Премини към съдържание

Торк на Галант


mitko_had

Препоръчано мнение

А има ли такъв, който след рециклирането на торка, пак умира сравнително бързо. :icon_hmm:

Интересно, колко може да изкара след това приблизително, като км?

То ясно, че ще зависи от стила на каране, какво е положението в износването на вала и т.н. но все пак.

 

А към колегата, който пусна темата, къде ти правиха колата?

Видях, че по-рано пак си пускал тема и ще решили проблема, но не издържало и година. :icon_hmm:

Да разбирам, че само сте сменили торка с друг втора употреба, но без да е рециклиран?

Колега сам си свалих кутията и смених торка със друг,втора употреба и маслото с ново :).Забелязах,4е на торка са на половина износени шлиците,но се надявах,4е ште издържи 50-60 хил.но уви.минах 22.и отново.сега съм решил да го рециклирам пак щте видим....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Няма ли някой навъртял поне 30000км след рециклиране? :drive:

............70 000 km пробег след рециклиране имам торк........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква е разликата в торка на автомата и типтроника, и дали има такава? Защото, мисля, че много по - рядко се развалят по - новите кутии. Обсъждахме с атила, че причината за износване на шлиците е яки кикдауни. По - добре ли е като се изпреварва да се сменят ръчно предавките?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква е разликата в торка на автомата и типтроника, и дали има такава? Защото, мисля, че много по - рядко се развалят по - новите кутии. Обсъждахме с атила, че причината за износване на шлиците е яки кикдауни. По - добре ли е като се изпреварва да се сменят ръчно предавките?

Зависимостта е ,че типтроника е по нов, и се предполага че е и на по малко км. и е по малко амортизиран, но въпреки това идват и доста типтроници с този проблем.....конструктивно разлика в торковете няма.......дали ще използваш автоматичен или ръчен режим при изпреварване, това няма значение особено , тъй като и при двата режима торка се натоварва почти еднакво......когато си на автоматичен режим дори и по го пази, тъй като електрониката не позволява да превключва с "удар" предавките,това особено важи за джиповете и вановете......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...