apoliii Публикувано 12 март 2013 Сподели Публикувано 12 март 2013 Здравейте, нов съм тук и искам да задам два въпроса, които ме вълнуват. Искам предварително да се извиня ако бъркам раздела, но тук ми се стори най-подходящо. 1. Имам Паджеро 2 3.0 бензин, когато не са включени бавни или 4х4 ми мигат предните гуми на таблото(не са загаснали), когато се включи 4х4 започват да светят постоянно. Заедно с раздатката на 4 бавни. Когато пък включа задния блокаж се чува как се включва и започва да мига той на таблото (не свети постоянно). Нормално ли е? И изобщо може ли някой да каже кога, какво трябва да свети по таблото (относно 4х4)? 2. Вторият въпрос е свързан с мое хоби. Ходя с него по горите и понякога терена е доста тежък. Та въпроса ми е какъв блокаж (освен твърд) мога да сложа на предните? Мога ли да ползвам ЛСД, торсин или някой подобен вид от друг модел на Митсубиши и кой е модела? Дали съвпада с евото? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 12 март 2013 Сподели Публикувано 12 март 2013 Здравей колега По въпрос едно : не е нормално да мигат предните колела и блокажа . За колелата : мигащата индикация означава , че предният мост не е освободен . Системата за отцепване работи с вакуум и когато не е достатъчен не може да отцепи муфата . Обикновенно проблем там създават два клапана разположени върху десния калник ( вътре в коша ) но може да има и спукано или откачено маркуче . Най - добре е да си направите проверка на цялата система , долу от моста до колекторите .За задният блокаж : щом се чува моторчето то най вероятно блокажа работи и има проблем с датчика подаващ сигнал за блокиран диф . Ако имате условие да вдигнете автомобила и да проверите дали ще бъде най добре . По принцип задния би трябвало да работи само след като вече е блокиран централния . По въпрос две : Преден диф с 100 блокаж може да се намери от АРБ . Но цената му е доста солена около 2000 лв. което в комбинация с не достатъчната ефективност прави покупката голям лукс . Разбира се ако имате неограничен финансов ресурс няма нищо лошо да си го монтирате . Много по добре е обаче да се снабдите с подходящи гуми и лебедка Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 13 март 2013 Автор Сподели Публикувано 13 март 2013 Благодаря много, май май това ще излезе. Но потърсих майстор, който по-се сеща за да пипа по вакуми и тръбички.А за блокажа по-скоро ми беше интересно дали има модел на Митсубиши :rulez: със заден диф, който случайно да пасва и на Паджеро (преден диф) за АРБ все още не мисля че си заслужава. Мисля че в 90% от случайте 100%заден+гуми+лифт+лебедка (в краен случай) е достатъчен, за сега няма да се вманиачавам в останалите 10%. Но пък знае ли човек. Бях проверил ЛСД за Ево 9 мисля че пасваше но не съм сигурен. А има такива блокажи за по 300-400$ разни китайци. Та ако има някой по-запознат ще съм благодарен да сподели :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 Ако пасва би било чудесно .... аз лично до сега не съм срещал такава информация въпреки , че чета и чуждестранни форуми .С сигурност ме заинтригува и ще направя едно подробо търсене в гугъл . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 14 март 2013 Автор Сподели Публикувано 14 март 2013 Аз също ще поровя из нета. Надали ще има конкретна тема, но си мислех да сравня дифовете на Паджеро и други модели на марката, разполагащи с ЛСД,торсен или подобни не 100% блокажи. И ако намеря съвпадение на диференциалите не мисля че ще е проблем да се монтира на Паджеро. Ще пиша какво съм открил и какво може да се направи. Темата тръгва от един Нисан , който имах. Терано 1 . Той също фабрично няма преден блокаж, но след като се разрових разбрах , че дифа му е същият като на Нисан НХ300. Намерих такъв за 300 $ от ебай и готово. Трябва да кажа че се получи перфектно.Но сега на сърце ми лежи Паджерото и искам и него да го направим неспираем ;)Поздрави :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 (редакция) Здравейте, нов съм тук и искам да задам два въпроса, които ме вълнуват. Искам предварително да се извиня ако бъркам раздела, но тук ми се стори най-подходящо. 1. Имам Паджеро 2 3.0 бензин, когато не са включени бавни или 4х4 ми мигат предните гуми на таблото(не са загаснали), когато се включи 4х4 започват да светят постоянно. Заедно с раздатката на 4 бавни. Когато пък включа задния блокаж се чува как се включва и започва да мига той на таблото (не свети постоянно). Нормално ли е? И изобщо може ли някой да каже кога, какво трябва да свети по таблото (относно 4х4)? 2. Вторият въпрос е свързан с мое хоби. Ходя с него по горите и понякога терена е доста тежък. Та въпроса ми е какъв блокаж (освен твърд) мога да сложа на предните? Мога ли да ползвам ЛСД, торсин или някой подобен вид от друг модел на Митсубиши и кой е модела? Дали съвпада с евото? Благодаря!По 1 ? : Това значи че не ти отблокирва предния мост и седи вкл. винаги 4х4.......Това че чуваш помпата да рабои, не означава че ти вкл. блокажа, но все пак пробвайте някъде .....По 2? : Има шпер диференциал.......обаче има много разлики, които трябва да ги изчистиш, а и са различни полуоските, по дълги са,.........има два вида,в зависимост от кожуха,имаи такива, уж еднакви ,а се оказва че също са различни тъй като болтовете му са по дълги или по къси и са други ..... Редактирано 14 март 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 14 март 2013 Автор Сподели Публикувано 14 март 2013 По 1 ? : Това значи че не ти отблокирва предния мост и седи вкл. винаги 4х4.......Това че чуваш помпата да рабои, не означава че ти вкл. блокажа, но все пак пробвайте някъде .....По 2? : Има торсън диференциал....... Много благодаря колега за 4х4 мисля че изяснихме проблема и сега остава да го отстраним, благодаря и на iansto за неговия отговор. Задния го пробвах и работи. За торсъна ще проверя и ще опитам да намеря каталожни номера и друга инфо,а ако ти имаш някаква по-конкретна информация ще съм благодарен ако я споделиш, та да сме полезни на някой който се захваща с това за в бъдеще. :mitsu-smiley: Благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 Много благодаря колега за 4х4 мисля че изяснихме проблема и сега остава да го отстраним, благодаря и на iansto за неговия отговор. Задния го пробвах и работи. За торсъна ще проверя и ще опитам да намеря каталожни номера и друга инфо,а ако ти имаш някаква по-конкретна информация ще съм благодарен ако я споделиш, та да сме полезни на някой който се захваща с това за в бъдеще. :mitsu-smiley: Благодаря !Не, торсън няма, има шпер, помилих че става дума за П3 а не за П2........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 14 март 2013 Автор Сподели Публикувано 14 март 2013 Не, торсън няма, има шпер, помилих че става дума за П3 а не за П2........ Още по-добре! Шпер=ЛСД ? Аз също съм чел че от Евото ставал ЛСД еднакви корони и еднакъв брой шлици като Паджеро 2.Няма нищо ето вече и П3 знаят че има :icon_dance: . А за шпера инфо имаш ли колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 Още по-добре! Шпер=ЛСД ? Аз също съм чел че от Евото ставал ЛСД еднакви корони и еднакъв брой шлици като Паджеро 2.Няма нищо ето вече и П3 знаят че има :icon_dance: . А за шпера инфо имаш ли колега?Какво искаш да знаеш за шпера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 14 март 2013 Автор Сподели Публикувано 14 март 2013 Какво искаш да знаеш за шпера? Ами нещо повече, модел номер или поне нещо по което да го търся в нета. :icon_thumbup: Фирма, която го предлага, цена от къде мога да го намеряБлагодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 Какво искаш да знаеш за шпера? Преден или заден ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 14 март 2013 Автор Сподели Публикувано 14 март 2013 Преден, аз заден имам 100%, но човешкото око е ненаситно, та си мислих дали няма начин да се подсигуря и отпред... :D Като поразрових видях че хората слагат и предни но не разбрах какви са блокажите им та затова питам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 Преден, аз заден имам 100%, но човешкото око е ненаситно, та си мислих дали няма начин да се подсигуря и отпред... :D Като поразрових видях че хората слагат и предни но не разбрах какви са блокажите им та затова питамПреди няколко години сложихме истински блокаж преден ,аз и още двама мои приятели си го правихме,ползвахме доста части от различни коли,но го направихме в края на краищата.......дотук добре,но проблема дойде че не издържа на истинско оффроад пътешествие,строши се муфата,и това е естествено тъй като като завиеш дори и леко , с блокиран диф и греда....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 14 март 2013 Автор Сподели Публикувано 14 март 2013 Точно това мисля и аз , че ако сложа 100% АРБ ,първо е доста скъп и второ го включвам само когато нещата "загрубеят", няма как да карам с включен преден блокаж.И затова си мисля че ако предният блокаж е варио (не е 100%) ще може и докато карам да разчитам на него. Но това което разказва колегата за муфата не е приятно... Но нищо чудно завоя натоварва повече едната гума и ако не е отворен дифа ще става весело. Май май хубавите гуми и лебедка си остават най-доброто решение. С времето се надявам все по-малко да ми трябват :mitsu-smiley: Благодаря за споделените мнения и опит. Ще се радвам ако има още какво да споделите,а и ако някой друг се включи в умуването... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 (редакция) Точно това мисля и аз , че ако сложа 100% АРБ ,първо е доста скъп и второ го включвам само когато нещата "загрубеят", няма как да карам с включен преден блокаж.И затова си мисля че ако предният блокаж е варио (не е 100%) ще може и докато карам да разчитам на него. Но това което разказва колегата за муфата не е приятно... Но нищо чудно завоя натоварва повече едната гума и ако не е отворен дифа ще става весело. Май май хубавите гуми и лебедка си остават най-доброто решение. С времето се надявам все по-малко да ми трябват :mitsu-smiley: Благодаря за споделените мнения и опит. Ще се радвам ако има още какво да споделите,а и ако някой друг се включи в умуването...То има Паджера, които са с преден блокаж само на едната гума предна по дефолт......Иначе хубави гуми,но за истински оффроад, с големи грайфери и растояния м/у тях са скъпо удоволствие......имаше един , който ми каза че неговите гуми стрували 4 бона едната.......лебетката е другото ,което трябва да ползваш в случай че нагазиш дълбоко в гората........най важното е подготовката и уменията ти......... Редактирано 14 март 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 4 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2014 Привет колеги,сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorisimo Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 Привет колеги,сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел?Къде си ги намерил тези реплики... интересно ми е да видя за какво става дума и тъй като са китайски, надежни ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 Привет колеги,сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел? За три литра няма АРБ както и за 2,5 тъй като дифовете са по малки . Иначе модела е RD110 . Ако е на оферта може да направим групова поръчка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 (редакция) Къде си ги намерил тези реплики... интересно ми е да видя за какво става дума и тъй като са китайски, надежни ли са? Сигурно нещо такова :тук За надежност едва ли някои може да се изкаже , но изглежда като истинско арб . Ако арб са правили дифовете си в Китай то най - вероятно е копие 1:1 .. знаели човек .. Аполи ако договориш цена от 300 долара ме пиши в списъка . Редактирано 5 февруари 2014 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorisimo Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 За три литра няма АРБ както и за 2,5 тъй като дифовете са по малки . Иначе модела е RD110 . Ако е на оферта може да направим групова поръчка .Да разбирам, че за Паджеро Спорт 2.5TD 2006г. не става? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apoliii Публикувано 5 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2014 (редакция) Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92 Редактирано 5 февруари 2014 от apoliii Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 Да разбирам, че за Паджеро Спорт 2.5TD 2006г. не става? За 2006 не знам дали вече нямат промяна по ходовата част но ако е същата като П2 2,5 ще стане с преправяне . Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92 Може да се сложи от 2,8 но трябва да свериш предавателните числа . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92 Може да сложиш от 2.8 или 3.5 но задължително трябва да ги смениш и двата. По принцип на 2.8 и 3.5 се водят усилени дифове, и си има оригинални ARB блокажи. И като човек карал 3.5 с два блокажа и лебедка мога да кажа че лебедката си остава по добрия вариант. За сумата която евентуално ще трябва да дадеш за истински блокаж, спокойно можеш да си вземеш добра лебедка и хубави гуми. А за калта и лошия терен това е по доброто, казвам го от личен опит. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.