bacard1 Публикувано 24 Май 2013 Сподели Публикувано 24 Май 2013 Честит празник на всички,днес реших да монтирам биксенон на спейс старчето си,но нещо не се получи и бързам да пиша и търся съвети.Писано е в други теми,но не можах да се справя,нямаше и схема в комплекта,явно ще трябва да се разменят кабели.Не искам да налучквам,някой ако знае къде бъркам да помогне.Колата е бензин.1,3-2000 г.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 Май 2013 Сподели Публикувано 24 Май 2013 Трудно можеш да объркаш нещо по-принцип... Има си два захранващи кабела "+" и "-", които се закачат директно на клемите на акумулатора. Някой са оборудвани с един предпазител (за двете крушки) други с два предпазителя (за всяка по отделно). Имаш една командваща букса, която се вкарва в оригиналната букса за крушката на единия фар от колата (другата букса за другата крушка се шунтира). Крушките се захранват от баластите с кабели от комплекта. Там са си мъжко женско няма как да ги сгрешиш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 24 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2013 Трудно можеш да объркаш нещо по-принцип... Има си два захранващи кабела "+" и "-", които се закачат директно на клемите на акумулатора. Някой са оборудвани с един предпазител (за двете крушки) други с два предпазителя (за всяка по отделно). Имаш една командваща букса, която се вкарва в оригиналната букса за крушката на единия фар от колата (другата букса за другата крушка се шунтира). Крушките се захранват от баластите с кабели от комплекта. Там са си мъжко женско няма как да ги сгрешиш...Вярно,че е така,затова питам.Писах и на фирмата от която ги купих,бяха доста експедитивни,оказа се,че трябвало да обърна поляритета на баластите и всичко се оправи.Благодаря за съвета и за тези които се интересуват да го знаят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 И .. още един заслепяващ дразнител по пътищата.. вероятно горд от себе си при това.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 Май 2013 Admin Сподели Публикувано 25 Май 2013 И .. още един заслепяващ дразнител по пътищата.. вероятно горд от себе си при това.. Важното е да светиш синьо на пътя. Другото е без значение. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 (редакция) И .. още един заслепяващ дразнител по пътищата.. вероятно горд от себе си при това.. Не е задължително...аз поне нямам такива проблеми, макар че съм и със стъклени фарове...Просто карам с по забити в земята фарове. Никой не ми е святкал, че го заслепявам с едно-две изключения когато съм бил на дълги И честно казано, нямам абсолютно никакво намерение да се върна към халогенните крушки с които бях като прилеп и вероятността да стане бела е в пъти по голяма. Редактирано 25 Май 2013 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 Това че не ти мигат не значи че не заслепяваш - аз примерно вече спрях да мигам, понеже смисъл няма... Това което заслепява не е директния светлинен поток който реално си "забил" надолу (и между другото виждаш по-кофти така). Площта на рефлектора е прекалено голяма, а именно това вижда насрещно движещия се водач - отражението в рефлектора.. Ако пък капне дъжд и замаже фара отпред с пръски или е надраскан понеже е пластмасов, ефекта вече е култов.. И друг път съм го казвал, излезте с още някой приятел с неговата кола на напълно тъмен път - междуградско, но без никакви светлини от сгради и улично осветление наоколо - дай му да ти кара колата, да се отдалечи на 1-2км и да направи обратен, а ти се качи в неговата и карай срещу твоята, след това го накарай да кара зад теб, и после ела пак и кажи как е, ама с ръка на сърцето! Като държите на ксенон, слагате лупи или фарове с лупи... Ако не - почистване на рефлекторите, смяна на обувките по инсталацията и Osram Night Breaker 90+ дават почти същата осветеност без да заслепяват. Всичко това от личен опит, да не сметнете че си говоря ей така.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 Прав си колега +1 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 Не виждам никак зле като съм си наклонил фаровете малко по надолу. Напротив виждам идеално. А халогенна крушка забрави да изкара същата светлина... Бил съм със скъпи крушки филипс, които действително светят осезаемо повече от обикновените халогенки, но пак не могат да се сравнят с ксенона. Също така съм карал срещу много коли с ксенон които не ми блестят, както съм карал и срещу много коли с халогенни крушки които стрелят в облаците. Както вече казах, от както прогледнах с ксенона, не бих се върнал към халогенна крушка, ако не се наложи със закон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 - Има коли с ксенон които не заслепяват, но те са с лупи- Има коли с халогенки, нерегулирани и заслепяващи, но колкото и да заслепяват не могат да се мерят с китайско-синя звезда- Няма как да виждаш повече като светиш по-наблизо, не можеш да ме убедиш че като си забил снопа в земята виждаш по-добре от правилно регулирани халогенни фарове. - Пробвал си със скъпи халогенки, но не си правил профилактиката за която написах, а тя е от голямо значение. 1 волт по ниско напрежение до халогенната крушка в горния диапазон води до около 20% намаление на силата на светлината. Т.е ако имаш 12.5-13 волта вместо 14-14.5 на крушката, това е над 20% по-слаба светлина! Рефлектора ако е стар и изпечен, или неоригинален фара, или тези с пластмасовите фарове ако са им помътняли, мисля че е ясно... - Е, за това че е до манталитет, спор няма. Важното е на тебе да ти е добре, мани ги другите убитаци. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 Явно грешно си разбрал...фаровете са една идея по наведени...не са буквално забити в земята... Само, че осветяват в пъти повече асфалта... Аз съм 5000 келвина на фаровете и 3000 келвина на халогените и виждам идеално при всякакви условия (дъжд, сняг, мъгла). Точно заради другите, ходих на стенд да ми регулират фаровете. А наклона надолу съм го дал от копчето за реглаж при товар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 Не знам Емо, някой път като си на тъмно сега лятото, направи теста. Аз за себе си го направих преди време и се ужасих . А не беше да кажеш всеки втори да ми свети.. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kevun Публикувано 25 Май 2013 Сподели Публикувано 25 Май 2013 - Има коли с ксенон които не заслепяват, но те са с лупи- Има коли с халогенки, нерегулирани и заслепяващи, но колкото и да заслепяват не могат да се мерят с китайско-синя звезда- Няма как да виждаш повече като светиш по-наблизо, не можеш да ме убедиш че като си забил снопа в земята виждаш по-добре от правилно регулирани халогенни фарове. - Пробвал си със скъпи халогенки, но не си правил профилактиката за която написах, а тя е от голямо значение. 1 волт по ниско напрежение до халогенната крушка в горния диапазон води до около 20% намаление на силата на светлината. Т.е ако имаш 12.5-13 волта вместо 14-14.5 на крушката, това е над 20% по-слаба светлина! Рефлектора ако е стар и изпечен, или неоригинален фара, или тези с пластмасовите фарове ако са им помътняли, мисля че е ясно... - Е, за това че е до манталитет, спор няма. Важното е на тебе да ти е добре, мани ги другите убитаци. :icon_rock: Аз затова си инсталирах Би-ксенон прожектори, тоест направиха го в сервиз. Вярно, скъпо излиза това удоволствие, но наистина не заслепява насрещно движещото се МПС, а за осветеността да не говорим,все едно съм бил сляп преди. Но при мен рефлекторите бяха много изпечени и ми омръзна всяка година да си полирам фаровете, за да имам поне някаква светлина, затова решението в полза на прожекторите взе превес Комплекта струваше 250 лв + монтаж за 140 лв, никак не е евтино, но както се казва, safety first Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 26 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2013 Аз затова си инсталирах Би-ксенон прожектори, тоест направиха го в сервиз. Вярно, скъпо излиза това удоволствие, но наистина не заслепява насрещно движещото се МПС, а за осветеността да не говорим,все едно съм бил сляп преди. Но при мен рефлекторите бяха много изпечени и ми омръзна всяка година да си полирам фаровете, за да имам поне някаква светлина, затова решението в полза на прожекторите взе превес Комплекта струваше 250 лв + монтаж за 140 лв, никак не е евтино, но както се казва, safety first Благодаря на всички за мненията,полирал съм фаровете и тъй като ми се наложи вчера да пропътувам около 300 км.си смъкнах фаровете с една степен,а в понеделник съм на регулировка.Келвините са 4300.Благодаря още веднъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 Май 2013 Сподели Публикувано 26 Май 2013 Благодаря на всички за мненията,полирал съм фаровете и тъй като ми се наложи вчера да пропътувам около 300 км.си смъкнах фаровете с една степен,а в понеделник съм на регулировка.Келвините са 4300.Благодаря още веднъж. Значи след слагането на ксенон, реглажа е абсолютно задължителен, дори и халогенните крушки да са били идеално регулирани. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 26 Май 2013 Сподели Публикувано 26 Май 2013 (редакция) Явно не можете да разберете .. реглажа не влияе на заслепяването или влияе много малко.. заслепява площта на рефлектора,.. и съвсем надолу да ги навиете, площта си остава същата и пак си заслепява.. Правил съм си експерименти с дори на -6 смъкнати фаровете, при което аз самия вече виждам съвсем наблизо, а пак заслепявах яко.. Колегата отгоре ви го е казал как се прави, ама явно хем не ви се дават пари, хем искате да сте гъзари, е няма как да стане. Емо, ти не беше ли и с оребрени стъкла на всичкото отгоре? Абсолютно безотговорно е да се кара с ксенон на рефлектор, колкото и да се самонавивате и самоуспокоявате. Това е истината, дори и да не ви харесва. Няма да пиша повече. Поздрави. Редактирано 26 Май 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.