f18 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Къде се произвежда новият Mitsubishi Outlander III? Не можах да разбера от сайта на БС - Япония или някой изнесен завод в Европа?Мерси ;о) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Къде се произвежда новият Mitsubishi Outlander III? Не можах да разбера от сайта на БС - Япония или някой изнесен завод в Европа?Мерси ;о) Third generationProduction 2012–Model years 2013–Assembly Okazaki, Aichi, Japan (Nagoya Plant)Platform Mitsubishi GS platformEngine 2.0L 4B11 I4 [PHEV]2.0L 4J11 I42.4L 4J12 I4 [17]2.2L Diesel I4Transmission 5-speed manual6-speed manual6-speed automaticCVTWheelbase 2,670 mm (105.1 in)Length 4,655 mm (183.3 in)Width 1,800 mm (70.9 in)Height 1,680 mm (66.1 in) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 17 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2013 Third generationProduction 2012–Model years 2013–Assembly Okazaki, Aichi, Japan (Nagoya Plant)Platform Mitsubishi GS platformEngine 2.0L 4B11 I4 [PHEV]2.0L 4J11 I42.4L 4J12 I4 [17]2.2L Diesel I4Transmission 5-speed manual6-speed manual6-speed automaticCVTWheelbase 2,670 mm (105.1 in)Length 4,655 mm (183.3 in)Width 1,800 mm (70.9 in)Height 1,680 mm (66.1 in) Е добре че си е японски ;о) че нали тенденцията е да се изнасят производва тук и там ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata3280 Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Е добре че си е японски ;о) че нали тенденцията е да се изнасят производва тук и там ...една от главните причини да се раша на покупка беше тази. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 една от главните причини да се раша на покупка беше тази.Моят е сглобяван в Япония, и въпреки, че е 2007-ма и всеки километър е навъртян по нашите пътища вече е на 190К и не бих казал, че му има нещо. Всичко по електрониката си работи, няма никакви скърцания или паразитни шумове вътре в купето. Като цяло съм много доволен. Доста издържлива машина излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 19 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2013 Моят е сглобяван в Япония, и въпреки, че е 2007-ма и всеки километър е навъртян по нашите пътища вече е на 190К и не бих казал, че му има нещо. Всичко по електрониката си работи, няма никакви скърцания или паразитни шумове вътре в купето. Като цяло съм много доволен. Доста издържлива машина излезе. 190К си е много добър тест ;о)) интересувам да съм в час, защото нали известните марки масово взеха да изнасят заводи тук и там и мястото където е сглобявани все ще оказва някакво влияние на качеството - знам ли.Примерно по един начин ми звучи Мицу сглобявано в Япония и Мицу сглобявано в Турция, Русия, Словакия ...Знам че засега май само колта го правят в Холандия. А за Аутландера - миналия вариант имаше много голямо сходство със Пежо 4007 - даже едни път като бяха паркирани такъв Аутландер и 4007 до офиса се чудех да открия 7-те разлики ... та си помислих да не би да се сглобяват в някакъв общ завод или само разработката на автомбила е обща - явно последното.Защото знам че на този принцип Тойота и Пежо-Ситроен имат общ завод в Словакия, който бълва Айго, C1 или Пежо 107 и които вътрешно са едно и също, само "опаковката" е кеф ти Тойотка, Ситроен или Пижо ;о)))както и да - трябва да ги следим тези неща, че току виж съм си взел в бъдеще някое Муцу, в което после да разбера че инженерите Хасан и Мохамед са вложили най-доброто от турската техническа мисъл ;о)))) или пък ако е в Русия да съм попаднал на понеделнишка сглобка от яко махмурлии .. ;о))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 (редакция) .....А за Аутландера - миналия вариант имаше много голямо сходство със Пежо 4007 - даже едни път като бяха паркирани такъв Аутландер и 4007 до офиса се чудех да открия 7-те разлики ... та си помислих да не би да се сглобяват в някакъв общ завод или само разработката на автомбила е обща - явно последното...... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПатента е на Мицубиши, едните дават двигатели и в замяна взимат останалото. ...инженерите Хасан и Мохамед са вложили най-доброто от турската техническа мисъл ;о)))) или пък ако е в Русия да съм попаднал на понеделнишка сглобка от яко махмурлии .. ;о))) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifМного неуместни сравнения, времето толкова се промени, хората си се развиха, има производство, а ние си останахме на същото "дередже". Редактирано 19 юни 2013 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 19 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2013 Много неуместни сравнения, времето толкова се промени, хората си се развиха, има производство, а ние си останахме на същото "дередже". Смея да твърдя че си е уместно - вярно че турски Мицубиши-та все още няма - но навремето съм чел доста задълбочени статии за разликата в качеството на изпълнение на френско и турско Рено - при това съвсем не в полза на туската кола.Може и да съм предубеден малко, но това е положението ... Един такъв евентуален завод на ръководно ниво ще е строго под контрола на японците, но как да кажа - хората от Ориента (и бг слагам в това число) винаги сме със собствено мнение и изключителна склонност да заобикаляме правилата ... така че знам ли. Разбира се може и да е само една прекалена мнителност и предубеждение ... но не бих рискувал да си купувам Муцу от Турция - това е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Смея да твърдя че си е уместно - вярно че турски Мицубиши-та все още няма - но навремето съм чел доста задълбочени статии за разликата в качеството на изпълнение на френско и турско Рено - при това съвсем не в полза на туската кола.Може и да съм предубеден малко, но това е положението ... Един такъв евентуален завод на ръководно ниво ще е строго под контрола на японците, но как да кажа - хората от Ориента (и бг слагам в това число) винаги сме със собствено мнение и изключителна склонност да заобикаляме правилата ... така че знам ли. Разбира се може и да е само една прекалена мнителност и предубеждение ... но не бих рискувал да си купувам Муцу от Турция - това е ...Спокойно колега, Outlander никога не се е произвеждал в Турция. Само в Япония и Холандия. Миналата година обаче японците продадоха завода в Борн, където освен Аутлендър сглобяваха и Колт и сега сглобяват в Нагоя, Япония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.