Премини към съдържание

Бобина за Каризма


Yordan Pl.

Препоръчано мнение

Какво за бобината ?

 

 

Модел на двигателя година на колата ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помогнете за бобината. Благодаря!!!

 

Ето няколко насоки:

 

1. Ако колата не пали, значи има две възможности:

а. или бобината да е развалена;

б. или да не е;

 

2. Ако бобината е развалена, има две възможности:

а. или да потърсиш майстор;

б. или да си я поправиш сам;

 

3. Ако потърсиш майстор, пак има две възможности:

а. или да я поправи и да ти вземе пари;

б. или да ти вземе пари и да не ти я поправи;

 

4. Ако не ти я поправи, а ти е взел пари, пак имаш две възможности:

а. или да си купиш нова бобина;

б. или да си купиш нов майстор.

 

В последния случай все си прецакан, затова моят съвет е да си я поправиш сам. Верен отговор на всички въпроси - 2б.

Само едно не разбрах - бобината ли е развалена, или бубината?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко насоки:

 

1. Ако колата не пали, значи има две възможности:

а. или бобината да е развалена;

б. или да не е;

 

2. Ако бобината е развалена, има две възможности:

а. или да потърсиш майстор;

б. или да си я поправиш сам;

 

3. Ако потърсиш майстор, пак има две възможности:

а. или да я поправи и да ти вземе пари;

б. или да ти вземе пари и да не ти я поправи;

 

4. Ако не ти я поправи, а ти е взел пари, пак имаш две възможности:

а. или да си купиш нова бобина;

б. или да си купиш нов майстор.

 

В последния случай все си прецакан, затова моят съвет е да си я поправиш сам. Верен отговор на всички въпроси - 2б.

Само едно не разбрах - бобината ли е развалена, или бубината?

Колега аз като я отварях ми се откъсна единия болт,може ли да си я карам така?Имам предвид нали са два болта които я стягат,единият се откъсна,с другия притегнах колкото може,а от тази страна където е откъснат болта мисля да сложа от червения силикон,да уплътни,вместо да разпробивам скъсания болт.Става въпрос за Каризма,GLS.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобините на каризмите доста се развалят,ако притриса губи мощност е или бобина или лула или свещи.Лесно се сменя и на принципа на изключването се намира проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобините на каризмите доста се развалят,ако притриса губи мощност е или бобина или лула или свещи.Лесно се сменя и на принципа на изключването се намира проблема.

 

Бавно на 1ва като карам без газ,и леко като подам два три пъти се клатушка напред назад и тръгва.Това е на газ.Бобина ли е проблемна или е нормално?А "пауъра" си е учудващо голям,за газ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да не отварям нова тема,

Каризмата е ГДИ 1999г. , как се проверяват бoбините ?

Колата работи на място и се форсира без проблем обаче в движение на моменти забива и когато подам газ тръгва да ускорява .Сменил съм свещи лули проверен е дебитомера. Не дава грешки при закачане на компютър.

Благодаря на всички отзовали се .

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не я научихме тази дума...

БОбините се проверяват със специализиран уред или с осцилоскоп.

Като гледам си от Хасково така че твоя проблем е лесен за решаване, отскачаш при Милен в Пловдив и не се занимаваш с глупости :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1997 1.6 16v 99 коня. Номер на двигател 4G92HC4736, идентификационен номер XMCSNDA1AWF007007

Редактирано от TASSO
Кирилицата е задължителна!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...