sasho Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 (редакция) Колеги, ще се намери ли някой (в София), който може да ми услужи с кабелите си за Галант бензин 2.0. За 5 минути става въпрос не за повече. Моят има прекъсване в ниските обороти, смених свещи, искам да разбера дали е от кабелите, както предполагам, но не ми се дават един куп пари и да се окаже, че не е от тях. Редактирано 31 август 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Колеги, ще се намери ли някой (в София), който може да ми услужи с кабелите си за Галант бензин 2.0. За 5 минути става въпрос не за повече. Моят има прекъсване в ниските обороти, смених свещи, искам да разбера дали е от кабелите, както предполагам, но не ми се дават един куп пари и да се окаже, че не е от тях. Щом ще отслужва,значи ти трябва поп бе колега :D. А за кабелите,не изключвай варианта,да имаш проблем с бобина(и),а кабелите ти да са напълно здрави. Също трябва да се види и как контактуват със свещта,че там може да има проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Кабелите може да ги провериш лесно като вземеш един кабел с крокодилчета единия край щипваш за минуса на акумулатора с другия минаваш по повърхноста на кабелите при запален двигател.ако има пробив някъде ще прехвърля искра.По тъмно се вижда най-добре!!!! :icon_thumbup: :drinks: :drinks: УСПЕХ !!! :icon_drunk: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Тръгнал си да намериш причината по метода на изключването. Това е сигурен метод, макар и често да се оказва бавен, освен ако не нацелиш от първия път. Може и с помощник, който да държи 2000 об/мин, ти да откачаш лулите една по една и да следиш за промените в работата на двигателя. Оборотите ще падат, ще се тресе и ако има някоя лула, която да оказва по-малко влияние, значи тя е причината. Малко груб метод е това, защото неработещият цилиндър получава гориво, което не може да изгори и отива в катализатора, където вече се пали, но на катализатора му се разказва играта по бързата процедура. Така че трябва да си бърз и да си приятел с тока, щото много яко тресе от там. Изтръпват ти чак пръстите на краката :D За всеки случай огледай лулите от вътрешната страна на мястото на контактуване със свещта. Не трябва да има кафяви наподобяващи нагар образувания. Ако има такива, новата свещ точно там няма да работи нормално. Понякога дори нови свещи прекъсват. Прекъсване може да има и от дюза, както и от клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 31 август 2013 Автор Сподели Публикувано 31 август 2013 Благодаря! Утре сутрин ще пробвам съветите ви. А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Извади и свещите,трябва да са чисти по порцелана,да няма следи от "горене". Да,чистиш бялото,порцелана,а не електродите,те ще са си мръсни така или иначе. Ако има нагар и по горната част,където контактува с лулата и там се чисти(стърже). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Аз го казах на колегата този метод, но ще го напиша и тук ако има други с такъв проблем. Кабелите се проверяват с течен изолатор продава се на спрей около 10-тина лева е че и по малко. Бобината при работещ двигател се мокри обилно с вода и колата придрусва и изгасва ако е от там гарантирам за двата метода на 100% Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 септември 2013 Сподели Публикувано 1 септември 2013 Я по - подробно това с течния изолатор(сефте чувам за таквоз животно). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 1 септември 2013 Сподели Публикувано 1 септември 2013 (редакция) http://shop.mobile.bg/2659-elektrozashtiten-sprej-motip.html ето в сервиза използваме този. Така проверяваме кабелите като ги напръскаш със спрея покрива ако има дупки и ги изолира и ако проблема изчезва за кратко време. Редактирано 1 септември 2013 от D.Krustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 2 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2013 Всичко което изброихте приложих. Оказва се, че колата не би трябвало да има проблем, но не е така. А когато включа климатика, особено в градски условия, просто умира. Крайно време е да я заведа до Пламен. А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Ами закарай му я. Ще му направи диагностика, ще види свещите, бобините, датчиците на валовете, моторчето за празния ход и т.н. Аз все си мисля че болката на колата ти не е в кабелите.Това с климатика може да си е отделна неизправност по климачичната система... щом осезаемо губи мощност или гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 Колега, ако искаш, може да ми се обадиш утре да пробваме с моите кабели. Не са първа младост, ама само за теста става. Пиши ми да ти дам телефон на лични. Да се видим до Скай сити в Гео Милев. .. И аз си мисля че моята е тромава... ръмжи.. смяна на меката връзка трябва, сигурно и катализатора ще хвърля че съм на газ... не ми изглежда като 130+ коня.. по документи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 По принцип,ако има проблем с бубина,то е едната,ако са и двете ще е прекалено осезаем проблема. Затова,само със замяна на не работещата и ще се усети веднага промяната,ако е там проблема. Пък,ако се съмняваш,че не ти върви колата,ела да те повозя на моята и след това ще коментираме :icon_n_gathering: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 4 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2013 Ходих при Пламен, вчера: кабелите и въобще всичко по високоволтовата инсталация е ОК. Има леко прекъсване, но не било болка за умиране. Оказа се, че са "мудни сондите" и поддържа на празен оборот много богата смес, когато се увеличат оборотите се "събуждат". Абе да ги чакам да издъхнат в близко бъдеще Въпреки всичко ще се радвам на някоя среща да пробвам същия мотор, за сравнението само А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.