pepino87 Публикувано 21 януари 2013 Сподели Публикувано 21 януари 2013 Здравейте колеги, някой може ли да ми каже на колко хиляди се сменят оригиналните ролки и ремъка?Благодаря Ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2013 Сподели Публикувано 21 януари 2013 Здравейте колеги, някой може ли да ми каже на колко хиляди се сменят оригиналните ролки и ремъка?Благодаря Ви предварително!Ако колата ти е тази на аватара, м/у 60 и 90 000км пробег........аз ще заложа на по малката цифра ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 21 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2013 Ако колата ти е тази на аватара, м/у 60 и 90 000км пробег........аз ще заложа на по малката цифра .........Благодаря! Че ми казаха на 120 000 км и ми се видя малко множко :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2013 Сподели Публикувано 21 януари 2013 Благодаря! Че ми казаха на 120 000 км и ми се видя малко множко :icon_blush:Бе и аз съм имал ремък на 139 000 ,но беше на парцали вече и е чист късмет това 120 000 км. .............все едно си играеш на руска рулетка, така че не рискувай, а действай......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 януари 2013 Сподели Публикувано 21 януари 2013 Помпа-дюзата ако е с монтиран "брезентов" ремък(така му викам защото погледнат от вън си прилича чисто на плат), мисля че му даваха 120000км, ако не и повече. Трябва да се погледне с какъв е окомплектован двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Благодаря! Че ми казаха на 120 000 км и ми се видя малко множко :icon_blush:Даже малко са ти казали на този мотор до 2007 г. VW му дават на 80000 мили смяната, което ки е към 130 к км.След 2008г. при тях пробега става двойно, 160к. мили, което си е почти като мотор с верига ..:huh:Не вярвам при Мицубиши нещата да са различни, защото ползват същия мотор . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 (редакция) А няма ли къде да разберем точно на колко го дават МИЦУБИШИ? Моята кола е, DI-D с помпа дюза, закупена 2008г., Август месец от БС. Та ? Редактирано 22 януари 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Инфо БС: 120 000км или 5г. - смяна на всички ролки там дето са, ремък + водна помпа - 1850лв... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Карам такъв мотор на Outlander 2007.Помпа-дюза 2.0 BSY 140 Hp.В момента колата ми е на 181 000 км. На 120 000 смених агренаж, комплект, но не в Балканстар. Един приятел ми ги смени, но честно да си призная дори не съм го питал какви части е влагал. Излезе ми около 1200 лева. Каза ми, че ремъка трябва да се смени пак след 80к. т.е. на 200 000. Засега нямам никакви проблеми с мотора, даже преди 1 седмица сменях масло и всичко си ми беше наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Не знам къде ги гледате тези показания за 80000мили и 160000мили, но на мен от представителството на Сеат ми казаха, че трябва да се сменят на 90000км-ролки,ремъци и водна помпа, а двигателя на Сеат-а няма много разлики с този на Мицубишито Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 На моят лансър пистовият ремък се сменял на 5г.( другото е верига), а най-вероятно имал нужда след около 100К. км .... това е инфо от Miroslav, а аз му вярвам! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Не знам къде ги гледате тези показания за 80000мили и 160000мили, но на мен от представителството на Сеат ми казаха, че трябва да се сменят на 90000км-ролки,ремъци и водна помпа, а двигателя на Сеат-а няма много разлики с този на МицубишитоАми колега, остави ги да си играят на руска рулетка и да си трошат колите........дай да ги сменяме на 200 000 мили............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 22 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2013 Благодаря на всички за отговорите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Не знам къде ги гледате тези показания за 80000мили и 160000мили, но на мен от представителството на Сеат ми казаха, че трябва да се сменят на 90000км-ролки,ремъци и водна помпа, а двигателя на Сеат-а няма много разлики с този на Мицубишито HAAS Пловдив. Сервиза на VW. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Не знам къде ги гледате тези показания за 80000мили и 160000мили, но на мен от представителството на Сеат ми казаха, че трябва да се сменят на 90000км-ролки,ремъци и водна помпа, а двигателя на Сеат-а няма много разлики с този на МицубишитоАз пък не знам кое ти е толкова чудно, просто си има коли с удължен пробег ..Ето един пример ..http://media.snimka.bg/s1/1645/029534343.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Значи от официалния представител го препоръчват да се сменя на толкова, ако е така добре, обаче аз пак ще си го сменя на 90000км, защото точно от тия сервизи си патим(всички) най-много, за 2 години единственото смислено нещо което аз чух от аутотехника беше това за ролките и ремъците.Те сигурно не препоръчват и смяна на масло на скорости, обаче като се счупят и казват е трябваше да си сменил маслото за това са се строшили :D .Както казах и по-горе аз си решавам кога да ги сменям , така и всеки друг прави своя избор,дали е вярно или грешно само времето ще покаже, но да кажа, че не съм чул някой от превантивна смяна на каквото и да било по колата да се оплаче, че после се е счупило заради по ранната му смяна.Може и аз да се филмирам много, като стане въпрос за поддръжка, но няма как все пак колата искам да си я карам по-дълго време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 Значи от официалния представител го препоръчват да се сменя на толкова, ако е така добре, обаче аз пак ще си го сменя на 90000км, защото точно от тия сервизи си патим(всички) най-много, за 2 години единственото смислено нещо което аз чух от аутотехника беше това за ролките и ремъците.Те сигурно не препоръчват и смяна на масло на скорости, обаче като се счупят и казват е трябваше да си сменил маслото за това са се строшили :D .Както казах и по-горе аз си решавам кога да ги сменям , така и всеки друг прави своя избор,дали е вярно или грешно само времето ще покаже, но да кажа, че не съм чул някой от превантивна смяна на каквото и да било по колата да се оплаче, че после се е счупило заради по ранната му смяна.Може и аз да се филмирам много, като стане въпрос за поддръжка, но няма как все пак колата искам да си я карам по-дълго време. По повод на превенциата да споделя, че seat-а на жената след първите си 5 хил. км. се движи с 5W30 OEM Мitsubishi масло! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.