Yordan Pl. Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 (редакция) Колеги помогнете за бобината. Благодаря!!! Редактирано 18 април 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Базикчо Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 Какво за бобината ? Модел на двигателя година на колата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 Колеги помогнете за бобината. Благодаря!!! Ето няколко насоки: 1. Ако колата не пали, значи има две възможности:а. или бобината да е развалена;б. или да не е; 2. Ако бобината е развалена, има две възможности:а. или да потърсиш майстор;б. или да си я поправиш сам; 3. Ако потърсиш майстор, пак има две възможности:а. или да я поправи и да ти вземе пари;б. или да ти вземе пари и да не ти я поправи; 4. Ако не ти я поправи, а ти е взел пари, пак имаш две възможности:а. или да си купиш нова бобина;б. или да си купиш нов майстор. В последния случай все си прецакан, затова моят съвет е да си я поправиш сам. Верен отговор на всички въпроси - 2б.Само едно не разбрах - бобината ли е развалена, или бубината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 Ето няколко насоки: 1. Ако колата не пали, значи има две възможности:а. или бобината да е развалена;б. или да не е; 2. Ако бобината е развалена, има две възможности:а. или да потърсиш майстор;б. или да си я поправиш сам; 3. Ако потърсиш майстор, пак има две възможности:а. или да я поправи и да ти вземе пари;б. или да ти вземе пари и да не ти я поправи; 4. Ако не ти я поправи, а ти е взел пари, пак имаш две възможности:а. или да си купиш нова бобина;б. или да си купиш нов майстор. В последния случай все си прецакан, затова моят съвет е да си я поправиш сам. Верен отговор на всички въпроси - 2б.Само едно не разбрах - бобината ли е развалена, или бубината?Колега аз като я отварях ми се откъсна единия болт,може ли да си я карам така?Имам предвид нали са два болта които я стягат,единият се откъсна,с другия притегнах колкото може,а от тази страна където е откъснат болта мисля да сложа от червения силикон,да уплътни,вместо да разпробивам скъсания болт.Става въпрос за Каризма,GLS. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Бобините на каризмите доста се развалят,ако притриса губи мощност е или бобина или лула или свещи.Лесно се сменя и на принципа на изключването се намира проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Бобините на каризмите доста се развалят,ако притриса губи мощност е или бобина или лула или свещи.Лесно се сменя и на принципа на изключването се намира проблема. Бавно на 1ва като карам без газ,и леко като подам два три пъти се клатушка напред назад и тръгва.Това е на газ.Бобина ли е проблемна или е нормално?А "пауъра" си е учудващо голям,за газ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 23 април 2013 Сподели Публикувано 23 април 2013 (редакция) И аз да не отварям нова тема,Каризмата е ГДИ 1999г. , как се проверяват бoбините ?Колата работи на място и се форсира без проблем обаче в движение на моменти забива и когато подам газ тръгва да ускорява .Сменил съм свещи лули проверен е дебитомера. Не дава грешки при закачане на компютър.Благодаря на всички отзовали се . Редактирано 1 Май 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 април 2013 Сподели Публикувано 23 април 2013 Не я научихме тази дума...БОбините се проверяват със специализиран уред или с осцилоскоп.Като гледам си от Хасково така че твоя проблем е лесен за решаване, отскачаш при Милен в Пловдив и не се занимаваш с глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 23 април 2013 Сподели Публикувано 23 април 2013 Какво представлява този уред? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Pl. Публикувано 1 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2013 (редакция) 1997 1.6 16v 99 коня. Номер на двигател 4G92HC4736, идентификационен номер XMCSNDA1AWF007007 Редактирано 1 Май 2013 от TASSO Кирилицата е задължителна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.