Премини към съдържание

Свързване на биксенон


Препоръчано мнение

Честит празник на всички,днес реших да монтирам биксенон на спейс старчето си,но нещо не се получи и бързам да пиша и търся съвети.Писано е в други теми,но не можах да се справя,нямаше и схема в комплекта,явно ще трябва да се разменят кабели.Не искам да налучквам,някой ако знае къде бъркам да помогне.Колата е бензин.1,3-2000 г.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно можеш да объркаш нещо по-принцип... Има си два захранващи кабела "+" и "-", които се закачат директно на клемите на акумулатора. Някой са оборудвани с един предпазител (за двете крушки) други с два предпазителя (за всяка по отделно). Имаш една командваща букса, която се вкарва в оригиналната букса за крушката на единия фар от колата (другата букса за другата крушка се шунтира). Крушките се захранват от баластите с кабели от комплекта. Там са си мъжко женско няма как да ги сгрешиш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно можеш да объркаш нещо по-принцип... Има си два захранващи кабела "+" и "-", които се закачат директно на клемите на акумулатора. Някой са оборудвани с един предпазител (за двете крушки) други с два предпазителя (за всяка по отделно). Имаш една командваща букса, която се вкарва в оригиналната букса за крушката на единия фар от колата (другата букса за другата крушка се шунтира). Крушките се захранват от баластите с кабели от комплекта. Там са си мъжко женско няма как да ги сгрешиш...

Вярно,че е така,затова питам.Писах и на фирмата от която ги купих,бяха доста експедитивни,оказа се,че трябвало да обърна поляритета на баластите и всичко се оправи.Благодаря за съвета и за тези които се интересуват да го знаят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И .. още един заслепяващ дразнител по пътищата.. вероятно горд от себе си при това..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

И .. още един заслепяващ дразнител по пътищата.. вероятно горд от себе си при това..

 

Важното е да светиш синьо на пътя. Другото е без значение. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И .. още един заслепяващ дразнител по пътищата.. вероятно горд от себе си при това..

 

Не е задължително...аз поне нямам такива проблеми, макар че съм и със стъклени фарове...Просто карам с по забити в земята фарове. Никой не ми е святкал, че го заслепявам с едно-две изключения когато съм бил на дълги :) И честно казано, нямам абсолютно никакво намерение да се върна към халогенните крушки с които бях като прилеп и вероятността да стане бела е в пъти по голяма.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че не ти мигат не значи че не заслепяваш - аз примерно вече спрях да мигам, понеже смисъл няма...

 

Това което заслепява не е директния светлинен поток който реално си "забил" надолу (и между другото виждаш по-кофти така). Площта на рефлектора е прекалено голяма, а именно това вижда насрещно движещия се водач - отражението в рефлектора.. Ако пък капне дъжд и замаже фара отпред с пръски или е надраскан понеже е пластмасов, ефекта вече е култов..

 

И друг път съм го казвал, излезте с още някой приятел с неговата кола на напълно тъмен път - междуградско, но без никакви светлини от сгради и улично осветление наоколо - дай му да ти кара колата, да се отдалечи на 1-2км и да направи обратен, а ти се качи в неговата и карай срещу твоята, след това го накарай да кара зад теб, и после ела пак и кажи как е, ама с ръка на сърцето!

 

Като държите на ксенон, слагате лупи или фарове с лупи...

Ако не - почистване на рефлекторите, смяна на обувките по инсталацията и Osram Night Breaker 90+ дават почти същата осветеност без да заслепяват.

 

Всичко това от личен опит, да не сметнете че си говоря ей така..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам никак зле като съм си наклонил фаровете малко по надолу. Напротив виждам идеално. А халогенна крушка забрави да изкара същата светлина... Бил съм със скъпи крушки филипс, които действително светят осезаемо повече от обикновените халогенки, но пак не могат да се сравнят с ксенона. Също така съм карал срещу много коли с ксенон които не ми блестят, както съм карал и срещу много коли с халогенни крушки които стрелят в облаците. Както вече казах, от както прогледнах с ксенона, не бих се върнал към халогенна крушка, ако не се наложи със закон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

- Има коли с ксенон които не заслепяват, но те са с лупи

- Има коли с халогенки, нерегулирани и заслепяващи, но колкото и да заслепяват не могат да се мерят с китайско-синя звезда

- Няма как да виждаш повече като светиш по-наблизо, не можеш да ме убедиш че като си забил снопа в земята виждаш по-добре от правилно регулирани халогенни фарове.

- Пробвал си със скъпи халогенки, но не си правил профилактиката за която написах, а тя е от голямо значение. 1 волт по ниско напрежение до халогенната крушка в горния диапазон води до около 20% намаление на силата на светлината. Т.е ако имаш 12.5-13 волта вместо 14-14.5 на крушката, това е над 20% по-слаба светлина! Рефлектора ако е стар и изпечен, или неоригинален фара, или тези с пластмасовите фарове ако са им помътняли, мисля че е ясно...

- Е, за това че е до манталитет, спор няма. Важното е на тебе да ти е добре, мани ги другите убитаци.

 

:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно грешно си разбрал...фаровете са една идея по наведени...не са буквално забити в земята... Само, че осветяват в пъти повече асфалта... Аз съм 5000 келвина на фаровете и 3000 келвина на халогените и виждам идеално при всякакви условия (дъжд, сняг, мъгла). Точно заради другите, ходих на стенд да ми регулират фаровете. А наклона надолу съм го дал от копчето за реглаж при товар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам Емо, някой път като си на тъмно сега лятото, направи теста.

 

Аз за себе си го направих преди време и се ужасих . А не беше да кажеш всеки втори да ми свети..

 

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

- Има коли с ксенон които не заслепяват, но те са с лупи

- Има коли с халогенки, нерегулирани и заслепяващи, но колкото и да заслепяват не могат да се мерят с китайско-синя звезда

- Няма как да виждаш повече като светиш по-наблизо, не можеш да ме убедиш че като си забил снопа в земята виждаш по-добре от правилно регулирани халогенни фарове.

- Пробвал си със скъпи халогенки, но не си правил профилактиката за която написах, а тя е от голямо значение. 1 волт по ниско напрежение до халогенната крушка в горния диапазон води до около 20% намаление на силата на светлината. Т.е ако имаш 12.5-13 волта вместо 14-14.5 на крушката, това е над 20% по-слаба светлина! Рефлектора ако е стар и изпечен, или неоригинален фара, или тези с пластмасовите фарове ако са им помътняли, мисля че е ясно...

- Е, за това че е до манталитет, спор няма. Важното е на тебе да ти е добре, мани ги другите убитаци.

 

:icon_rock:

 

Аз затова си инсталирах Би-ксенон прожектори, тоест направиха го в сервиз. Вярно, скъпо излиза това удоволствие, но наистина не заслепява насрещно движещото се МПС, а за осветеността да не говорим,все едно съм бил сляп преди. Но при мен рефлекторите бяха много изпечени и ми омръзна всяка година да си полирам фаровете, за да имам поне някаква светлина, затова решението в полза на прожекторите взе превес :) Комплекта струваше 250 лв + монтаж за 140 лв, никак не е евтино, но както се казва, safety first :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си инсталирах Би-ксенон прожектори, тоест направиха го в сервиз. Вярно, скъпо излиза това удоволствие, но наистина не заслепява насрещно движещото се МПС, а за осветеността да не говорим,все едно съм бил сляп преди. Но при мен рефлекторите бяха много изпечени и ми омръзна всяка година да си полирам фаровете, за да имам поне някаква светлина, затова решението в полза на прожекторите взе превес :) Комплекта струваше 250 лв + монтаж за 140 лв, никак не е евтино, но както се казва, safety first :)

Благодаря на всички за мненията,полирал съм фаровете и тъй като ми се наложи вчера да пропътувам около 300 км.си смъкнах фаровете с една степен,а в понеделник съм на регулировка.Келвините са 4300.Благодаря още веднъж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията,полирал съм фаровете и тъй като ми се наложи вчера да пропътувам около 300 км.си смъкнах фаровете с една степен,а в понеделник съм на регулировка.Келвините са 4300.Благодаря още веднъж.

 

Значи след слагането на ксенон, реглажа е абсолютно задължителен, дори и халогенните крушки да са били идеално регулирани. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не можете да разберете .. реглажа не влияе на заслепяването или влияе много малко.. заслепява площта на рефлектора,.. и съвсем надолу да ги навиете, площта си остава същата и пак си заслепява.. Правил съм си експерименти с дори на -6 смъкнати фаровете, при което аз самия вече виждам съвсем наблизо, а пак заслепявах яко.. Колегата отгоре ви го е казал как се прави, ама явно хем не ви се дават пари, хем искате да сте гъзари, е няма как да стане.

 

Емо, ти не беше ли и с оребрени стъкла на всичкото отгоре?

 

Абсолютно безотговорно е да се кара с ксенон на рефлектор, колкото и да се самонавивате и самоуспокоявате.

Това е истината, дори и да не ви харесва. Няма да пиша повече.

 

Поздрави.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...