Премини към съдържание

Преден блокаж на диф за Паджеро 2


Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм тук и искам да задам два въпроса, които ме вълнуват. Искам предварително да се извиня ако бъркам раздела, но тук ми се стори най-подходящо.

 

1. Имам Паджеро 2 3.0 бензин, когато не са включени бавни или 4х4 ми мигат предните гуми на таблото(не са загаснали), когато се включи 4х4 започват да светят постоянно. Заедно с раздатката на 4 бавни. Когато пък включа задния блокаж се чува как се включва и започва да мига той на таблото (не свети постоянно). Нормално ли е? И изобщо може ли някой да каже кога, какво трябва да свети по таблото (относно 4х4)?

 

2. Вторият въпрос е свързан с мое хоби. Ходя с него по горите и понякога терена е доста тежък. Та въпроса ми е какъв блокаж (освен твърд) мога да сложа на предните? Мога ли да ползвам ЛСД, торсин или някой подобен вид от друг модел на Митсубиши и кой е модела? Дали съвпада с евото?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

По въпрос едно : не е нормално да мигат предните колела и блокажа .

За колелата : мигащата индикация означава , че предният мост не е освободен . Системата за отцепване работи с вакуум и когато не е достатъчен не може да отцепи муфата .

Обикновенно проблем там създават два клапана разположени върху десния калник ( вътре в коша ) но може да има и спукано или откачено маркуче . Най - добре е да си направите проверка на цялата система , долу от моста до колекторите .

За задният блокаж : щом се чува моторчето то най вероятно блокажа работи и има проблем с датчика подаващ сигнал за блокиран диф . Ако имате условие да вдигнете автомобила и да проверите дали ще бъде най добре . По принцип задния би трябвало да работи само след като вече е блокиран централния .

 

По въпрос две : Преден диф с 100 блокаж може да се намери от АРБ . Но цената му е доста солена около 2000 лв. което в комбинация с не достатъчната ефективност прави покупката голям лукс . Разбира се ако имате неограничен финансов ресурс няма нищо лошо да си го монтирате .

Много по добре е обаче да се снабдите с подходящи гуми и лебедка

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, май май това ще излезе. Но потърсих майстор, който по-се сеща за да пипа по вакуми и тръбички.

А за блокажа по-скоро ми беше интересно дали има модел на Митсубиши :rulez: със заден диф, който случайно да пасва и на Паджеро (преден диф)

за АРБ все още не мисля че си заслужава. Мисля че в 90% от случайте 100%заден+гуми+лифт+лебедка (в краен случай) е достатъчен, за сега няма да се вманиачавам в останалите 10%. :)

Но пък знае ли човек. Бях проверил ЛСД за Ево 9 мисля че пасваше но не съм сигурен. А има такива блокажи за по 300-400$ разни китайци. Та ако има някой по-запознат ще съм благодарен да сподели :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако пасва би било чудесно .... аз лично до сега не съм срещал такава информация въпреки , че чета и чуждестранни форуми .

С сигурност ме заинтригува и ще направя едно подробо търсене в гугъл .

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също ще поровя из нета. Надали ще има конкретна тема, но си мислех да сравня дифовете на Паджеро и други модели на марката, разполагащи с ЛСД,торсен или подобни не 100% блокажи. И ако намеря съвпадение на диференциалите не мисля че ще е проблем да се монтира на Паджеро. Ще пиша какво съм открил и какво може да се направи.

Темата тръгва от един Нисан , който имах. Терано 1 . Той също фабрично няма преден блокаж, но след като се разрових разбрах , че дифа му е същият като на Нисан НХ300. Намерих такъв за 300 $ от ебай и готово. Трябва да кажа че се получи перфектно.

Но сега на сърце ми лежи Паджерото и искам и него да го направим неспираем ;)

Поздрави :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм тук и искам да задам два въпроса, които ме вълнуват. Искам предварително да се извиня ако бъркам раздела, но тук ми се стори най-подходящо.

 

1. Имам Паджеро 2 3.0 бензин, когато не са включени бавни или 4х4 ми мигат предните гуми на таблото(не са загаснали), когато се включи 4х4 започват да светят постоянно. Заедно с раздатката на 4 бавни. Когато пък включа задния блокаж се чува как се включва и започва да мига той на таблото (не свети постоянно). Нормално ли е? И изобщо може ли някой да каже кога, какво трябва да свети по таблото (относно 4х4)?

 

2. Вторият въпрос е свързан с мое хоби. Ходя с него по горите и понякога терена е доста тежък. Та въпроса ми е какъв блокаж (освен твърд) мога да сложа на предните? Мога ли да ползвам ЛСД, торсин или някой подобен вид от друг модел на Митсубиши и кой е модела? Дали съвпада с евото?

 

Благодаря!

По 1 ? : Това значи че не ти отблокирва предния мост и седи вкл. винаги 4х4.......

Това че чуваш помпата да рабои, не означава че ти вкл. блокажа, но все пак пробвайте някъде .....

По 2? : Има шпер диференциал.......обаче има много разлики, които трябва да ги изчистиш, а и са различни полуоските, по дълги са,.........има два вида,в зависимост от кожуха,имаи такива, уж еднакви ,а се оказва че също са различни тъй като болтовете му са по дълги или по къси и са други .....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По 1 ? : Това значи че не ти отблокирва предния мост и седи вкл. винаги 4х4.......

Това че чуваш помпата да рабои, не означава че ти вкл. блокажа, но все пак пробвайте някъде .....

По 2? : Има торсън диференциал.......

Много благодаря колега за 4х4 мисля че изяснихме проблема и сега остава да го отстраним, благодаря и на iansto за неговия отговор. Задния го пробвах и работи.

За торсъна ще проверя и ще опитам да намеря каталожни номера и друга инфо,а ако ти имаш някаква по-конкретна информация ще съм благодарен ако я споделиш, та да сме полезни на някой който се захваща с това за в бъдеще. :mitsu-smiley:

Благодаря !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега за 4х4 мисля че изяснихме проблема и сега остава да го отстраним, благодаря и на iansto за неговия отговор. Задния го пробвах и работи.

За торсъна ще проверя и ще опитам да намеря каталожни номера и друга инфо,а ако ти имаш някаква по-конкретна информация ще съм благодарен ако я споделиш, та да сме полезни на някой който се захваща с това за в бъдеще. :mitsu-smiley:

Благодаря !

Не, торсън няма, има шпер, помилих че става дума за П3 а не за П2........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, торсън няма, има шпер, помилих че става дума за П3 а не за П2........

 

Още по-добре! Шпер=ЛСД ? Аз също съм чел че от Евото ставал ЛСД еднакви корони и еднакъв брой шлици като Паджеро 2.Няма нищо ето вече и П3 знаят че има :icon_dance: . А за шпера инфо имаш ли колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още по-добре! Шпер=ЛСД ? Аз също съм чел че от Евото ставал ЛСД еднакви корони и еднакъв брой шлици като Паджеро 2.Няма нищо ето вече и П3 знаят че има :icon_dance: . А за шпера инфо имаш ли колега?

Какво искаш да знаеш за шпера?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да знаеш за шпера?

 

Ами нещо повече, модел номер или поне нещо по което да го търся в нета. :icon_thumbup:

Фирма, която го предлага, цена от къде мога да го намеря

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преден, аз заден имам 100%, но човешкото око е ненаситно, та си мислих дали няма начин да се подсигуря и отпред... :D

Като поразрових видях че хората слагат и предни но не разбрах какви са блокажите им та затова питам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преден, аз заден имам 100%, но човешкото око е ненаситно, та си мислих дали няма начин да се подсигуря и отпред... :D

Като поразрових видях че хората слагат и предни но не разбрах какви са блокажите им та затова питам

Преди няколко години сложихме истински блокаж преден ,аз и още двама мои приятели си го правихме,ползвахме доста части от различни коли,но го направихме в края на краищата.......дотук добре,но проблема дойде че не издържа на истинско оффроад пътешествие,строши се муфата,и това е естествено тъй като като завиеш дори и леко , с блокиран диф и греда.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това мисля и аз , че ако сложа 100% АРБ ,първо е доста скъп и второ го включвам само когато нещата "загрубеят", няма как да карам с включен преден блокаж.

И затова си мисля че ако предният блокаж е варио (не е 100%) ще може и докато карам да разчитам на него. Но това което разказва колегата за муфата не е приятно... Но нищо чудно завоя натоварва повече едната гума и ако не е отворен дифа ще става весело. Май май хубавите гуми и лебедка си остават най-доброто решение. С времето се надявам все по-малко да ми трябват :mitsu-smiley:

Благодаря за споделените мнения и опит. Ще се радвам ако има още какво да споделите,а и ако някой друг се включи в умуването...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това мисля и аз , че ако сложа 100% АРБ ,първо е доста скъп и второ го включвам само когато нещата "загрубеят", няма как да карам с включен преден блокаж.

И затова си мисля че ако предният блокаж е варио (не е 100%) ще може и докато карам да разчитам на него. Но това което разказва колегата за муфата не е приятно... Но нищо чудно завоя натоварва повече едната гума и ако не е отворен дифа ще става весело. Май май хубавите гуми и лебедка си остават най-доброто решение. С времето се надявам все по-малко да ми трябват :mitsu-smiley:

Благодаря за споделените мнения и опит. Ще се радвам ако има още какво да споделите,а и ако някой друг се включи в умуването...

То има Паджера, които са с преден блокаж само на едната гума предна по дефолт......

Иначе хубави гуми,но за истински оффроад, с големи грайфери и растояния м/у тях са скъпо удоволствие......имаше един , който ми каза че неговите гуми стрували 4 бона едната.......лебетката е другото ,което трябва да ползваш в случай че нагазиш дълбоко в гората........най важното е подготовката и уменията ти.........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Привет колеги,

сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел?

Къде си ги намерил тези реплики... интересно ми е да видя за какво става дума и тъй като са китайски, надежни ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел?

 

За три литра няма АРБ както и за 2,5 тъй като дифовете са по малки . Иначе модела е RD110 .

 

Ако е на оферта може да направим групова поръчка .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде си ги намерил тези реплики... интересно ми е да видя за какво става дума и тъй като са китайски, надежни ли са?

 

Сигурно нещо такова :

тук

 

За надежност едва ли някои може да се изкаже , но изглежда като истинско арб . Ако арб са правили дифовете си в Китай то най - вероятно е копие 1:1 .. знаели човек ..

 

 

Аполи ако договориш цена от 300 долара ме пиши в списъка .

Редактирано от iansto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За три литра няма АРБ както и за 2,5 тъй като дифовете са по малки . Иначе модела е RD110 .

 

Ако е на оферта може да направим групова поръчка .

Да разбирам, че за Паджеро Спорт 2.5TD 2006г. не става?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92

Редактирано от apoliii
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че за Паджеро Спорт 2.5TD 2006г. не става?

 

За 2006 не знам дали вече нямат промяна по ходовата част но ако е същата като П2 2,5 ще стане с преправяне .

 

Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92

 

Може да се сложи от 2,8 но трябва да свериш предавателните числа .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92

 

Може да сложиш от 2.8 или 3.5 но задължително трябва да ги смениш и двата. По принцип на 2.8 и 3.5 се водят усилени дифове, и си има оригинални ARB блокажи. И като човек карал 3.5 с два блокажа и лебедка мога да кажа че лебедката си остава по добрия вариант. За сумата която евентуално ще трябва да дадеш за истински блокаж, спокойно можеш да си вземеш добра лебедка и хубави гуми. А за калта и лошия терен това е по доброто, казвам го от личен опит. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...