novak Публикувано 23 март 2007 Сподели Публикувано 23 март 2007 Привет, Харесал съм си един Галант 2.4 GDI от 99-та. Като го оглеждах ми направи впечатление, че оборотите на двигателя на празен ход са ниски - 500~600 об./мин. Собственика каза, че я е носил, да й измият двигателя по-рано същия ден и от тогава била така. В една тема прочетох, че като се откачи акомулатора и на ECU-то му трябвало известно време, да се обучи. Може ли да е от това или има риск, проблема да е по-сериозен? Другото, което ми направи впечатление като я покарах е, че педала на спирачките има около 2см луфт и после е доста твърд и трябва доста силно, да го натисна, за да почне да спира колата. Имам чувството, че хидравликата не работеше. Сравнявам го с Ауди 100 от 93-та (щот такова съм карал доста), което при подобно усилие върху спирачката щеше да е заорало асфалта вече. Това нормално ли е за Галантите или и тук има (сериозна) повреда? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 23 март 2007 Сподели Публикувано 23 март 2007 .... Собственика каза, че я е носил, да й измият двигателя по-рано същия ден и от тогава била така.... :mitsu-smiley: За другите неща незнам, но това е абсолютна глупост. Не му вярвай. Поредния лъжец, който се опитва да продаде кола. Не се ли научиха, че тези изтъркани лафове вече вървят. Дано някой от колегите да ти даде по-сериозен отговор на въпросите. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2007 Сподели Публикувано 23 март 2007 Привет, Харесал съм си един Галант 2.4 GDI от 99-та. Като го оглеждах ми направи впечатление, че оборотите на двигателя на празен ход са ниски - 500~600 об./мин. Собственика каза, че я е носил, да й измият двигателя по-рано същия ден и от тогава била така. В една тема прочетох, че като се откачи акомулатора и на ECU-то му трябвало известно време, да се обучи. Може ли да е от това или има риск, проблема да е по-сериозен? Другото, което ми направи впечатление като я покарах е, че педала на спирачките има около 2см луфт и после е доста твърд и трябва доста силно, да го натисна, за да почне да спира колата. Имам чувството, че хидравликата не работеше. Сравнявам го с Ауди 100 от 93-та (щот такова съм карал доста), което при подобно усилие върху спирачката щеше да е заорало асфалта вече. Това нормално ли е за Галантите или и тук има (сериозна) повреда?Спирачките са с сериозна повреда или поне имаш проблем.........за ниските обороти, не може да е така ,при измиване на мотора най много да влезе вода в в сещите и да прекъсва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 24 март 2007 Автор Сподели Публикувано 24 март 2007 Мерси много за отговорите :good: Чета в един pdf на BOSH, че проблема със спирачките може, да се породи от:- запецнали бутала (тези дето притискат накладките)- крив спирачен диск- омаслени накладки Я препоръчайте някой сервиз, дето работи събота и неделя и могат да проверят двигателя и спирачките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 март 2007 Сподели Публикувано 24 март 2007 Колко пари му искат на този Галант? Така, както описваш състоянието му, и това, че е с GDI мотора (по-евтини са от 2,5), според мен не би трябвало да струва повече от 8000 лв. За километрите няма да те питам, защото има голяма вероятност да са връщани, освен ако не го дават със сервизната книжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 март 2007 Сподели Публикувано 24 март 2007 Колко пари му искат на този Галант? Така, както описваш състоянието му, и това, че е с GDI мотора (по-евтини са от 2,5), според мен не би трябвало да струва повече от 8000 лв. За километрите няма да те питам, защото има голяма вероятност да са връщани, освен ако не го дават със сервизната книжка. И сервизните книжки не са гаранция.Хубаво е когато има вътре различни печати и е писано с различен почерк и химикал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 24 март 2007 Автор Сподели Публикувано 24 март 2007 Колко пари му искат на този Галант? Така, както описваш състоянието му, и това, че е с GDI мотора (по-евтини са от 2,5), според мен не би трябвало да струва повече от 8000 лв. За километрите няма да те питам, защото има голяма вероятност да са връщани, освен ако не го дават със сервизната книжка.Ами 10хил. му искат. И на мен ми се струват много, ако реално ги има тези поблеми. Затова искам, да го видят в сервиз. Ако кажат, че му има нещо серизоно - пазарим се или го отказвам и това е :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 март 2007 Сподели Публикувано 24 март 2007 Ами 10хил. му искат. И на мен ми се струват много, ако реално ги има тези поблеми. Затова искам, да го видят в сервиз. Ако кажат, че му има нещо серизоно - пазарим се или го отказвам и това е :icon_bye: На същата цена аз продавам перфектен Галант, същата година, при това с по-добрия двигател (V6-24). Ако не ти пречи че е комби, ела да го видиш и няма да съжаляваш. Всичко му е в ред, при това изключително запазен отвън и отвътре. Има си автентична сервизна книжка :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 25 март 2007 Автор Сподели Публикувано 25 март 2007 Жалко, че е комби :( Аз държа, да не е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.