Премини към съдържание

Ivan Zapryanov

Потребител
  • От него общо

    27
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Хасково

Ivan Zapryanov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Търся здрава глава за Паджеро 3.0 V6 бензин 150 к.с. 12 клапановия двигател. 0889 52З 5З2
  2. Здравейте. И аз съм на тема махане на катализатора. Ако е на колектора, отваря се и се вади ? Или с ъглошлайф се реже и после се заварява? А руснаците пишат че е с два катализатора. https://www.drive2.ru/c/2153548/
  3. Чистих и леглото. Проблемът не е решен. Купух цяло тротъл боди комплект от китай ама още не съм го монтирал.
  4. Привет. И аз имам проблеми с празния ход. Държи високи обороти по-често. Понякога падат до нормални.Дава ми и грешка Р0505 Idle control system. Мерих стъпковия мотор. Нормални са намотките 30+30 30+30 ома. Може ли да е клеясал ротора и да не се движи нормално? Като гледам не се разглобява. капсулован е. Чистих и със спрей за карбуратори ама стана по зле. Колата е Лансер 1.6 2006г. 98к.с.
  5. А преди да запалиш на контакт свети ли чека и после да угасва?
  6. Здравейте, колеги. И аз имам същия проблем. Колата е Lancer CS3A 2006г. Някой може ли да ми каже откъде да намеря тоя клеморед или поне кой номер е!
  7. Какви вериги бе човек ? Какъв е модела на двигатела? Доколкото знам само 4м40 е с верига , но той е дизел. Ей ти за двигателите http://ftp.domainbg.com/Mitsubishi/Japan/M..._CHASSIS_11.pdf
  8. ТОЧНО Там е ама ако има ръжда иска доста търкане стъргане докато се види. Само с парцал не става, трябва шкурка или телена четка.
  9. Близо до предния диференциал отдясно има един пневматичен цилиндър.Към него трябва да има свързан маркуч. има и също една толумба (резервоарче за вакум) с маркучи. Тръгваш оттам и вървиш нагоре към дясния калник където е абс-а точно пред него има магнит-вентили с маркучета. Вакума се взима от колекторните тръби след дроселната клапа със стоманена тръбичка. тя отива до около абс-а итам преминава в гумен маркуч и отива до клапаните. При мен се беше разкачил гумения от стоманената тръбичка. Демек сичко си работи но няма вакуум и не изключваше предния мост. Дано съм успял да ти обясня. Поздрави!
  10. Проверете дали на 4Н светят и четирите колела на таблото без да мигат ! Ако не мигат е добре. Ако започнат да мигат на при превключване на 2Н и не спират да мигат , значи има проблем във вакуумните системи. маркучлета ел. клапани. На моя (3.0 V6) му се беше разкачил един маркуч за вакума и не изключваше предното. Проверете си ги !
  11. Мисля да си правя нов по-малък резервоар и да сложа газовата бутилка зад него. Тая система за улавяне парите на горивото как работи(ако все още работи)? Мога ли да я премахна ? И без туй гледам че моделите след 93г нямат такава. Гледам даже че едната и тръбичка е скъсана. Достаъчно ли е само подавашия, връщащия горивопровод, входа за гърловината и малкия вход за излизащия въздух да останат? Гледам моделите след 06.1994 е останъл само един обратен клапан - само не виждам как е свързан. Неговата роля каква е ? Поздрави !
  12. След смяната на акумулатора със 100 Ач. проблемите са вече в миналото !
  13. И аз му сложих 100 ач акумулатор , да видим как ще е.
  14. Не знам дали го дават 48 Ач ама има място още за 20 Ач. Къде го видя че е 48 Ач. ?
×
×
  • Създаване...