Премини към съдържание

2 Въпроса


olele

Препоръчано мнение

някой има ли впечатление от пружини ЕЙБАХ ? ? ? свалят 3см, страх ме е от твърда-спортна возия бягам от това ? и също от амортесьорите билщайн ? някой има ли мнение за тях ? търся някакъв баланс чудесна возия добро поведение, но не твърде спортно тоест по към комфорта клоня :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

някой има ли впечатление от пружини ЕЙБАХ ? ? ? свалят 3см, страх ме е от твърда-спортна возия бягам от това ? и също от амортесьорите билщайн ? някой има ли мнение за тях ? търся някакъв баланс чудесна возия добро поведение, но не твърде спортно тоест по към комфорта клоня :)

 

E ти искаш всички хубости на едно място, ама няма как да стане.С големи джанти и спортно окачване ще забравиш за меката возия. Избери нещо средно.

 

 

А билщаина са добри стига да си намериш истински. Според мен обаче за японската кола най-добре бягай от европейските части. Просто личен опит.

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E ти искаш всички хубости на едно място, ама няма как да стане.С големи джанти и спортно окачване ще забравиш за меката возия. Избери нещо средно.

 

 

А билщаина са добри стига да си намериш истински. Според мен обаче за японската кола най-добре бягай от европейските части. Просто личен опит.

 

на сайта на ейбах пише, че запазвали качеството на возене обаче.... :) те по сайтовете много неща казват... :)) иначе какви други амортесьори са подходящи ? KYB ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каябата е добър вариант и имаш доста голям избор от модели. И отново внимавай с доставчика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каябата е добър вариант и имаш доста голям избор от модели. И отново внимавай с доставчика.

Мерси много колега, ще си ги взема от вън от йбей англия, но все пак се обърках има много модели KYB дано не уцеля някой "спортен" :(

http://www.youtube.com/watch?v=SlsMjOXJX5s

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

някой има ли впечатление от пружини ЕЙБАХ ? ? ? свалят 3см, страх ме е от твърда-спортна возия бягам от това ? и също от амортесьорите билщайн ? някой има ли мнение за тях ? търся някакъв баланс чудесна возия добро поведение, но не твърде спортно тоест по към комфорта клоня :)

 

Колега аз съм с пружини Eibach с летните гуми 215/45/17 и определено вози твърдичко. Цариградско ми се налага да го минавам всеки ден и в гадния участък около Окръжна болница всяка кръпка се усеща. Подскачам по релефа здраво, но пък стойката на Галант при тази комбинация е страхотна :icon_rock: :mitsu-smiley: Ако си от София може да се разберем някой ден да те повозя и сам ще прецениш дали ти допада :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Относно светването на халогена при ляв/десен мигач.

 

Може лесно да се направи с 3 елемента за максимум 3лв на халоген, скъпото е транзистора или релето в цялата схема.

- Взима се един N-мос транзистор, за предпочитане 40-50А, за да не топли и при най-мощния халоген.

- В гейт-сорс се монтира един кондензатор, примерно 220микро фарада

- от гейта се свързва резистор 10К към мигача

- дрейна се закача халогена, сорса на маса

- ако на тези халогени се подава маса ще работи

 

- ако се подава (+) се използва P-MOS или още по-лесно и универсално - контактор, пак с 3 елемента

Схемата е:

- контактите на релето - да пускат халогена, + или - каквото трябва

- намотката се захранва през диод 1N4007 и паралелно примерно 1000микро кондензатор

- кондензатора се подбира според това колко време трябва да свети след спиране на мигача, но има и минимална стойност, за да компенсира мигането на мигача.

Който го направи да пусне снимки :) :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да ги направя като DRL,ключе съм сложил,защото искам да мога да си ги гася ръчно,просто се чудя за smart DRL модула,дали да го слагам. От реле мисля,че няма да имам нужда защото слагам диодни H3 крушки с обща консумация на двете от смешните 0.9А,в сравнение с нормалните с жичка-9А!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

релето го играе повече като галванично изолиран ключ, не толкова за голямата консумация

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

скъпи колеги, яви се някакъв нелеп проблем, когато покарам и загрее, и загася и заключа колата се включват перките и не спират, налага ми се да махам клемата на акумулатора :icon_doh: от какво може да е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

скъпи колеги, яви се някакъв нелеп проблем, когато покарам и загрее, и загася и заключа колата се включват перките и не спират, налага ми се да махам клемата на акумулатора :icon_doh: от какво може да е ?

Не знам от какво може да е, сигурно е от някакво скъсяване по ел. инсталацията, но съм имал същите ядове с един ВР4 и ми беше писнало да му зареждам акумулатора, докато не открих, че проблема изчезва след като разкачиш буксата за осветлението в багажника ..:) Вадиш буксата, перките спират да въртят, слагаш буксата, плафона си свети, но в момента в който затвориш багажника и вратите на колата, перките почват да въртят ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намери какво управлява перката и го разглоби, почисти .... и сглоби и се опасявай :drinks:

Няма да е датчик от най-елементарните, забелязах че моята върти на бавен оборот.

 

извън темата:

А стига...

това ще е духа на кучето на предишния собственик, ръфа кабелите.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...