4i4o 4efo Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Здравейте! От около 1 месец съм собственник на Спейс стар 1.3 2003г. Като цяло съм много доволен от колата. Единственото ми разочарование е от разхода на газ-9.5л смесен режим с нов ГИ и обещания от майстора за запазване на разхода като на бензин + най-много 10%. По дисплея за последните 900км. разхода е 6.9л. Имам и 1 малко неудобство за което искам съвет. Педала за газта ми идва малко висок и питам: Може ли да се промени позицията му в посока надолу без да се реже, огъва и други крути мерки?Благодаря предварително и хубаво лято на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Когато започнеш да зареждаш газ от Шумен и по-"на запад", разхода ще падне. Докато зареждаш във Варна ще се радваш на: "малко км, а пък много газ отива". При мен разхода варира от 13,5 до 16/100 при градско каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 10 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2013 Когато започнеш да зареждаш газ от Шумен и по-"на запад", разхода ще падне. Докато зареждаш във Варна ще се радваш на: "малко км, а пък много газ отива". При мен разхода варира от 13,5 до 16/100 при градско каране. Наистина е странно, че бутилка от 28л събира 29.2л ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Наистина е странно, че бутилка от 28л събира 29.2л ...Уф, това е дъфкано много пъти. Не е странно, понеже колко ще събере зависи от налягането на колонката. Съчмата в пълначката изключва (или по-скоро започва да цъка и бензинаджията спира зареждането) когато се изравнят наляганията в бутилката и пълначката.. от друга страна, бутилката е разчетена да издържа поне 2 пъти по-голямо налягане от номиналното, така че ако пробега после отговаря на колкото е заредено, проблем няма... но е добра храна за локуми как еди си къде лъжат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Любо, мааалка корекция. Почти нищо не зависи от налягането. Защото газта влиза в бутилката в течно състояние. А течностите както знаем, при промяна на налягането не променят обема си, за разлика от газовете.Спирането на зареждането (ако работи 80%-вия клапан) зависи от поплавъка в бутилката, чието положение пък зависи от нивото на течността в бутилката. Така че вътре влиза едно и също количество газ.Друг е въпроса при влизането на това количество, колко ще отчете колонката.При газта има голямо значение температурата на околната среда. При големи дневни амплитуди трябва да се правят корекции на измерваното от колонката количество газ на студено и на топло, което последните 10-тина години не знам дали се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Темата за разхода е дъвкана наистина доста пъти. Аз карам същият автомобил, в градски условия разхода ми не е скачал над 7.5/колкото ми беше и на бензин/ . Извънградско разхода ми е около 5.8 - 6.4 (на газ). Всичко зависи от задкормилното устройство и как настъпва колата и в кои обороти я кара. А, и също доста важно, кой "майстор" ти е слагал газовата уредба, защото докато си търсех майстор, обиколих над 10-15 сервизи и се нагледах на невероятни неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 12 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2013 (редакция) Гледам да държа оборотите под 3500. Въпроса който поставих е във връзка с това, че позицията на педала за газта не ми е удобна и имам чувството,че подавам повече газ при ускоряване. Заболява ме крака да го държа нагоре.Майстора пък нещо се опъва. Като намаля газта казва,ще почне да ти светва чека и ще си омръзнем от чести срещи... Редактирано 12 юни 2013 от 4i4o 4efo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAPPA Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 ... позицията на педала за газта не ми е удобна... Заболява ме крака да го държа нагоре. Колега, ако всичко по колата ти е заводско, не би трябвало да е проблем педала. Дори е много "плавен и мек" в сравнение с други водещи японски марки Звучи смешно, но защо не пробваш да сложиш някаква подложка под стелката, за да избегнеш този "контра шпиц" дето те мори? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Педала за газта ми идва малко висок и питам: Може ли да се промени позицията му в посока надолу без да се реже, огъва и други крути мерки?Благодаря предварително и хубаво лято на всички! Би трябвало да се регулира от бронята на жилото на газта, там където бронята е хваната към двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 14 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2013 Би трябвало да се регулира от бронята на жилото на газта, там където бронята е хваната към двигателя.Благодаря, ще пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.