Jim Crow Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Преди седмица се сдобихме с един прекрасен звяр. 2,5 V6 ot 2001 г. Акумулаторът му е за смяна. Какво можете да ме съветвате като параметри (и евентуално марка), което да задоволи потребностите на този автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Моят е Банер, 60Ач, 480 стартов. Малко, защото е доста възрастен вече - Тази година ще ми е "третокласник" :icon_thumbup: Зимата е палил на -20 и кусур градуса. Знаеш че на Дзвера малко му трябва да запали, а новите батерии имат и повече стартов ток. В понеделник ще поръчвам Енерджи 62ач с 560 А мисля стартов ток. Вземи си необслужваем акумулатор, че тези с капачките правят големи мизерии в кутиите си, а и не само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Преди седмица се сдобихме с един прекрасен звяр. 2,5 V6 ot 2001 г. Акумулаторът му е за смяна. Какво можете да ме съветвате като параметри (и евентуално марка), което да задоволи потребностите на този автомобил. Banner Power Bull P74 Според мен е отлично предложение ,друг надали ще изкара 4-5г., ех а какви акумулатори имаше едно време изкарваха по 7-9 години !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Погледни и тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23242 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 септември 2013 Сподели Публикувано 1 септември 2013 Моят е Банер, 60Ач, 480 стартов. Малко, защото е доста възрастен вече - Тази година ще ми е "третокласник" :icon_thumbup: Хората ще си помислят, че батерията ти е на 3 години, както си го написал. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 септември 2013 Сподели Публикувано 1 септември 2013 Третокласник, тръгнал от 6-годишен на училище, имах предвид - ноември 2004 година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Какво ще рече японски клеми (ДЕБЕЛИ)? Намерих същия акумулатор като сегашния с десен плюс и с ляв плюс. В момента идея немам кой ми трябва, но изрично пише в скоби японски клеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Трябва ти с десен + ,отвори си капака и ще разбереш защо. Моя акумулатор е с нормални клеми,имало разлика във f-то,пишеше преди време в едната тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 (редакция) Сравнявах ги с нов акумулатор от VW и клемите ми са същите като неговите. Сигурно са сменяни. Ляв и десен + ги различавам по страната, където клема + е разположена отдясно и клемите са от по-близката страна на батерията. Ако са в средата би трябвало да се води универсален плюс или каквото е там.Размерите на кутията са 241х175 мм и вече височината може да варира, но обичайно ги правят също 175 мм, а този с който съм в момента е 204 мм, пък е по-къс от 241. Сега ще бъде 241х175х175. Много ми е интересно колко ще ме жулнат по Еконт ако пътува през половин България и тежи 15-16 кила :haha: Редактирано 2 септември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.