Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Драги Митсубиши фенове,

 

Първо, здравейте от гореща Африка! Аз съм едим от многото българи в чужбина, опитващ се да работи и живее нормално в ненормални условия.

Второ, надявам се, че в най-скоро време ще стана притежател на едно Паджеро 4х4, 2.8 дизел, 2000г., десен волан, на реални 100000 км (карано е само от немци работещи в Ботсуана). За съжаление не си записах модела, но ми обясниха, че е 'африканско изпълнение', с по-високо окачване, 5 врати, дълга база, 7 места, директен внос в Африка. Това ще е първото ми Митсубиши и въпреки, че съм човек с техническа култура, бих искал да се възползвам от този форум и да получа вашите съвети на експерти в материята. Като имате предвид, че с колата все пак е ходено на популярните 'сафарита' и има не малко драскотини по боята, както и че лявата страна и предния капак са пребоядисвани, вашите съвети и преценка за цена (в България) биха помогнали много.

 

Предварително благодаря за отделеното време да прочетете и отговорите на горното!

 

С уважение,

 

С.С.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, добре дошъл в нашия клуб! Паджерото определено е добър избор, особено пък с мотор 2,8ТDI (4М40). Според мен този двигател има достатъчно мощност (125 кс), много голям въртящ момент и е невероятно дуракоустойчив (здрав). Това е единствения дизелов мотор на Паджеро, на който ангренажа му се задвижва с верига, а не с ремък. Бих те посъветвал да си купиш тази кола само ако в Африка сте с ляво движение и десния волан е силно препоръчителен и то не само от съображения за сигурност. Сравняването на цената на този автомобил там и тук е абсолютно излишно, няма никакъв смисъл, освен ако не си решил да го докаваш в България, което е безпредметно, защото при внос на кола извън EU ще трябва да се плати мито и ДДС, което допълнително ще ти оскъпи колата, освен това автомобил с десен волан в България не ти трябва.

Независимо от всичко, което току-що написах, цената на такава кола в България е от порядъка на 20 000 лева, все пак зависи с кое купе е. Ако наистина е 2000г, би трябвало да е с новото купе, в този случай цената може да скочи до 25 хиляди, все пак всичко зависи и от състоянието на колата.

Дано да съм ти бил полезен с отговора си. :good: :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Колегата от Ямбол,

 

Признателен съм за бързия и точен отговор! Благодаря!

 

Като допълнение, колата ще я карам само в Африка и то само в страните с ляво движение (десни волани).

 

Бих искал да помоля за насоки - какво спесифично да гледам и проверявам.

Това ще е първото ми Митсубиши :D

 

Поздрави на целия клуб!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но не мога да ти кажа какво да гледаш, в смисъл, че не зная Паджероро да има слаби места. Вече карам второ Паджеро (първото го имам от пролетта на 2000 година) и нито една от двете не са ми давали дефекти, сменял съм само консумативи, но аз съм ги карал само по асфалт. Второто ми Паджеро (с мотор 2,8TDI) го имам вече 4-та година, навил съм му 90 000 км без да ми създава каквито и да е проблеми. За мен това е един наистина железен автомобил и няма да сгрешиш ако го вземеш. Не е за пренебрегване и факта, че Паджеро се произвежда само в Япония, всичко в него до последното болтче е Made in Japan!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново за мнението и подкрепата!

 

Тази събота, 17/02, ще имам време да разгледам Паджерото в подробности. Поемам ангажимент да споделя впечатления в понеделник.

 

Поздрави от гореща Африка на целия клуб!

 

С.С

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на целия клуб!

 

Както обещах преди, ето мнението ми след по-подробен оглед на въпросното Pajero през изминалата събота (шаси номер JMYHNV360YJ001027 ще ви даде цялата останала информация за автомобила):

 

1. Може би защото липсва турбо на този модел, но потеглянето и набирането на скорост е доста бавно.

2. Средния разход на гориво е значителен (над 12/100).

3. За колата са се грижили добре, има сервизна история и е в добро състояние. Боята е поодраскана, има доста следи по страниците от отваряни в близост други коли. На покрива в челната част има три-четири подгъвания от нощувките на първия собственик (предпочитано място за нощуване в допълнителната палатка, която се инсталира на покрива за любителите на сафари).

4. Много старомодни джанти и външен вид.

 

Общо впечатление: Тежък, но много здрав автомобил. Подходящ за експлоатация в трудни условия. Надеждността е основното му предимство.

 

Цена на продавача: $10000. Прилагам снимка.

 

Моля посъветвайте от личен и професионален опит да купувам ли?

 

Мнението ви е безценно за мен!

 

Поздрави

 

 

 

Здравейте на целия клуб!

 

Както обещах преди, ето мнението ми след по-подробен оглед на въпросното Pajero през изминалата събота (шаси номер JMYHNV360YJ001027 ще ви даде цялата останала информация за автомобила):

 

1. Може би защото липсва турбо на този модел, но потеглянето и набирането на скорост е доста бавно.

2. Средния разход на гориво е значителен (над 12/100).

3. За колата са се грижили добре, има сервизна история и е в добро състояние. Боята е поодраскана, има доста следи по страниците от отваряни в близост други коли. На покрива в челната част има три-четири подгъвания от нощувките на първия собственик (предпочитано място за нощуване в допълнителната палатка, която се инсталира на покрива за любителите на сафари).

4. Много старомодни джанти и външен вид.

 

Общо впечатление: Тежък, но много здрав автомобил. Подходящ за експлоатация в трудни условия. Надеждността е основното му предимство.

 

Цена на продавача: $10000.

 

Моля посъветвайте от личен и професионален опит да купувам ли?

 

Мнението ви е безценно за мен!

 

Поздрави

 

 

 

Нямам представа защо текста се публикува два пъти!?!

 

Простете на невежите!

 

С.С

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много бедно оборудване, почти спартанско. Като добавим десния волан и слабия двигател, без турбо, което в горещ климат спъва допълнително двигателя, като добавим старата раздатъчна кутия като модел (парт тайм, нямаш модерния супер селект, който се монтира отдавна, доста преди 2000г.), като добавим бавните диференциали, правени очевидно за гоолеми гуми.... Правен е за европейския пазар :blink: , значи за Англия...

Абе май си е "работно добиче"...

И снимката не се вижда между другото... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега (Лука),

 

Благодаря за отговора! :D

 

Успя да ме 'настъпиш по мазола'. Наистина в този вариант Паджерото е правено повече като за трактор, а не като за автомобил в 21 век. :icon_confused:

 

Ще опитам пак да приложа снимката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега (Лука),

 

Благодаря за отговора! :D

 

Успя да ме 'настъпиш по мазола'. Наистина в този вариант Паджерото е правено повече като за трактор, а не като за автомобил в 21 век. :icon_confused:

 

Все пак какво мислиш за цената?

 

Поздрави,

 

С.С

 

p.s. Как да приложа снимката, вече 20мин се опитвам безуспешно, зациклям по някаква причина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Все пак какво мислиш за цената?

Ами в България на тази цена гледам, че има само до към '97ма година...

Всичко зависи от състоянието... и мерака...

 

За качването на снимки като атачмънт има ограничение на обема май. Затова си я качи снимката на някой от фрийхостовете и просто дай линк към нея. Например тук:

Връзка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лука,

 

Благодаря ти, колега!

 

Там е проблема, че Паджерото е на реални 100 000 км, запазено (карано и обгрижвано от немци), но сташно оскъдно като опции.

За мерака просто не ми се говори - за първи път ще ми е да имам джип. Имал съм много марки коли, които няма да споменавам, включително японски и дори в момента карам японска кола.

Моят въртешен конфликт е, че off-road няма да има, движа се основно по асфалт, в градски условия, където ми е нужна пъргава и икономична кола. И въпреки това, като виждам как е направен този джип, и като разбирам, че само ще сменям консумативи през следващите 5 години, признавам - страшно ми е трудно да реша...

 

Пробвам отново снимката.

http://img226.imageshack.us/img226/3733/img12472oz3.jpg

 

Поздрави на целия клуб!

 

С.С

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за това паджеро са му малко множко 15000лв или 10000 $.....А кои каза че е 2000г.този джип за мене не е повече от 95г....мога и да греша :D

Дори за пример ще ти дам че наскоро ми предлагаха едно 96г.2800 турбодизел с автомат,климатик,ел пакет и темподобни. Дълга база за 13800лв или 9200$ катоможе и да се смъкне нещо от цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина е много странна птица това Паджеро. На външен вид и аз му давам до '95-та :icon_blush: Ако не беше дал VIN никога нямаше да повярвам, че е 2000. Отпред е с автоматични хъбове като моите, нали е парт-тайм, отзад е с барабанни спирачки :icon_hmm: , а такива не се монтират от '92-ра...

Абе, виждам, че си му хвърлил мерака, но знай: Никакво каране по асфалт с включено 4Х4(много хора ще ти казват че може) С този спънат двигател(без турбо) и с тези бавни диференциали (отношение 4.875) още при 100 км/ч ще си на 3000 об/мин и повече няма да искаш да вдигаш, а ти казваш. че ще караш по асфалт основно. Ако може я покарай пробно за да видиш дали съм прав и дали ще ти хареса. Задължително я покарай :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина е много странна птица това Паджеро. На външен вид и аз му давам до '95-та :icon_blush: Ако не беше дал VIN никога нямаше да повярвам, че е 2000. Отпред е с автоматични хъбове като моите, нали е парт-тайм, отзад е с барабанни спирачки :icon_hmm: , а такива не се монтират от '92-ра...

Абе, виждам, че си му хвърлил мерака, но знай: Никакво каране по асфалт с включено 4Х4(много хора ще ти казват че може) С този спънат двигател(без турбо) и с тези бавни диференциали (отношение 4.875) още при 100 км/ч ще си на 3000 об/мин и повече няма да искаш да вдигаш, а ти казваш. че ще караш по асфалт основно. Ако може я покарай пробно за да видиш дали съм прав и дали ще ти хареса. Задължително я покарай :good:

И аз не съм виждал такава модификация на Паджеро, но не трябва да се учудваме, защото е правено за Африка. Ако наистина е на 100 000 км, тогава има страшно много ресурс в тази кола, независимо, че е със спартанско оборудване. Купето наистина е модел след 91-ва, но пък този издигнат в задния край таван... :icon_hmm: Аз лично вярвам, че колата наистина е от 2000г и мисля, че си струва парите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моито е с вдигнат таван като това ама не е 2000г....Да ви кажа честно почти никои неможе да ме убеди в това :D ..а за вина...Да не се окаже че това падверо е чук и гек и е без ролминг:)

Незнам...за мен парите са му много :D :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

На всички Митсубиши фенове, които отделиха време и ми помогнаха в тази тема благодаря за съветите и експерните мнения!

 

Пиша чак сега, защото трябваше да пътувам 'в чужбина' през последните няколко дни. (Смея се наум за чужбината - от 2001 досега съм живял в 4 държави).

 

За Паджерото реших - ще натискам в цената. Ако купувачът приема $5-6000, ще го купя, но ще настоявам да го покарам 1 седмица преди това. Лошото, че сме приятелски семейства с тях... и не мога да съм много твърд. А и тук цените са 20-30% над европейските. Но трявба да опитам.

 

Знаете ли, че откакто чета този форум, дори без да съм имал Митсубиши, вече се замислям дали да не отида до местния представител и да си купя нов автомобил. Смеете ли да ми препоръчате модел - пъргав, здрав, икономичен, както казах преди - основно за асфалт?

 

Поздрави от гореща Африка! (навън е 42 градуса Целзий в момента)

 

С.С

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти си знаеш най-добре, но на мен ми се струва, че няма да ти дадат Паджерото за 5-6000 долара. Колкото и спартанско да е оборудването, все пак това е джип, при това Митсубиши и е 2000 година.

Още повече, че цените на колите в Африка са по-високи, отколкото в Европа.

Пожелавам ти успех в сделката и дано после да не съжаляваш, ако не вземеш колата, защото според мен си заслужава парите. Колегите ти казаха, че в България Паджеро на цена 10 000 долара може да се намери най-много до 1997 год, но на не по-малко от 200-300 хиляди км. Трябва сам да решиш, аз лично бих го купил без да се замислям, но моето мнение, както и на колегите тук не може да бъде решаващо. Поинтересувай се какви са цените на другите джипове от подобна година и ще решиш дилемата.

А ако искаш кола за асфалт, тогава горещо ти препоръчвам да си вземеш Галант. Качиш ли се веднъж в него, после няма да искаш да слезеш. Прочети темите на aga за неговия Галант и ще разбереш защо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...