Celeborn Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Колеги, дали се намери решение 5 години по-късно за така честия проблем с духането на студен въздух от горните въздуховоди след 30-40 мин. каране (тези за предния и страничните прозорци)? Започва сериозно да ме нервира... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 17 февруари 2013 Сподели Публикувано 17 февруари 2013 (редакция) Да не би да ти е запушен радиатора на парното? Ако си с газ смятай, че е запушено. Редактирано 17 февруари 2013 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2013 Сподели Публикувано 17 февруари 2013 Колеги, дали се намери решение 5 години по-късно за така честия проблем с духането на студен въздух от горните въздуховоди след 30-40 мин. каране (тези за предния и страничните прозорци)? Започва сериозно да ме нервира...Има решение,е но е малко връткава работата, мога да ти пренасоча въздуха,който идва от питата на парното и към тези духалки,но си е малко играчка, тъй като трябва да се разглоби малко таблото и с подходящ маркуч( Фи 50 , гъвкав) да се прекара към духалките...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 Какъв е проблема ? И какво общо има газта с него ? ПоздравиГаби ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 Проблема при колите с газ, е че газаджиите слагат изпарителят успоредно на парното и от там идва проблема! Намалено подаване на течност за радиатора на парното, което води до запушване на парното. А от там и студения въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 Проблема при колите с газ, е че газаджиите слагат изпарителят успоредно на парното и от там идва проблема! Намалено подаване на течност за радиатора на парното, което води до запушване на парното. А от там и студения въздух.Аз разбрах че колегата по дефолт пита за централните духалки, които духат само студен въздух............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 19 февруари 2013 Сподели Публикувано 19 февруари 2013 При мен от средните отвори духа и топло... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 19 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2013 Колата е дизел, да. На автоматичен режим на климатика след 30-40 минути каране започва да духа студен въздух от горните изводи (тези, които са под предното стъкло и двата насочени към страничните прозорци). Централните 4 и тези в краката си духат топло. Четейки немските форуми, това е доста чест проблем, независим от вида на мотора, има го и при фейслифта. За съжаление не успях да разбера дали са намерили решение. Мицубиши казват, че това било така по дизайн (да се чуди човек защо, сигурно да те държи буден и посинял), но не обясняват защо при някои го има, при други - не. При мен, слава Богу, няма проблем при ръчен режим (при други има и при него) и като цяло не е голяма драма да си карам така и да си регулирам врътките, но ме дразни идеята за една много удобна автоматична опция, която не работи правилно. Проблемът е много по-явен при висока скорост - например карал съм 30-40 минути из София, започва да духа студено, но е сравнително слабо. Излизам на магистралата и мине ли 100 направо си става смразяващо. Аз се надявах, че вече има някакво препрограмиране на компютрите, което да реши проблема, тъй като действително изглежда като нещо заложено да се случва. Отделно, четох доста случаи, при които започва да духа същото студено и в краката (при мен го няма, слава Богу), или пък климатика духа по-студено или по-топло в ляво или дясно, но това ще мога да тествам чак лятото. Принципно бях много приятно изненадан колко бързо затопля парното и колко дълго държи топлината след спиране, но такива изпълнения като горните са неодпустими за автомобил, на който са му искали почти 80 хиляди лева навремето... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIS_bg Публикувано 19 февруари 2013 Сподели Публикувано 19 февруари 2013 До колкото си спомням преди време бях гледал в накой от чуждите форуми, правеха един "ъпгрейд" с едно миниатюрно вентилаторче на тръбичката която подава инфо за температурата в купето (мисля една малка решетка под ключа за запалване). Целта е да се подава по-добра (бърза) обратна информация за температурата в купето точно май откъдето идва и проблема с духането на студения въздух. По дефолт въздуха си достига до там чрез естествена конвекция. На мен лично не ми се е занимавало да пробвам.Успех! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 20 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2013 Благодаря, колега - ще разуча въпроса, не бях попадал на подобна дискусия все още :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.