Promivka Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) Здравейте колеги.Моля за съвет относно задното окачване на Галанта, който е комби V6 с нивомат.От едната задна страна колата е клекнала, по амортисьора няма признаци да е "умрял", не е и омаслен.Дали ако сменя пружините ще се оправят нещата?Ако може и да ми дадете съвет за марка хубави пружини, от къде мога да ги взема и цени?Много благодаря предварително!!! Редактирано 13 февруари 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Здравей колега, за съжаление ще трябва да те разочаровам. При изпълнението с Нивомат, самия амортисьор изпълнява ролята и на пружина, самите пружини са много меки и не зависи от тях висването на задницата, те по скоро допълват окачването. Ще трябва да минеш на обикновено окачване, то е идентично с това при седана, НО пружините са различни, по-дебели и твърди са за да могат да носят тежеста на задницата на комбито. Паствам ти направо от една друга тема дето съм писал трябва да направиш с информация какво и от къде аз лично купувах миналото лято с парт номера и т.н.: ...За изпълнението ти трябват: 1. 2 пружини KYB (Каяба) RC5864 от Косер за по около 75лв на парче .. дано само да имат, че още Юли имаха останали само във Варна някакви бройки, голяма драма беше докато ми ги докарат. 2. Два амортисьора за седан, по избор, аз сложих Монро Рефлекс (E1213) от Тех-Ко, 93лв/бр е клиентската (в момената като гледам имат само 2 налични...)3. Трябват ти и неща около закачането на амортисьора към купето, а именно, маншоните (прашници) заедно с чашката и тампончето плюс двете половини на шок тампона горе на амортисьора. 1 и 3 са си интересно преживяване да се набавят .. обърни се към Марио за съвет и препоръки за №3. Недей слага пружини за седан, понеже ще клекнеш и няма да носи товар, разликата е огромна между двата варианта, макар че и седанови пружини ще успееш да сложиш... но няма да ти хареса. За номер 3 оригиналните номера са:MB864787 прахоуловител (маншон)MB242352 тампон MB338614 чашка MR235628 шок тампон долна част, MR235627 шок тампон горна част. (ако решиш да си ги поръчваш, излизат около 100 и малко лв общо по спомен от Люцкан във Варна). P.S> Може да имаш проблеми при развиването на болта долу на амортисьора, по възможност си набави поне един да ти се намира резерва. Оригиналния му номер е MB515260, a като размер е 12X28 . Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Здравейте колегиМоля за съвет относно задното окачване на Галанта който е комби V6 с нивомат.От едната задна страна колата е клекнала, по амортисьора няма признаци да е "умрял", не и е умаслен.Дали ако сменя пружините ще се оправят нещата?Ако може и да ми дадете съвет за марка хубави пружини, от къде мога да ги взема и цени.Много благодаря предварително!!!Щом няма признаци на умрял амортисьор, провери първо пружината да няма счупена витка, може да минеш само със смяна на пружина .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) Щом няма признаци на умрял амортисьор, провери първо пружината да няма счупена витка, може да минеш само със смяна на пружина .. Аз разбрах че цялата задница му е виснала - сега виждам че е писал за едната страна. Нивоматските пружини не носят нищо - натисках си ги с крак както си исках като ги свалих.. Амортисьора може и да не е изтекъл, но да не може да се напомпи до нужната височина. Шанса е минимален според мен да е от пружината.. а дано ама надали дето се вика. Все пак успех :icon_bye: . P.S> Ако излезе счупена пружина, пиши ми ЛС, ще направя опит да изровя моите старите ако не са изхвърлени и ще ти ги подаря. Редактирано 12 февруари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Колеги как може да се направи елементарен тест, колко е височината от гумата до веждата при читав нивомат? Аз съм с 195х65 на 14 цола гуми и нормално имам около 7-8см от веждата до гумата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) Колеги как може да се направи елементарен тест, колко е височината от гумата до веждата при читав нивомат? Аз съм с 195х65 на 14 цола гуми и нормално имам около 7-8см от веждата до гумата. Колега, тези гуми са малко нисички ше знаеш, ако са 14-ки наистина. Иначе общо взето, ако със 15-ки можеш да си навреш 3-4 пръста между калника и гумата и ако нивомат функцията работи, не ги пипай :icon_bye: . %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕто малко снимков материал от при мен докато бях с нивомата и той работеше: току що яко натоварена :icon_rock: :http://195.149.248.189:8080/2013-02-12/c2f4ca0f9754d339345f8b6a56e877ba_120x90.jpgСлед 40км преди, да я разтоваря: http://195.149.248.189:8080/2013-02-12/7fa930671ec92e3924024412fa50467c_120x90.jpgЕто как се вирна като се разтовари: http://195.149.248.189:8080/2013-02-12/13c0f9eae1b3136d3aab93f984319294_120x90.jpg След 3-4км си дойде пак на нормалното ниво (малко по вдигната от на снимка 2 ) Редактирано 12 февруари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Значи работи, точно 4 пръста влизат - 7 см. Като се натоварим и слезнем става доста по голямо разстоянието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) Щом няма признаци на умрял амортисьор, провери първо пружината да няма счупена витка, може да минеш само със смяна на пружина ..Здравейте,мога ли да попитам в тази тема на галант хечбек,ако се сложат пружини отзад от комби ,нови по-добре ли е или не и също ще станат ли от комби на седан,...благодаря предварително... Редактирано 12 февруари 2013 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) Значи работи, точно 4 пръста влизат - 7 см. Като се натоварим и слезнем става доста по голямо разстояниетоНе ги мисли за сега значи .. Здравейте,мога ли да попитам в тази тема на галант хечбек,ако се сложат пружини отзад от комби ,нови по-добре ли е или не и също ще станат ли от комби на седан,...благодаря предварително... Ще станат от за комби с нормално окачване, даже имаше колега тук който му ги бяха продали от Косер такива и беше много доволен, но според мен ще се вирне много и няма никакъв смисъл . Ще вози по-твърдо също. Със седаните нямате никакви грижи със задното окачване, не го мислете и не си създавайте сами филми :icon_box: Редактирано 12 февруари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Здравейте,мога ли да попитам в тази тема на галант хечбек,ако се сложат пружини отзад от комби ,нови по-добре ли е или не и също ще станат ли от комби на седан,...благодаря предварително...От комби с обикновено окачване (без нивомат) стават, но освен задницата, ще се вирне малко и предницата и не знам дали ще ти хареса като цяло стойката на колата ..Иначе за возията почти няма да я усещаш разликата, но като цяло колата ще стане по висока от нормалното .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 (редакция) Ще станат от за комби с нормално окачване, даже имаше колега тук който му ги бяха продали от Косер такива и беше много доволен, но според мен ще се вирне много и няма никакъв смисъл . Ще вози по-твърдо също. Със седаните нямате никакви грижи със задното окачване, не го мислете и не си създавайте сами филми :icon_box: Аз сложих на седан от тия по-дебелите пружини на Каяба. Те като дължина нямат разлика, затова стойката не е по-висока отзад. Колкото пръста вкарвам отпред м/у гума и калник толкова са и отзад. За возията не мога да преценя дали от самата пружина се е втвърдила понеже преди това бях със стари оригиналните маслени амортисьори, но с пружини замених и всички амортисьори с газови на Каяба. Редактирано 13 февруари 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Аз сложих на седан от тия по-дебелите пружини на Каяба. Те като дължина нямат разлика, затова стойката не е по-висока отзад. Колкото пръста вкарвам отпред м/у гума и калник толкова са и отзад. За возията не мога да преценя дали от самата пружина се е втвърдила понеже преди това бях със стари оригиналните маслени амортисьори, но с пружини замених и всички амортисьори с газови на Каяба. Вдигнала се е и още как. То не е само до дължината, ами твърдостта - тази е доста по-твърда и дебела от седанската, така че задницата на седана я натиска по-малко от колкото би натискала седанска пружина и в резултат седи по-високо колата. Трябва да спреш до някой с нови седански пружини за да го видиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Promivka Публикувано 14 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2013 Благодаря колеги!!! Другата седмица ще разбера къде е проблема ще споделя!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.