exigo Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Здравейте на всички колеги. Бих желал да попитам знаещите дали е възможно и дали би било редно да се сменят гумичките на клапаните на двигател 4G13 без да се сваля главата. Искам да го направя така за да не се налага на сменям гарнитурата на главата, болтовете и да я пращам на шлайфист. Преди няколко дни направих доста сериозно пътуване с колата около 3000 км и така се събраха общо 8000 км от последната смяна на масло, забелязах че нивото на маслото е на минимум, долях и събра около 1,2 литра до нива около 1мм под максимума, което за тези километри ми се струва доста, а и карам с масло с вискозитет 10W40. Мисля че проблема ще е от гумичките, защото колата си има доста добра компресия. Бих искал да попитам също така дали е възможно от студеното време да гори маслото. Предварително благодаря на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Здравейте на всички колеги. Бих желал да попитам знаещите дали е възможно и дали би било редно да се сменят гумичките на клапаните на двигател 4G13 без да се сваля главата. Искам да го направя така за да не се налага на сменям гарнитурата на главата, болтовете и да я пращам на шлайфист. Преди няколко дни направих доста сериозно пътуване с колата около 3000 км и така се събраха общо 8000 км от последната смяна на масло, забелязах че нивото на маслото е на минимум, долях и събра около 1,2 литра до нива около 1мм под максимума, което за тези километри ми се струва доста, а и карам с масло с вискозитет 10W40. Мисля че проблема ще е от гумичките, защото колата си има доста добра компресия. Бих искал да попитам също така дали е възможно от студеното време да гори маслото. Предварително благодаря на всички.Не, не се сваля главата, само се качват буталата на горна мъртва точка преди да откачиш кученцата на пружината на клапана , за да не падне клапана в цилиндъра както на няколко случая съм виждал........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAPPA Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 ...Преди няколко дни направих доста сериозно пътуване с колата около 3000 км и така се събраха общо 8000 км от последната смяна на масло, забелязах че нивото на маслото е на минимум, долях и събра около 1,2 литра до нива около 1мм под максимума, което за тези километри ми се струва доста, а и карам с масло с вискозитет 10W40. Мисля че проблема ще е от гумичките, защото колата си има доста добра компресия. Бих искал да попитам също така дали е възможно от студеното време да гори маслото. Предварително благодаря на всички. Колега, според мен не бързай с ремонти. За 8000км. този разход на масло не е нетърпим. Лично аз доливам около 400мл. на 8000км, но забелязвам, че маслото ми (10W40) се променя осезателно след около 5000км пробег, даже се усеща по звука на мотора. Пробвай с ново масло и засечи отново. Няма логика при студено време да гори повече масло. За гумичките- не те съветвам да ги сменяш. Опита ми (да не споменавам друга японска марка) показва, че всичко е от сегменти. Сменял съм гумички и то с оригинални- резултата беше нулев. Разбира се всеки случай е индивидуален, но все пак не бързай да разглобяваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Колега, според мен не бързай с ремонти. За 8000км. този разход на масло не е нетърпим. Лично аз доливам около 400мл. на 8000км, но забелязвам, че маслото ми (10W40) се променя осезателно след около 5000км пробег, даже се усеща по звука на мотора. Пробвай с ново масло и засечи отново. Няма логика при студено време да гори повече масло. За гумичките- не те съветвам да ги сменяш. Опита ми (да не споменавам друга японска марка) показва, че всичко е от сегменти. Сменял съм гумички и то с оригинални- резултата беше нулев. Разбира се всеки случай е индивидуален, но все пак не бързай да разглобяваш. Подрекрепям мнението на колега за сегментите! А и понякога с този ремонт се установяват доста други неща така че... ! По-добре смени маслото и пробвай с ново ! : ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 11 март 2013 Сподели Публикувано 11 март 2013 Преди време карах Ауди 80 и един представител на Приста ми направи голяма реклама на техните масла и че не са по-лоши от другите. Смених си маслото с Приста Лидер 10W40и колата си вървеше добре. За 8000км до есента не съм доливал масло защото още си беше в нормите. Проблема се появи от ниските температури когато повдигачите започнаха много да чукат и се ядосах и смених маслото. Сложих Арал 10W40. За 10 000 км повдигачите са ми чукали най-много 10 сек. и то в големите студове но за сметка на това до следващата смяна долях още 1,5литра масло. За това бих те посъветвал да пробваш и с друго масло защото някои масла просто по-бързо изгарят а други не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 13 март 2013 Сподели Публикувано 13 март 2013 Подрекрепям мнението на колега за сегментите! А и понякога с този ремонт се установяват доста други неща така че... ! По-добре смени маслото и пробвай с ново ! : )И при мен се оказа сегменти, и смяната на гумичките беше напразна ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exigo Публикувано 23 март 2013 Автор Сподели Публикувано 23 март 2013 Смених маслото и се оказа че Муцито добре похапва масълце, за около 1500 км ми глътна почти 1 литър масло, странното е че не виждам бял пушек през ауспуха :icon_blush: но се усеща миризма на горяло масло.Поръчал съм си частите и другата седмица живот и здраве я мятам, сегменти, биелни лагери, гумички, гарнитури, семеринги и тн. Решил съм всичко да сменя от глава до картер :icon_dance: Ако някой може да ми препоръча нещо или съветва в моето начинание ще съм му благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 Привет колега!Напоследък и при мен доста зачести доливането на масълце.. Предполагам ще пробвам първо със смяна на маслото.. Успя ли да направиш ремонта?Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exigo Публикувано 9 април 2013 Автор Сподели Публикувано 9 април 2013 Още не съм започнал с ремонта. Пристигнаха ми всички части, но най-вероятно ще го отложа за средата или края на месец май защото майсторчето ми е доста заето в момента.Днес ми звъня едно приятелче, което се занимава с внос на коли за части. Намерил е в Англия много читаво SPACE STAR-че 1.6 MPI на около 20000 мили с удар отзад. Та искам питам знаещите от дали мога лесно да прехвърля този двигател на моята звездичка, дали скоростите от 1.3 са съвместими с 1.6 или и тях трябва да сменя.Общо взето тоя мотор с компютъра и скоростите ще ми се върже около 500-600 лева и се чудя дали да се занимавам с ремонта или направо да слагам този двигател Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DALGIQ_0 Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Поръчал съм си частите и другата седмица живот и здраве я мятам, сегменти, биелни лагери, гумички, гарнитури, семеринги и тн. Колега двигател,скоростна кутия и компютъра за 500-600 лв.не е за много мислене:rolleyes: цената е добра но....... предполагам си дал около 300 лв. за сегменти, биелни лагери, гумички, гарнитури, семеринги и тн. за твоя двигател :icon_hmm: явно тая оферта за 1.6 ти е дошла малко след дъжд качулка :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exigo Публикувано 10 април 2013 Автор Сподели Публикувано 10 април 2013 Колега двигател,скоростна кутия и компютъра за 500-600 лв.не е за много мислене:rolleyes: цената е добра но....... предполагам си дал около 300 лв. за сегменти, биелни лагери, гумички, гарнитури, семеринги и тн. за твоя двигател :icon_hmm: явно тая оферта за 1.6 ти е дошла малко след дъжд качулка :icon_hmm:За мен не е проблем, част от частите мога да върна, сегментите и биелните лагери, които съм поръчвал от Германия ще ги оставя в магазина да се продават, но сега дилемата ми е дали мотора ще стане на моята, дали мога да запазя моята скоростна кутия, полуоски и тн или и тях ще трябва да сменям. Иначе до колкото разбрах до 2 седмици Спей Стара от Англия ще пристигне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DALGIQ_0 Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Според мен изчакай Английския Спей Стар за да прецениш на място :drinks: захващането на скоростна кутия и двигател към купето трябва да е едно и същото,но........ 1.6 двигателя към твоята кутия....:icon_hmm:остава загадка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.