buch Публикувано 17 март 2007 Сподели Публикувано 17 март 2007 Здравеите на всички!Искам първо да ви поздравя за хубавия форум и за правилният избор на марка кола :mitsu-smiley: Почитател съм на марката от доста време и по специално на моделите Паджеро.За съжаление не притжавам още :mitsu-smiley: ,но съм на прага да си купя...е ето тук идва време за молбата миспрял съм се на pajero 2.5 tdi,около 94-96 г.,късата база,но за съжаление няма с кой да се посъветвам за това на какво точно да обърна внимание при покупката на съответния автомобил-слаби места,характерни повреди,особености на 4x4 задвижването ит.н.Интересувам се и от поддръжката му завбъдеще,разхода в града и извън него и др...ще съм благодарен ако получа оговори на молбата си и ще се радвам да стана част от гордите притежатели на mitsubishi Предварително благодаря! :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 17 март 2007 Сподели Публикувано 17 март 2007 Ще си позволя да те посъветвам, щом ще е 94-96 г. да е с двигател 2.8 TDI или 4М40. Освен повечето мощност е и по-надежден заради веригата и зъбните колела в ангренажа за разлика от ремъците в 4D56. Аз никакъв проблем не съм имал, но съм се начел на всякакви страхотий особено за ремъка на балансиращите валове. Иначе слаби места Pajero няма по рождение. :good: Слаби места се появяват там, където не е поддържан както трябва. Най-добре си вземи човек, който е карал такова при огледа.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buch Публикувано 21 март 2007 Автор Сподели Публикувано 21 март 2007 И двата двигателя са достатъчно добри и надежни, 4M40 е по-мощен иначе като надежност не бих казал че превъзхожда 4D56, просто всичките проблеми идват от лошо подръжка, които са характерни и за двата двигателя. Ремъка на балансиращите валове и ангренажния не бих казал че са слабост, просто трябва да се сменят и двата в комплект на 90 000км, желателно е да се сменят и ролките и семерингите за да се избегне двойна работа след това. Така че като купуваш огледай автомобила или го закарай в сервиз за да го прегледат. Наистина Pajero няма слаби места, но при лоша подръжка от предишния собственик може и да ти излезе скъпо след това при ремонтите. В повечето случаи обаче се сменят основно консумативи.Благодаря ви за своевременната реакция и за полезните съвети! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scum Публикувано 29 март 2007 Сподели Публикувано 29 март 2007 E, айде и аз ще изкажа моето леко пристрастно мнение. Според мен като купуваш дизел на 11-12 години поемаш сериозен риск, пък макар и да е :mitsu-smiley: Значи задължително ти трябва специалист като избираш колата, но това не значи че след някой ден няма да дойдат проблемите. Брат ми мислеше да вземе едно Паджеро дълга база, 2.5 дизел, ама след основен ремонт на двигателя и минати 100 км. пак изби некъв клапан и аре пак на майстор, после пак са я правили още веднъж. Така че за мен най- доброто е да вземеш бензинова, къса база, пък ако ти харчи много (а то ще е така) слагаш газ и си живееш живота спокойно :D Мойта е V6, 3000 кубика, върви като луда, дава 16 на сто газ, което се равнява на 8л. нафта, което нали се сещаш че няма как да стане, за разход под 10 в града си мисла че е невъзможно. Така мисла аз, желая ти успех и кат вземеш нещо да се изфукаш със снимков материал :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buch Публикувано 2 април 2007 Автор Сподели Публикувано 2 април 2007 E, айде и аз ще изкажа моето леко пристрастно мнение. Според мен като купуваш дизел на 11-12 години поемаш сериозен риск, пък макар и да е :mitsu-smiley: Значи задължително ти трябва специалист като избираш колата, но това не значи че след някой ден няма да дойдат проблемите. Брат ми мислеше да вземе едно Паджеро дълга база, 2.5 дизел, ама след основен ремонт на двигателя и минати 100 км. пак изби некъв клапан и аре пак на майстор, после пак са я правили още веднъж. Така че за мен най- доброто е да вземеш бензинова, къса база, пък ако ти харчи много (а то ще е така) слагаш газ и си живееш живота спокойно :D Мойта е V6, 3000 кубика, върви като луда, дава 16 на сто газ, което се равнява на 8л. нафта, което нали се сещаш че няма как да стане, за разход под 10 в града си мисла че е невъзможно. Така мисла аз, желая ти успех и кат вземеш нещо да се изфукаш със снимков материал :icon_thumbup: Има сериозна логика в думите ти,но да ти кажа аз съм си фен на дизела!Вярно откъм харчене няма да е по икономично от твоя вариант,ама то като ще кара човек джип,няма как да не си е направил сметка за разхода!А и като теглиш чертата след раходите по газова уредба,монтажи и т.н.,за мен поне варианта дизел е по добър!Плюс това вече си купих 2.5 дизел и няама как да не си отстоявам позициите :D Благодаря ти за съвета,снимка нямам още,но скоро.. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scum Публикувано 7 април 2007 Сподели Публикувано 7 април 2007 Е аз имам много сериозни връзки в един газ сервиз, цената беше на 50% свалена и не платих за монтаж, само с некви торби бира минах :D :D Иначе и аз съм карал дизели, не съм чак такъв противник, ама нали трабва да има спор :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecoRuse Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Мисля да си купя паджеро около 2000 година с кой мотор е по добре 2,5 или 2,8 дизел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Мисля да си купя паджеро около 2000 година с кой мотор е по добре 2,5 или 2,8 дизел Ако избора ти е между 2,5 и 2,8 - търси с втория двигател. По-мощен е и едновременно с това по-икономичен, освен това ангренажа му е с верига, а не с ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 5 април 2008 Сподели Публикувано 5 април 2008 Здравейте колеги !Мисля да ходя да гледам едно паджеро 92г. 2.5 тди в Карлово.Ще ми се да го закарам в някой сервиз да го видят хора дето разбират.Или ако има някой от Карлово да помогне.Мисля също ако собственика се съгласи и до Пловдив да го закарам. Някой знае ли колко може да струва диагностиката на двигатела в реномиран сервиз ? Поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Здравейте колеги !Мисля да ходя да гледам едно паджеро 92г. 2.5 тди в Карлово.Ще ми се да го закарам в някой сервиз да го видят хора дето разбират.Или ако има някой от Карлово да помогне.Мисля също ако собственика се съгласи и до Пловдив да го закарам. Някой знае ли колко може да струва диагностиката на двигатела в реномиран сервиз ? Поздрави на всички.В Пловдив ако ходите на преглед, отидете в Ратола! Мисля, че по-добро място за диагностика няма да намерите! А колко ще струва? Ами попитай Мирослав от Ратола, но зависи какво ще гледате и тествате! Успех! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.