Премини към съдържание

Турбо


bonevsy

Препоръчано мнение

Здравейте ,

отдавна чета форума на Митсубиши по простата причина че съм фен най-вече на този (а и на всички) Японски производител.

Понеже виждам че има много компетентни момчета в форума искам да задам тема която мисля че ще е интересна.

Интересно ще ми е да разбера някой монтирал ли е турбо на безинов двигател на Galant(модел след 1997 година) 2000 кубика?Какви са допълнителните изисквания за правилното монтиране и понататъчните експлоатационни процедури? Изисква ли се подмяна на бутала ,валове и други главни компоненти на двигателя?Каква марка турбина е добре да се монтира и с какви показатели?И изобщо всичко което може да се каже по тази тема.

Ще ми е интересно да чуя компетентните ви мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Аз не знам някой да е правил такъв експеримент, а и по-евтино ми се струва продажба на въпросния автомобил и покупка на 2.5V6, дори мисля че и повече ще върви отколкото 2000 с турбо (разбира се 2000 - 4 цилиндров).

 

:icon_dance: Че ще му излезне доста скъпо да го направи да това е така :good:Аз имах такава идея,но на една от срещите пламен ме разколеба за няма и 5 мин:) .Но за едно не си прав 2.5 V6 и да се пръсне по шевовете неможе да мине 2.0 4-цилиндров с турбо :D

За пример ще дам защо невземете да сложите някои от новите галанти с мотор 2.5 V6 до галанта на Пламен които е 2.0 V6 без турбо и да видитв какъв е резултата.Защото аз от личен опит го знам шансове 2.5 няма.Че е :plane: кола :plane: е ,но не чак толкова!

:mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_dance: Че ще му излезне доста скъпо да го направи да това е така :good:Аз имах такава идея,но на една от срещите пламен ме разколеба за няма и 5 мин:) .Но за едно не си прав 2.5 V6 и да се пръсне по шевовете неможе да мине 2.0 4-цилиндров с турбо :D

За пример ще дам защо невземете да сложите някои от новите галанти с мотор 2.5 V6 до галанта на Пламен които е 2.0 V6 без турбо и да видитв какъв е резултата.Защото аз от личен опит го знам шансове 2.5 няма.Че е :plane: кола :plane: е ,но не чак толкова!

:mitsu-smiley: :first:

"шансове 2.5 няма"??? Хей, ти ме накара да се замисля....и да погледна какви са техническите параметри на тези два автомобила. Право да си кажа, не видях по нито един показател, по който 2.0 V6 да превъзхожда 2.5 V6. Ето какво видях аз:

 

Ускорение от 0-100км/ч:

2.0 V6 - 9.0сек.

2.5 V6 - 8.2 сек. При автоматична ск. кутия - 9.6

 

Максимална скорост :

2.0 V6 - 215 км/ч

2.5 V6 - 225 км/ч. При автоматична ск. кутия - 215 км/ч.

 

Мощност:

2.0 V6 - 150 кс (при 6750 об/мин)

2.5 V6 - 163 кс (при 5750 об/мин)

 

Максимален въртящ момент:

2.0 V6 - 179 Нм (при 4000 об/мин)

2.5 V6 - 223 Нм (при 4500 об/мин)

Дали всички тези цифри са измислица? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"шансове 2.5 няма"??? Хей, ти ме накара да се замисля....и да погледна какви са техническите параметри на тези два автомобила. Право да си кажа, не видях по нито един показател, по който 2.0 V6 да превъзхожда 2.5 V6. Ето какво видях аз:

 

Ускорение от 0-100км/ч:

2.0 V6 - 9.0сек.

2.5 V6 - 8.2 сек. При автоматична ск. кутия - 9.6

 

Максимална скорост :

2.0 V6 - 215 км/ч

2.5 V6 - 225 км/ч. При автоматична ск. кутия - 215 км/ч.

 

Мощност:

2.0 V6 - 150 кс (при 6750 об/мин)

2.5 V6 - 163 кс (при 5750 об/мин)

 

Максимален въртящ момент:

2.0 V6 - 179 Нм (при 4000 об/мин)

2.5 V6 - 223 Нм (при 4500 об/мин)

Дали всички тези цифри са измислица? :)

2.0 V6 е около дори по малко 9.0 сек със сигурност. Маx скорост с автоматична ск.кутия 220км/ч с ръчна 230км/ч

2.5 V6 съм карал само автоматик и мога да твърдя че е по малко от 9.6 но не по бързо от 9.0 за максимална скорост нямаше каде да вдигна повече от 200 км/ч и немога да твърдя колко вдигат :D

 

 

 

Твое мнение, ако някой го осъществи ще видим кой е прав. За съжаление не вярвам някой да го направи.

Ако някои го направи колата му със сигурност нама да е под 200-220 кс,което според мен трябва да ти даде отговор кое ще е по бързо :good: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.0 V6 е около дори по малко 9.0 сек със сигурност. Маx скорост с автоматична ск.кутия 220км/ч с ръчна 230км/ч

2.5 V6 съм карал само автоматик и мога да твърдя че е по малко от 9.6 но не по бързо от 9.0 за максимална скорост нямаше каде да вдигна повече от 200 км/ч и немога да твърдя колко вдигат :D

Когато се прави сравнение е редно то да бъде правено обективно, а не по силата на впечатления, които сме придобили в конкретен момент, с конкретен автомбил и всякакви други частни обстоятелства. Цифрите, които цитирах по горе са дадени от производителя, а той предполагам ги определя при строго определен алгоритъм и условия. И ако е посочил по-добри показатели за 2.5 V6, то със сигурност е защото те наистина са по добри. Аз също съм установявал, че някои показатели на автомобила са по-високи от указаните по каталог...с предния Галант съм вдигал 240, а с този 230 (и двата са автоматици 2.5 V6 и би следвало да вдигат до 215 км/ч), но нямам гаранция за това, дали при моите експерименти пътят е бил напълно хоризонтален, каква е била посоката и силата на вятъра и т.н. А ако ти си вдигал от 0-100 за по малко от 9 сек, то вероятно 2.5 V6 (ръчни предавки) при същите условия ще го вземе за по малко от 8.2 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно турбо бензиновите мотори един пример който не е съвсем удачен но би могъл да даде представа Mitsubishi Eclipse 2000 16V с турбо, модела само с предно предаване за да може да се направи някакво сравнение как би се държал Галант с такъв мотор, макар че са важни скоростите и мотора. А и какво точно е търсил производителя, голяма динамика от 0-100 или максимална скорост.

 

Ускорение от 0-100km/h - 9.2s

Максимална скорост - 220km/h

Тегло на автомобила - 1310кг

Мощност - 214к.с - 6000об/мин

Въртящ момент - 290N.m - 3000об/мин

Това са данни на фабрично произведен автомобил който е и по-лек от Галант EA_, от тук нататък мисля да не коментирам повече темата кой ще е по-бързия автомобил, ако данните които съм дал са верни (мисля че са верни, но ако греша може да ме поправите) мисля че всеки може да си направи изводите има ли смисъл да слага турбо. Само за пояснение Галант 2.5V6 с ръчна кутия има маса 1505кг и ускорението му е 8.2s от 0-100km/h. Така че 2000 само с тунинг на двигателя, без да се пипат скорости и диференциал, да не забравяме и съединител който едва ли ще издържи повишаване на въртящият момент с повече от 20-25% ще се получи хвърляне на много труд пари и надежди на вятъра. Между другуто имаше един Eclipse който се продаваше след сериозен тунинг (ама наистина сериозен), е там имаше постигнат резултат, но не мисля че е по силите на доста хора в България да направят такова нещо и след това да го подържат, така че ако на някой му трябва спортен автомобил с тунинг е добре да си го купи готов.

 

колега стига с тези глупости 2.0 турбо за 9.2. :icon_censored: .ето виж тука на всички еклипси характеристиките от 1990г да 2001 моделите

http://www.musclecarclub.com/other-cars/im...i-eclipse.shtml

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

9.2 e pd Eclipse без турбо варианта.

 

Като си говорим за 2000 кубика с турбо - да гледаме към Galant VR4 :D ~ 7.0 сек

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук са посочили 9.2 точно за турбоварианта, произвеждан 91-94 г.

http://www.carexpert.ru/models/tech/mitse-1988c20.htm

това е за обикновения мотор :good:

http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications

ето ти турбо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications

 

ето Ви и 92 г турбо :good:

 

а тука пускам с всички V6 на :mitsu-smiley: характеристиките им :D

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...n=4131&f=6c

 

 

:mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако е направено всичко както трябва с тунинга не трябва да има сравнение между двата двигателя(2000 16V с турбо и 2500 V6) като старт и доускорение.Двигателя с турбо ще ускорява по бързо.А и както сме чували мнение на хора които карат 2500 V6 ,казват че двигателя е по скоро за удоволствието от магистрално каране а не за стартове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако е направено всичко както трябва с тунинга не трябва да има сравнение между двата двигателя(2000 16V с турбо и 2500 V6) като старт и доускорение.Двигателя с турбо ще ускорява по бързо.А и както сме чували мнение на хора които карат 2500 V6 ,казват че двигателя е по скоро за удоволствието от магистрално каране а не за стартове.

Галант 2500 V6-24 става за всичко, не само за магистрално каране. :icon_dance: Сина ми редовно ходи на гонки с неговия V6 и колата му се представя блестящо. Направете един Галант 2000 кубика с турбина и аз ще ви осигуря V6 за гонка. Със сигурност шестака ще победи :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант 2500 V6-24 става за всичко, не само за магистрално каране. :icon_dance: Сина ми редовно ходи на гонки с неговия V6 и колата му се представя блестящо. Направете един Галант 2000 кубика с турбина и аз ще ви осигуря V6 за гонка. Със сигурност шестака ще победи :icon_bye:

 

Със сигурност шестака ще победи ако галанта другия е 2.0 кубика турбо дизел :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът беше за бензинови двигатели!

 

Знам. И аз това се опитах да им кажа, че добре направена 2.0 16 V с турбо ще разбие от бои 2.5 V6 мотора защото тои не е направен за стартове и ръчки а за удоволствие :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Мисля , че самите инженери от Митцубиши са дали отговор на въпросите с направата на ЕВО-то, а именно - 2 литра, 4 цилиндъра и турбо (даже би- , ако не се лъжа) и резултата е на лице ЕВО 9 - 280 к.с фабрично ...от магазина, без чипове и т.н.

От друга страна колегите от Субару са направили - 2.5 литров , 4 цилиндров и турбо мотор пак с 280 к.с за своята Impreza.

Според мен извода е само един : Ако искаш "адската пила" - турбинираш си 4 цилиндровия мотор (който дори няма нужда да е някакви фантастични кубици) и се кефиш на звука наподобяващ някой CBR или друг мотор от този клас, но ако искаш да имаш добра мощност, по-малко кончета и въртящ момент, но дълга и безпроблемна (дай Боже всекиму) експлоатация , както и на ФЕНОМЕНАЛЕН звук - просто си взимаш един "обикновен" V6 и се кефиш като баровец :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная и аз съм си мислил за турбини на V6-ка. Това под влияние на депресията , която ми нанесе една Вектричка с турбиниран шестак , но там нещата са фабрични - чисто и спретнато направено моторче с 280 кончета. Доработките излизат много пари и може да се каже , че не винаги са със страхотно качество (поне в БГ). Та ....се отказах :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора няма ли да напишете нещо смислено, и аз си мечтая за много неща но са неизпълними, EVO9 не е би-турбо с един компресор е но това не е най-важното, това е автомобил проектиран и направен да бъде състезателен има куп неща които са направени за да бъде бегачка. Много ми е интересно някой в България който може да направи свястен тунининг (разбира се ако има такъв) на един Галант да каже колко ще излезе, за да постигне мощност поне 250к.с. Мисля че ще е по-евтино да се приспособи мотор и скорости и електроника от Еклипс турбо, и резултата пак няма да е кой знае какъв. Основния проблем е че Галанта е тежък и му трябва по-голям мотор. Това е причината VR4 да е с турбо, но не 4 цилиндров, това за Галант ЕА серия. При старата модификация има VR4 с четири цилиндров 2000куб.см. Сигурно тези които са проектирали тези автомобили са имали нещо в предвид иначе можеше и от новата генерация да има с 2000куб.см с турбо VR4 ама са били на ясно че не е удачно. Пак ви казвам разлика в теглото от порядъка на 300кг е много голяма и няма да има полза от труда и парите които би хвърлил някой за да направи свястен тунинг на 2000куб мотор и да го направи на Галант ЕА серия.

 

 

Напълно съм съгласен с това мнение.И точно затова и пуснах темата.Но явно няма никои,които сериозно се е занимавал с този въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант 2500 V6-24 става за всичко, не само за магистрално каране. :icon_dance: Сина ми редовно ходи на гонки с неговия V6 и колата му се представя блестящо. Направете един Галант 2000 кубика с турбина и аз ще ви осигуря V6 за гонка. Със сигурност шестака ще победи :icon_bye:

 

 

тука сте с много голяма грешка, тоя 6-так ще го бия и с моя 2.0 турбо мотор без проблеми и на дълго и на късо, който е едновалка и с по 2 клапана на цилиндър и е само на 0.7 бара за момента :icon_bye: за разлика от еклипсите които са с два вала и с по 2 вентила повeче, a иначе по темата, братле поръчваш си най-добре един турбо кит, има за тия галанти, а компа им може спокойно да се настрои и тука в България (заводския), проверявал съм, и си мисля за такъв турбо проект с оглед на големия акциз за вр4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тука сте с много голяма грешка, тоя 6-так ще го бия и с моя 2.0 турбо мотор без проблеми и на дълго и на късо, който е едновалка и с по 2 клапана на цилиндър и е само на 0.7 бара за момента :icon_bye: за разлика от еклипсите които са с два вала и с по 2 вентила повeче, a иначе по темата, братле поръчваш си най-добре един турбо кит, има за тия галанти, а компа им може спокойно да се настрои и тука в България (заводския), проверявал съм, и си мисля за такъв турбо проект с оглед на големия акциз за вр4

Къде може да се препрогамира компа на Галант-а в BG?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, ти ги разбираш нещата , но хвани малко си провери данните , защото говоренето наизуст не е типично за човек , който разбира от коли и в частност митцубишита. Галант ЕА5А 2.5 л , V6 (6А13) тежи 1290-1345 (в зависимост от скоростна кутия и с пълен резервоар и т.н) кг според официални данни, за какви 1500 кг говориш ? Може би след тунинга ще стане 1500 ? Да ти кажа 1300 кг изобщо не са толкова много, ако човек реши да си прави Галанта бегачка.....друг е въпроса , че реално няма много смисъл. Ако човек толкова го влече дърпането по светофарите -> едно Поло, Ровър-че, Клио и още една камара градски коли с мотори по 130 коня и нагоре, хем буквално идухват по-тежките коли , хем харчат по-малко , хем са и по евтини. По темата - реално човек може да си тунингова галанта. Турбините не са чак толкова скъпи , въпреки , че ако си сметнеш нова турбина+интеркулер+монтаж+настройки (от някой наистина разбиращ) - цената хич няма да те очарова. Колкото за Лансер ЕВО , че е невероятна кола от съвсем различен клас съм напълно съгласен , но и цената и е особена......

А това колко коня ще излезе един Галант след свестен тунинг , Миро , това изобщо не можеш да кажеш. За пример : в България , хората успяха да извадят от 220 до над 500 коня от 1.8 моторче на VW. Как, защо , колко пари ще струва, колко ще изкара изобщо не са важни въпроси в случая ...факта е, че успяват от 150 к.с мотор да направят малко повече от самолет. Но пак казвам - аз няма да си тунинговам галанта никога, защото според мен колата е сметната перфектно с V6 мотора и той и е напълно достатъчен за комфортно и безопастно шофиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...