://beberon.snimka.bg/automobiles/agu.601732.32392349.big Редактирано 15 януари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 (редакция) Тези свещи наистина са директно за коша...а и ДВГ от който са, явно не работи добре... Защо искаш да си тормозиш мотора не ми е ясно? Редактирано 15 януари 2014 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 Добре, може и да ги разкарам. Ще видим . Просто се подготвям отсега за лятното обслужване. И случайно ми попаднаха тези части, реших да ги 'натаманисам' Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 Бога ми, не си обслужвай колата с подобни неща Купи си читави кабели и свещи, не мъчи колтчето :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 Добре, може и да ги разкарам. Ще видим . Просто се подготвям отсега за лятното обслужване. И случайно ми попаднаха тези части, реших да ги 'натаманисам' И спри да хабиш затвора на dslr -a за снимки на отпадъци :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 И спри да хабиш затвора на dslr -a за снимки на отпадъци :icon_thumbup:Нямам друго :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.