Премини към съдържание

1.6 90hp 99г. Прекъсване на бензин


Препоръчано мнение

Колеги мотора е 1.6 90hp. Новия мотор с 2-те бобини и 2-та кабела. Колата прекъсва на бензин в ниските обороти между 1000 и 2000.На GAS колата работи много добре и не прекъсва. Сменил съм кабели TESLA и свещи BERU.Не съм сменял бензинов филтър.Отначало имах гърмежи на GAS и от тях се съсипа една ламаринка вътре в дебитомера ( като мрежичка). Сега съм сложил други ламаринки и съм ги залепил пред дебитомера,защото ако я няма тази ламаринка оборотите играят много. Както съм залепил мрежичките оборотите направо не помръдват доста са стабилни :) Като карам на бензин колата си ускорява не страда от недостиг на бензин , но само между 1000 и 2000 има леко като спъване !!!. Много странно прекъсване а би трябвало да прекъсва на GAS (като е по капризна.) Но пак подчертавам колата не прекъсва на GAS а само на бензин. Прекалено скоро сложих GAS за да се е запушила някоя дюза. Колеги дайте си мнението :)

Редактирано от doktora_mz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мотора е 1.6 90hp. Новия мотор с 2-те бобини и 2-та кабела. Колата прекъсва на бензин в ниските обороти между 1000 и 2000.На GAS колата работи много добре и не прекъсва. Сменил съм кабели TESLA и свещи BERU.Не съм сменял бензинов филтър.Отначало имах гърмежи на GAS и от тях се съсипа една ламаринка вътре в дебитомера ( като мрежичка). Сега съм сложил други ламаринки и съм ги залепил пред дебитомера,защото ако я няма тази ламаринка оборотите играят много. Както съм залепил мрежичките оборотите направо не помръдват доста са стабилни :) Като карам на бензин колата си ускорява не страда от недостиг на бензин , но само между 1000 и 2000 има леко като спъване !!!. Много странно прекъсване а би трябвало да прекъсва на GAS (като е по капризна.) Но пак подчертавам колата не прекъсва на GAS а само на бензин. Прекалено скоро сложих GAS за да се е запушила някоя дюза. Колеги дайте си мнението :)

 

Аз съм със същия проблем.Паля си на бензин и по принцип я оставям да поработи.Проблема с падащите обороти го реших,държи нормални.Обаче особено като не е вдигнала граддус м/у 1000 и 2000,ако реша да й подам малко...проблем...Като обърна на газ-ок..И аз на съм сменял бензинов филтър.Може от него да е проблема.Нека някой по компетентен колега да помага... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Doctor...Явно никой колега не е съпричастен с проблема ни... :icon_hmm:

Има доста разбиращи във форума.Някой поне да каже къде да търсим проблема,че на пишман майстори вече не ходя.

Предпочитам аз да съм си виновен,ако стане проблем после или се наложи още пари да се пилеят... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........сега дай да ревнем ,че някой току виж ви помогне, а как да ви помогне, като не давате точна информация...........Не казвате колата кога точно прекъсва, дали при подаване на газ по рязко или по плавно, на баир ли го прави , на равно или по на надолнище прави ли го и т.н...........друго, каква е АГУ-то , само с думичката GAS не става ...........АГУ-то ви какво е???? Обикновено или ГИ??? С кой комп сте, коя марка , кой модел , тип на дюзите, пътищата какви са и т.н. и т.н...........За това се ходи на диагностика, защото само така ще се открие проблема........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........сега дай да ревнем ,че някой току виж ви помогне, а как да ви помогне, като не давате точна информация...........Не казвате колата кога точно прекъсва, дали при подаване на газ по рязко или по плавно, на баир ли го прави , на равно или по на надолнище прави ли го и т.н...........друго, каква е АГУ-то , само с думичката GAS не става ...........АГУ-то ви какво е???? Обикновено или ГИ??? С кой комп сте, коя марка , кой модел , тип на дюзите, пътищата какви са и т.н. и т.н...........За това се ходи на диагностика, защото само така ще се открие проблема........

 

1.8 116 '97.колата прекъсва само на бензин при подаване на газ преди да е достигнала раб темп за прехвърляне бензин/газ.С обикновенно газово ловато.На бензин при равномерно натискане на газта е малко по добре,но пак се замисля.При рязко подаване много зле.По принцип на бензин не върви добре,а на газ е перфектна.Много върви и разхода е добре-9...10.

На място го прави,,на баир,надолнище също.Модела на компа не го знам,нито дюзите какви са.Не съм се интересувал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.8 116 '97.колата прекъсва само на бензин при подаване на газ преди да е достигнала раб темп за прехвърляне бензин/газ.С обикновенно газово ловато.На бензин при равномерно натискане на газта е малко по добре,но пак се замисля.При рязко подаване много зле.По принцип на бензин не върви добре,а на газ е перфектна.Много върви и разхода е добре-9...10.

На място го прави,,на баир,надолнище също.Модела на компа не го знам,нито дюзите какви са.Не съм се интересувал...

Твоя проблем се казва запушени дюзи и/или прецакан дебитомер.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя проблем се казва запушени дюзи и/или прецакан дебитомер.......

 

Благодаря Dj...А как се процедира при запушени дюзи?С добавка за почистване на дюзи ще има ли ефект?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Dj...А как се процедира при запушени дюзи?С добавка за почистване на дюзи ще има ли ефект?

Може би ще има, но за кратко, освен това зависи и каква добавка слагаш , тъй като не всички вършат работа, имаше едни на СТП в сива опаковка,но струваше към 50 лв.........тя ще ти свърши работа......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.А как се процедира при запушени дюзи?С добавка за почистване на дюзи ще има ли ефект?

-Както казва по горе DJ Tymbi, добавките за почистване вършат работа ама за кратко и то ако няма много "кал" в резервоара!

В повечето случаи', при по голямата част от добавките се получава един единствен ефект(дефект). Понеже за да чистят(отмиват)микрофилма образувал се вследствие температурата и "алхимичният" състав на БГ горивата, и отложен по тръбопроводи рейка и най вече по инжекторите, то тези добавки трябва да са силно агресивни! И те са', и следователно започват най напред със финният едва забележим "филм" отложен по дъното на резервоара(не дай боже да е метален-и леко поръждясал отвътре), разтварят го на микрочастици ,после помпата го прекарва през филтъра и го "набарбадаква" директно в рейката оттам в инжекторите!, сещащ се какво става след известно време!

-Та,! според мен най добрият метод за почистване на инжектори е с ултразвукова вана и комутатор на импулсите им едновременно.

само със "варене" в ултазвуковата вана не се получава, без да "джиткат" инжекторите в този момент с точно определени импулци за да изпаднат в самопомпаж!

Та така......

поздрави и успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Както казва по горе DJ Tymbi, добавките за почистване вършат работа ама за кратко и то ако няма много "кал" в резервоара!

В повечето случаи', при по голямата част от добавките се получава един единствен ефект(дефект). Понеже за да чистят(отмиват)микрофилма образувал се вследствие температурата и "алхимичният" състав на БГ горивата, и отложен по тръбопроводи рейка и най вече по инжекторите, то тези добавки трябва да са силно агресивни! И те са', и следователно започват най напред със финният едва забележим "филм" отложен по дъното на резервоара(не дай боже да е метален-и леко поръждясал отвътре), разтварят го на микрочастици ,после помпата го прекарва през филтъра и го "набарбадаква" директно в рейката оттам в инжекторите!, сещащ се какво става след известно време!

-Та,! според мен най добрият метод за почистване на инжектори е с ултразвукова вана и комутатор на импулсите им едновременно.

само със "варене" в ултазвуковата вана не се получава, без да "джиткат" инжекторите в този момент с точно определени импулци за да изпаднат в самопомпаж!

Та така......

поздрави и успех.

 

Благодаря за ясния изчерпателен отговор,колега!Най-вероятно ще пробвам с добавка...Нискобюджетния вариант...

А ако сипя повече добавка отколкото трябва?Може ли да прецакам нещо?Извинете ме за глупавите въпроси...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ясния изчерпателен отговор,колега!Най-вероятно ще пробвам с добавка...Нискобюджетния вариант...

А ако сипя повече добавка отколкото трябва?Може ли да прецакам нещо?Извинете ме за глупавите въпроси...

-По добре би било да сложиш такова количество добавка каквото е описано на стикера на опаковкара, примерно ако пише че съдържанието на флакона се полага за 50 литра гориво, да излееш цялата опаковка във 35-40 литра-няма да сбъркаш и няма да има зловредност по системата ако добавката е качествена! Не ти препоръчвам да излееш цял флакон за 50 литра гориво в полупразен резервоар със 10-15 литра гориво в него, това не съм го пробвал и не знам до какъв ефект ще доведе прекомерното(в пъти) предозиране на добавката!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Проблема беше в дебитомера от ламаринката вътре в него. От гърмежите беше се съсипала . Сложих друга ламаринка и проблема се реши . Сега колата работи и на газ и на бензин ОК ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...