Премини към съдържание

Френски двигатели за Мицубиши


Препоръчано мнение

Ето една новина от днес:

"MMC и PSA Peugeot Citroen с договор за доставка на дизелови двигатели.

Токио, Януари 17, 2007 – Mitsubishi Motors Corporation и PSA Peugeot Citroen обявиха днес, че е подписан договор, според който френската група ще снабдява японската корпорация с дизелови двигатели в рамките на нова спогодба за сътрудничество. Двигателите ще са 2.2-литрови common-rail, direct-injection diesel. Този месец Мицубиши ще представят в Европа новият си SUV модел – Outlander, а в края на годината ще има дизелова версия с точно такъв агрегат. Пежо 4007 и Ситроен C-Crosser също ще използват този 2.2-литров мотор още с пускането им в продажба. През Юли 2005г., двете компании решиха да обединят сили в разработката на 4WD SUV модел за PSA Peugeot Citroen, който да стъпи на новата, разработена от Мицубиши платформа. Новото споразумение разширява техните връзки на ниво доставка на компоненти и индикира добрите взаимоотношения между двата автомобилни производителя."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами след като Сузуки Гранд Витара слагат двулитров турбодизелов двг на Пежо и след като джипа на РСА е на платформа на :mitsu-smiley: , нищо чудно да си разменят агрегати за това-онова и за вграждане :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно политика на фирмата за намаляване на разходите. Съмнява ме японците да не могат да направят един дизел, по-добър от френските.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам вече, защо Мицубиши не си направят дизел за всички модели, както правят на Паджеро :icon_hmm: . Някъде бях чел (може и във форума да е било), че нашата фирма разработва някои дизели на Мерцедес........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една новина от днес:

"MMC и PSA Peugeot Citroen с договор за доставка на дизелови двигатели.

Токио, Януари 17, 2007 – Mitsubishi Motors Corporation и PSA Peugeot Citroen обявиха днес, че е подписан договор, според който френската група ще снабдява японската корпорация с дизелови двигатели..."

 

резил... :blink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

резил... :blink:

 

Ами не е приятно с оглед възможностите на Мицубиши, но така са решили. :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Ами не е приятно с оглед възможностите на Мицубиши, но така са решили. :(

:mitsu-smiley: Така е, но съм сигурен, че си имат някаква основателна причина. В крайна сметка не са пръв път се слага френски дизел на Мицубиши и предполагам добре са преценили тази стъпка. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В бензина е истината B)

Взимай MIVEC като :plane: е :good:

Така е, наистина! Няма нищо по- хубаво от звука на бензинов мотор :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, наистина! Няма нищо по- хубаво от звука на бензинов мотор :)

:mitsu-smiley: :) Всеки с предпочитанията си. Доста хора ще кажат същото и за дизела и сигурно има защо. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен не ме радва особено перспективата да има френски мотор в Мицубиши, ама в крайна сметка е по-добре да има някакъв, отколкото да няма никакъв. Това е особено важно за новия Лансър, за който задължително трябва да се предлага дизел (поне един, а по-добре 2), за да може колата да има някакъв по-голям успех от предишния модел. И го казвам не защото съм фен на дизела, напротив, но просто виждам, че пазара го иска - повечето служебни коли са дизели, има си и много хора, които ги харесват вече и затова да се предлага модел само с бензинови мотори просто не е адекватно и лишава колата от продажби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка въпросът опира до цена, както всички знаем. Ако :mitsu-smiley: монтира собствени двигатели и внася колите си в ЕС цените няма да бъдат конкурентни и съответно няма да се продават. Ако обаче се влагат европейски двигатели и части в част от гамата, митата за внос отпадат и съответно цената....

Колкото до френските дизели... малко съм раздвоен. Предишното ми :mitsu-smiley: беше с японски дизел и бях изключителни доволен. Сегашното ми е с F8QT на Рено и пак не мога да се оплача. Двигателят си работи перфектно, колата както видяха всички колеги на отиване за срещата в Ракитово не можеш да я стигнеш и т.н. и т.н.

 

Както казах в една друга тема, за да преценят инжинерите на Mitsubishi да монтират двигател на друга фирма на техните коли, този двигател трябва да отговаря на изискванията на Mitsubishi, въпреки неизбежните компромиси.

 

Това за Рено. За VW съм съгласен с колегите, не я обичам и уважавам тази марка!

 

В заключение искам да помоля горещо Big Boss да не ме банва нито по nickname, нито по IP, нито по двете за този пост, в който донякъде оправдавам използването на не-Mitsibishi двигатели в някои модели. Това последното е шегичка, разбира се. :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Колкото до френските дизели... малко съм раздвоен. Предишното ми :mitsu-smiley: беше с японски дизел и бях изключителни доволен. Сегашното ми е с F8QT на Рено и пак не мога да се оплача. Двигателят си работи перфектно, колата както видяха всички колеги на отиване за срещата в Ракитово не можеш да я стигнеш и т.н. и т.н.

 

Тук си абсолютно прав и съм съгласен с теб. Само че, когато купувам японска кола искам да е наистина японска. Европейски в Европа колкото ти душа иска. Можеха да дават избор по-евтин френски или оригинален. Но пък това ще оскъпи и двата модела вероятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В заключение искам да помоля горещо Big Boss да не ме банва нито по nickname, нито по IP, нито по двете за този пост, в който донякъде оправдавам използването на не-Mitsibishi двигатели в някои модели. Това последното е шегичка, разбира се. :D :D :D

 

Няма, няма :ban: :D :D

 

Сега сериозно. Аз мисля, че от всички злини най-малката са двигателите на Пежо. Според мен те са най-добрата алтернатива. Политиката на Мицубиши е ясна - те не искат да разработват дизелов двигател само за Европа, защото не е рентабилен, а не че не могат. Например днес в Сингапур и Китай са продали повече коли отколкото за един месец в Германия, защото закостенялия немец иска да си кара техните си коли по ред причини. Това от една страна, от друга има редица икономически фактори - джоинтвенчър, ноу-хау(know how) и ред други.

Все пак последната новина е, че Мицубиши ще имат собствен дизелов двигател от най-ново поколение, което ще пусне на пазара през 2008. Тогава ще "завалят" световните рекорди по икономия и вредни емисии.

Все пак аз мисля, че двигателят с вътрешно горене е към своя край. Скоро ще дойде новта ера на електричеките агрегати... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех,колко бих се радвал на един 2.5 или 3.0 литра турбодизел , пък и френски да е . Много ми е неприятно че в момента дизеловата гама при автомобилите е доста семпла. Дано занапред решат този въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Все пак последната новина е, че Мицубиши ще имат собствен дизелов двигател от най-ново поколение, което ще пусне на пазара през 2008. Тогава ще "завалят" световните рекорди по икономия и вредни емисии...

:mitsu-smiley: "Ъпдейт" :D на тази новина от днес:

От Mitsubishi Motors обявиха, че ще успеят по-рано да представят на пазара в Европа този дизелов двигател, където търсенето на такива е огромно и постоянно нарастващо. Той ще бъде 2-литров и ще покрива ЕВРО5 сертификата, който влиза в сила от 2009г., а за неговата огромна мощ ще "помага" турбина. Моторът, който в момента е в процес на разработка ще започне да се произвежда в завода в Киото в началото на 2009г., т.е. с година по-рано от планираното и представянето му в Европа ще бъде последвано и на другите пазари. Разработен заедно с Mitsubishi Heavy Industries този дизелов агрегат заедно електрическите двигатели на Мицубиши са ключови елементи в "EIP2010" програмата (за опазване на околната среда) на компанията за намаляване на въглеродния двуокис и другите вредни газове при автомобилите. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ММмм кое му е по ранното? Нали Светлъо е писал 2008? Аз ли не внимавам нещо :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ММмм кое му е по ранното? Нали Светлъо е писал 2008? Аз ли не внимавам нещо :icon_hmm:

:mitsu-smiley: Ами така са ми го пратили :icon_n_dunno: :

 

"Currently under development, the new diesel engine is to go into production at the Kyoto Powertrain Plant in early 2009, one year earlier than scheduled... " :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да ми е неприятно франсетата яко се мешат при японците.....първо при нисан са и тука........може да е за добро но имам допир до авенсис турска сглобка и хич не ме очарова даже напротив нищо качествено няма в тая кола а нали е тойота :wacko: .........да се молим да е за добро

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...