butter Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Здравейте на всички! Да се похваля с новата си придобивка Колт 1.3, бензин, автомат, 5 врати, 2009 година. Старата ми Каризма я оцениха в Мицубиши салона и ми направиха отстъпка за Колта. Искам да споделя с вас, че след 2 месеца- и около 2000км, проблема с включването на задна се задълбочи. На загрял двигател от положение "N" на скоросрният лост опитвам да включа на "R", лостът влиза на мястото за задна, но компа ми показва "0", и колата не тръгва. Четох за проблеми със задната и опитах "камасутрата" с превключване на неутрална, първа и пак задна, но не става. Интересното, е че това го прави доста често и то когато колата е карана( горещ двигател ), когато е студена задната влиза от първият път. Направо не мога да повярвам толкова нова кола и то само на 35000км, закупена от официален салон и дистрибутор на Мицубиши да прави такъв проблем.Какъв може да е проблема според вас? Разгледах руския сайт и нищо не разбрах, въпреки помоща на Гугъл преводача Дистрибутора ми даде 3 месеца гаранция и в сряда си записах час за преглед, защо много често не включва задната. Четох за тази скоростна кутия, че е немска и супер здрава, и може да изкара живота на колата, но не е така в действителност. Преди мен я е карала жена и то инвалид, значи никакъв зор не е видяла ( ръчния режим не е ползван ) тази скоростна кутия. Това го знам, защото на винетката и сертификата ми за собственост пише кой е карал колата преди мен До скоро и ще пиша какво се случва след прегледа, за всички вас и за хората решили да карат Колт като моя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 (редакция) :mitsu-smiley: Честито за новата кола и поздравления за избора :mitsu-smiley: !За твоят проблем най-вероятно трябва да се направи ъпдейт на софтуера както вече колегите бяха споменали, и всичко това естествено ти се полага безплатно( иначе ще ти струва около 120лири), т.е. един час труд при дилъра. Отиди там където си я купил и им обясни проблема, бъди настоятелен, че колата има проблем, и им кажи че най-малкото което трябва да направят е този ъпдейт, въпреки че на мен веднъж ми казаха че нямат ъпдейт и могат само да ми изтрият моя и да ми запишат същия на ново, но при твойте дилъри може да е различно. Успех и да пишеш какво е станало :drinks: :mitsu-smiley: Редактирано 9 януари 2013 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 9 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2013 Благодаря tonino_g3! Утре ще пиша какво са открили в дилърския сервиз на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAFIA Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Е не си ли бил вече? Сряда мина.. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 10 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2013 Днес вземах Колта! В сервиза на Мицубиши са направили софтуерен ъпдейт и колата е супер. Компа сменя скоростите много по-добре, имам чувството още на 2400 оборота. Преди въпреки, че го "обучавах" да ги сменя на 2500 често "забравяше" и чак на 3000 включваше по-горна предавка. Четох във форума, че може да се "обучи" компа да сменя обороти от 2000 нагоре, обаче моя го прави това над 2500 оборота. В сервиза казаха, че няма нищо друго нередно и повече не трябва да имам проблем с включването на задна. Тествах колата и днес (четвъртък) нямам проблеми, включва "R" 10 от 10 пъти. Понеже имам още 1 месец гаранция не ме таксуваха, безплатно беше всичко. :icon_clap: Е това е за сега, дано да съм бил полезен на всички фенове. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Браво, сега със здраве само да се возите. :drinks: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 (редакция) Скоростната кутия не може да бъде обучавана, това кога превключва зависи единствено от това с каква скорост се движиш и колко си натиснал педала на газта.Между другото и при мен когато ми смениха софтуера на колата също имах чувството, че превключва по-плавно от преди. http://www.autodiagnos.com.ua/Diagnos/allshift_up.gifhttp://www.autodiagnos.com.ua/Diagnos/allshift_dn.gif Редактирано 14 януари 2013 от p_bakardjiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 23 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2013 Здравй колега p_bakardjiev, благодаря за графиката. На няколко места четох, че тази автоматочна скоростна кутия се нагажда сама към стила на шофиране на човека зад волана. От личен опит в шофирането на моя колт смея да твърдя, че мога да го накарам да смени по-горна предавка в автоматичен режим. Правя го при ускорение на колата като стигнат оборотите на 2500 леко отнемам педала на газта и после лек натиск до положението преди да съм я отнел и колата сменя с по-горна предавка. Е това е, следващите дни не го правя това с отнемането и пак подаването на газ, колата сама сменя на 2500 оборота. След ъпдейта и при мен доста плавно сменя скоростите. Общо казано съм много доволен от колата, карам я с голям кеф, да чукна на дърво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 (редакция) Здравейте, оказа се че и при мен се появява проблема с невлизащата задна скорост при загрял двигател. По често се случва когато жената управлява автомобила.В събота бях в РАТОЛА за проверка на софтуера на скорустната кутия, но ми казаха че софтуера е актуален (номер 2) и не могат да качат по-нов (защото нямат по-нов). Молбата ми е ако някой си пзаи разпечатките да погледне за сравнение следните данни от дадените ми две разпечатки: ECU DIAG VER. - 02HARDWARE VER. - 4004Software ver. - 000000 ECU ORIGIN - 00Suplier ID - 03ECU DIAG VER - 02Hardware ver. - 4004 Редакция - Сега видях в наръчника тази инструкция:0 - Driving prohibited. Allshift lever is shifted from "N" to "R" or the s.b. position beforedepressing the brake pedal (Driving prohibition is executed in this case, but it can becancelled as follows: Shift the Allshift lever back to "N", depress the brake pedal, and thenshift it to "R" or the s.b.position). Ще разкажа на жената, пък да видим дали ще има резултат от повторното натискане на спирачките. Редактирано 6 януари 2014 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.