Премини към съдържание

Trifon Tsekov

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Trifon Tsekov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Привет колеги, Дойде време да сменям свещи, кабели, дистрибутнорната капачка и палеца на Колтчето. :icon_crying: Въпросът ми е коя марка, на каква цена и от къде във Варна да ги закупя? Колтчето е '93 с 4G13 мотора. Също ми се иска да сменя крушките на фаровете, че много слабо светят. Някакви съвети? Има ли крушки със студена светлина, които мога да сложа без модификации по фара (т.е. да не са ксенони)? Поздрави :mitsu-smiley:
  2. Благодаря за линка, ще направя профлактика на всичко споменато в темата, но за съжаление пак не успях да намеря отговор на въпроса си - къде се намира стъпковото моторче? Всичко останало е много добре описано в сервизното ръководство, но колкото и да гледам не мога да намеря самия стъпков мотор къде е :icon_hmm: . Да не го търся с грешно име във форума и сервизното ръководство? Кажете ако не се казва стъпков мотор, а има собствено име при :mitsu-smiley: P.S. Търсих и в Colt раздела и в целия форум, може би не търся правилното нещо :icon_hmm:
  3. Здравейте отново, Може ли някаква насока към въпросната тема за разглобяване на стъпковия мотор, че не мога да я намеря във форума :icon_blush:
  4. Здравейте готини хора, От известно време следя форума и гледам, че не само много си обичате колите, но и давате ценни съвети..та и аз се престраших да се регистрирам и да ви шашна със едно старо, но вярно служещо Колтче :mitsu-smiley: Става въпрос за Colt IV 1.3 GLi от 1993. По колата са пипани много неща от миналия собственик, като това което знам е, че няма ABS и ECU-то е горяло от вода. В момента колата има вкаран кабел в буксата за диагностика :icon_hmm: който отива обратно някъде вътре в таблото. Колата има много странни имобилайзер и аларма, заради които голяма част от кабелите са преправяни без никаква документация :icon_censored: и може този кабел да отива и на там. За тези които още не са се отегчили от дългата ми овертюра, ето и самите ми питания: 1. Може ли да се закачи диагностичен кабел (успоредно на сегашния кабел с неизвестна цел), с които да се проверят неизправностИТЕ по двигателя 4G13 ,които са нестабилна работа на празни обороти, давене при ускорение, проблеми със синхронизатора на първа и втора предавка(не знам дали е свързано с двигателя, по скоро жила или съединител?). 2. Стъпковото моторче издава ужасен дерящ звук при всяко завъртане на контакт. Да пробвам ли първо с чистене и смазване или директно е за смяна? 3. Влизат листа и прах в купето от парното/вентилатора за въздух. На Colt CA като моя знаете ли от къде взима въздух за копето, понеже не ми стана ясно от сервизното ръководство. Сигурно има и филтър, който липсва или е за смяна? 4. Индикатора за ниво на бензина на таблото стои над максимума след зареждане и когато нивото падне чак до резервата и светне индикатора за резерва, чак тогава слиза до около 2/3 от скалата. Имате ли съвет как се настройва този аналогов индикатор или е за смяна? 5. От както я карам тази кола вентилатора на радиатора никога не се е пускал. Стрелката на таблото никога не се е приближавала до червената скала. За сметка на това страничното казанче за охалителна течност беше празно и с нещо като натрупана ръжда по дъното си. Сипах 1 литър дестилирана вода в него и около половината беше засмукана от охладителната система. Измих целия двигател за да гледам за течове - не се забелязват. Някакви съвети как да процедирам? Пичове, много ще съм ви благодарен за всеки съвет и идея, които ми дадете. Всякакви насоки за майстор или диагностика са силно желани :P А ако някой мераклия исла да направи едно кръгче с колата и да ми посочи още какво не й е на ред, е също добре дошъл Колта гори 8.5 - 9 градско, което ме кара да вярвам, че има още живот в себе си! Стара и неподдържана кола е за съжаление, но е служила вярно през годините и искам да я стегна за родителите си, понеже заминавам на далечко скоро. Поздрави, Трифон
×
×
  • Създаване...