Премини към съдържание

apoliii

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Plovdiv

apoliii's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Сега ще пратя запитване, точно такива ми трябват. За отзиви аз имам наблюдения над такова копие. На Нисан Терано 1 - много бой отнесе и все пак се държи и то доста прилично. Но съм малко учуден, че за 3.0 литра няма оригинално АРБ. Ако е така странно? А дали може да се сложи на 3.0 за преден диф от 2.8 или 3.5? Защото на нисана стана така-намерихме оригинала на АРБ и по номера намерихме репликата. Аз говоря за Паджеро '92
  2. Привет колеги, сега отново след две , три поредни закъсвания се замислих за преден блокаж.Естествено мястото на закъсване е далеч , далеч от там където имам работа , но все пак го има. След кратка сверка в нета разбрах, че имало някакви китайски реплики на АРБ и струват далеч по-малко от АРБ-то. Но за поръчка ми трябва номера на АРБ за паджерото ми. Става въпрос за 3.0 бензин , ръчка, 1993. Какво АРБ съответства на този модел?
  3. Точно това мисля и аз , че ако сложа 100% АРБ ,първо е доста скъп и второ го включвам само когато нещата "загрубеят", няма как да карам с включен преден блокаж. И затова си мисля че ако предният блокаж е варио (не е 100%) ще може и докато карам да разчитам на него. Но това което разказва колегата за муфата не е приятно... Но нищо чудно завоя натоварва повече едната гума и ако не е отворен дифа ще става весело. Май май хубавите гуми и лебедка си остават най-доброто решение. С времето се надявам все по-малко да ми трябват :mitsu-smiley: Благодаря за споделените мнения и опит. Ще се радвам ако има още какво да споделите,а и ако някой друг се включи в умуването...
  4. Преден, аз заден имам 100%, но човешкото око е ненаситно, та си мислих дали няма начин да се подсигуря и отпред... :D Като поразрових видях че хората слагат и предни но не разбрах какви са блокажите им та затова питам
  5. Ами нещо повече, модел номер или поне нещо по което да го търся в нета. :icon_thumbup: Фирма, която го предлага, цена от къде мога да го намеря Благодаря!
  6. Още по-добре! Шпер=ЛСД ? Аз също съм чел че от Евото ставал ЛСД еднакви корони и еднакъв брой шлици като Паджеро 2.Няма нищо ето вече и П3 знаят че има :icon_dance: . А за шпера инфо имаш ли колега?
  7. Много благодаря колега за 4х4 мисля че изяснихме проблема и сега остава да го отстраним, благодаря и на iansto за неговия отговор. Задния го пробвах и работи. За торсъна ще проверя и ще опитам да намеря каталожни номера и друга инфо,а ако ти имаш някаква по-конкретна информация ще съм благодарен ако я споделиш, та да сме полезни на някой който се захваща с това за в бъдеще. :mitsu-smiley: Благодаря !
  8. Аз също ще поровя из нета. Надали ще има конкретна тема, но си мислех да сравня дифовете на Паджеро и други модели на марката, разполагащи с ЛСД,торсен или подобни не 100% блокажи. И ако намеря съвпадение на диференциалите не мисля че ще е проблем да се монтира на Паджеро. Ще пиша какво съм открил и какво може да се направи. Темата тръгва от един Нисан , който имах. Терано 1 . Той също фабрично няма преден блокаж, но след като се разрових разбрах , че дифа му е същият като на Нисан НХ300. Намерих такъв за 300 $ от ебай и готово. Трябва да кажа че се получи перфектно. Но сега на сърце ми лежи Паджерото и искам и него да го направим неспираем ;) Поздрави :drinks:
  9. Благодаря много, май май това ще излезе. Но потърсих майстор, който по-се сеща за да пипа по вакуми и тръбички. А за блокажа по-скоро ми беше интересно дали има модел на Митсубиши :rulez: със заден диф, който случайно да пасва и на Паджеро (преден диф) за АРБ все още не мисля че си заслужава. Мисля че в 90% от случайте 100%заден+гуми+лифт+лебедка (в краен случай) е достатъчен, за сега няма да се вманиачавам в останалите 10%. Но пък знае ли човек. Бях проверил ЛСД за Ево 9 мисля че пасваше но не съм сигурен. А има такива блокажи за по 300-400$ разни китайци. Та ако има някой по-запознат ще съм благодарен да сподели :icon_thumbup:
  10. Здравейте, нов съм тук и искам да задам два въпроса, които ме вълнуват. Искам предварително да се извиня ако бъркам раздела, но тук ми се стори най-подходящо. 1. Имам Паджеро 2 3.0 бензин, когато не са включени бавни или 4х4 ми мигат предните гуми на таблото(не са загаснали), когато се включи 4х4 започват да светят постоянно. Заедно с раздатката на 4 бавни. Когато пък включа задния блокаж се чува как се включва и започва да мига той на таблото (не свети постоянно). Нормално ли е? И изобщо може ли някой да каже кога, какво трябва да свети по таблото (относно 4х4)? 2. Вторият въпрос е свързан с мое хоби. Ходя с него по горите и понякога терена е доста тежък. Та въпроса ми е какъв блокаж (освен твърд) мога да сложа на предните? Мога ли да ползвам ЛСД, торсин или някой подобен вид от друг модел на Митсубиши и кой е модела? Дали съвпада с евото? Благодаря!
×
×
  • Създаване...