mitko_had Публикувано 9 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2013 А има ли такъв, който след рециклирането на торка, пак умира сравнително бързо. :icon_hmm: Интересно, колко може да изкара след това приблизително, като км? То ясно, че ще зависи от стила на каране, какво е положението в износването на вала и т.н. но все пак. А към колегата, който пусна темата, къде ти правиха колата?Видях, че по-рано пак си пускал тема и ще решили проблема, но не издържало и година. :icon_hmm: Да разбирам, че само сте сменили торка с друг втора употреба, но без да е рециклиран?Колега сам си свалих кутията и смених торка със друг,втора употреба и маслото с ново .Забелязах,4е на торка са на половина износени шлиците,но се надявах,4е ште издържи 50-60 хил.но уви.минах 22.и отново.сега съм решил да го рециклирам пак щте видим.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoms Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 На мен DJ Tymbi ми рециклира торка и за сега няма проблем, но все пак съм минал само около 7000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Няма ли някой навъртял поне 30000км след рециклиране? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Няма ли някой навъртял поне 30000км след рециклиране? ............70 000 km пробег след рециклиране имам торк........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 А каква е разликата в торка на автомата и типтроника, и дали има такава? Защото, мисля, че много по - рядко се развалят по - новите кутии. Обсъждахме с атила, че причината за износване на шлиците е яки кикдауни. По - добре ли е като се изпреварва да се сменят ръчно предавките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 А каква е разликата в торка на автомата и типтроника, и дали има такава? Защото, мисля, че много по - рядко се развалят по - новите кутии. Обсъждахме с атила, че причината за износване на шлиците е яки кикдауни. По - добре ли е като се изпреварва да се сменят ръчно предавките?Зависимостта е ,че типтроника е по нов, и се предполага че е и на по малко км. и е по малко амортизиран, но въпреки това идват и доста типтроници с този проблем.....конструктивно разлика в торковете няма.......дали ще използваш автоматичен или ръчен режим при изпреварване, това няма значение особено , тъй като и при двата режима торка се натоварва почти еднакво......когато си на автоматичен режим дори и по го пази, тъй като електрониката не позволява да превключва с "удар" предавките,това особено важи за джиповете и вановете...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.