Премини към съдържание

Педал за газта


Препоръчано мнение

Здравейте! От около 1 месец съм собственник на Спейс стар 1.3 2003г. Като цяло съм много доволен от колата. Единственото ми разочарование е от разхода на газ-9.5л смесен режим с нов ГИ и обещания от майстора за запазване на разхода като на бензин + най-много 10%. По дисплея за последните 900км. разхода е 6.9л. Имам и 1 малко неудобство за което искам съвет. Педала за газта ми идва малко висок и питам: Може ли да се промени позицията му в посока надолу без да се реже, огъва и други крути мерки?

Благодаря предварително и хубаво лято на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато започнеш да зареждаш газ от Шумен и по-"на запад", разхода ще падне. Докато зареждаш във Варна ще се радваш на: "малко км, а пък много газ отива". При мен разхода варира от 13,5 до 16/100 при градско каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато започнеш да зареждаш газ от Шумен и по-"на запад", разхода ще падне. Докато зареждаш във Варна ще се радваш на: "малко км, а пък много газ отива". При мен разхода варира от 13,5 до 16/100 при градско каране.

 

Наистина е странно, че бутилка от 28л събира 29.2л ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е странно, че бутилка от 28л събира 29.2л ...

Уф, това е дъфкано много пъти. Не е странно, понеже колко ще събере зависи от налягането на колонката. Съчмата в пълначката изключва (или по-скоро започва да цъка и бензинаджията спира зареждането) когато се изравнят наляганията в бутилката и пълначката.. от друга страна, бутилката е разчетена да издържа поне 2 пъти по-голямо налягане от номиналното, така че ако пробега после отговаря на колкото е заредено, проблем няма... но е добра храна за локуми как еди си къде лъжат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любо, мааалка корекция.

Почти нищо не зависи от налягането. Защото газта влиза в бутилката в течно състояние. А течностите както знаем, при промяна на налягането не променят обема си, за разлика от газовете.

Спирането на зареждането (ако работи 80%-вия клапан) зависи от поплавъка в бутилката, чието положение пък зависи от нивото на течността в бутилката. Така че вътре влиза едно и също количество газ.

Друг е въпроса при влизането на това количество, колко ще отчете колонката.

При газта има голямо значение температурата на околната среда.

При големи дневни амплитуди трябва да се правят корекции на измерваното от колонката количество газ на студено и на топло, което последните 10-тина години не знам дали се прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата за разхода е дъвкана наистина доста пъти. Аз карам същият автомобил, в градски условия разхода ми не е скачал над 7.5/колкото ми беше и на бензин/ . Извънградско разхода ми е около 5.8 - 6.4 (на газ). Всичко зависи от задкормилното устройство и как настъпва колата и в кои обороти я кара. А, и също доста важно, кой "майстор" ти е слагал газовата уредба, защото докато си търсех майстор, обиколих над 10-15 сервизи и се нагледах на невероятни неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам да държа оборотите под 3500. Въпроса който поставих е във връзка с това, че позицията на педала за газта не ми е удобна и имам чувството,че подавам повече газ при ускоряване. Заболява ме крака да го държа нагоре.

Майстора пък нещо се опъва. Като намаля газта казва,ще почне да ти светва чека и ще си омръзнем от чести срещи...

Редактирано от 4i4o 4efo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... позицията на педала за газта не ми е удобна... Заболява ме крака да го държа нагоре.

 

Колега, ако всичко по колата ти е заводско, не би трябвало да е проблем педала. Дори е много "плавен и мек" в сравнение с други водещи японски марки :) Звучи смешно, но защо не пробваш да сложиш някаква подложка под стелката, за да избегнеш този "контра шпиц" дето те мори? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Педала за газта ми идва малко висок и питам: Може ли да се промени позицията му в посока надолу без да се реже, огъва и други крути мерки?

Благодаря предварително и хубаво лято на всички!

 

Би трябвало да се регулира от бронята на жилото на газта, там където бронята е хваната към двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да се регулира от бронята на жилото на газта, там където бронята е хваната към двигателя.

Благодаря, ще пробвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...