Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дайте жокер, или идея защо гасне?


Pepper

Препоръчано мнение

Здравейте, смених повдигачите, друго по двигателя всчки ремъци две 3 ролки и общо взето това е не е пипано друго по двигателя. Само дето колата от понеделник насам си стои при майстора, защото не може да схване поради каква причина след като се запали двигателя, гасне не държи обороти. Дайте ми някаква насока, какво може да е пропуснал тоя герой, че немога да я гледам повече вътре стана цял месец. Това и е симптома палиш и държиш газта - работи, пускаш газта и стрелката се залепва на 0 оборота гасне веднага?!?!

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пипал ли си дроселовата клапа, откачал ли си акумулатора, върна ли на място всички маркучлета, скъсан ли ти е дебелия гофриран маркуч от дросела към възд.филтър, майстора човърка ли отвън по двигателя - от страната на акумулатора нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,според мен причината е в неправилното зацепване на ангр.ремък.Проверете.Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам по-точна информация, проблема е в запалването, въобще не пали. Запалила е само 1 път после, работил е доста нестабилно двигателя и изгаснала, сега не пали въобще. По принцип сега като се даде на контакт колата, не се чува бензиновата помпа, нали първите няколко секунди се чува на ГДИ-то първо едно чък-чък-чък, намества нещо подготвя за палене, чува се и бензиновата помпа, че заработва завърта. После като се завърти ключа пали. Сега като се даде на контакт се чува само чъткането и никаква помпа. Майстора каза, че се губил ток някъде, акумулатора дава 12 и нещо стойност, но до помпата отиват 8-9, каза че затова не пали, а като и пуснал директен кабел от акумулатора, помпата завъртала отзад. Тоест клата може би при палене не дава необходимото количество волтаж и не иска да запали. Ремъка е проверен 2 пъти след този номер и е правилно зацепен, за толко мисля, че дори и да е объркан вече е поправен. По дросела дали е пипал, незнам дали наистина се сваля при тоя ремонт. Трябва да го питам. Пълен филм сега ще си я гледам през оградата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че то на коя каризма и върти помпата на контакт...... Да си разглобява и да си гледа отново каквото е правил, този "маистор" ако сам не си намери проблема ние как да му помогнем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това не го помня сега, нали карам друга кола от 3-4 месеца и въобще не се сещам какво прави помпата на контакт. Примерно сега на хондата точно така прави, като дам контакт се чува някакво бжжжк от резервоара. И реших че и каризмата трябва да го прави. И тои ме убеждава, че там е проблема, а аз му казвам, че проблема му е в това, че не е пипал ГДИ, според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откачал е акумулатора аз имах същия проблем и се оказа от него.....кажи му да и направи диагностиката която също можеш да си я направиш и сам.... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от акумулатора, колата не пали, няма как да е от акумулатора. Или е счупил помпата за високото налягане, но дано не, е че обикновенно се чупи и разпределителния вал. Или кои знае какво е прецакал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уж се разбра какъв е проблема, само не разбрах дали успяха да я запалят днеска. Имало някаква гарнитура на дросела отдолу, казаха че са я забравили и най-вероятно това е проблема. Само че работния ден свърши и не разбрах запали ли тая кола или не, както и да е темата не е много полезна за повечето хора, ако има резултат ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата отдолу на дросела е за ЕГР. От нея обикновенно държи високи обороти. Редовна грешка е размяната на кабелите на дюзите. Първа е до ремъка, не към скоростите, да си ги прегледат.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата отдолу на дросела е за ЕГР. От нея обикновенно държи високи обороти. Редовна грешка е размяната на кабелите на дюзите. Първа е до ремъка, не към скоростите, да си ги прегледат.....

............и първата е с кабел, омотан с бял изолирбанд.........

Ти па не го стряскай така за вала и помпата бре, ще вземе да получи нещо......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маестро Тумби и е прав, тая мисъл за вала ме разби от снощи до днес, все за това си мисля. Благодаря за съветите на двамата! Утре сутринта отивам и нахлувам в сервиза, а дали ша стане далаверата ще се разбере.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по въпроса, ако може да се каже развитие. Значи майстора успял да я запали, сложил обаче нови свещи, махнал иридиевите, сложил на Berau някакви обикновени дето казва, че му излизали по каталог. Аз твърдя, че по каталог трябва да си излизат иридиевите, защото доколкото знам това са истинските свещи за тая кола. Те си имат малко предистория, ремонта беше заради теч на едната гарнитура, беше удавила в масло 1-2свещ, свещите ги смених пролетта на около 4-500 километра са, възможно ли е това масло да ми повреди свещите до такава степен, че преди ремонта да е палила с тях, а след него да трябва да бъдат заменени, защото не работели. А най-интересното в целия филм, е че колата запали, ама не както ни се искаше. Работи само на 3 цилиндъра, като 4 свещ има ток бубината работи, но цилиндъра го няма, така де отиваме сега към, дюзи и инжектори не впръсква гориво явно, няма какво да се възпламени. Оттук ми идва и другия въпрос, откъде ще се е прецакал тоя инжектор, като ремонта не е стигал до там, така де отваряло се е само капака отгоре сменена е гарнитура и повдигачи и е затворен, та как цилиндъра се отказа да поема гориво??? За капак майстора ми съобщи, че и гарнитурата на главата пускала масло на едно място, което си текло и преди ама няма кой да види, та сега се разглобва наново целия двигател. Няма да има край тази история. Сега ще се почистят инжекторите, дано като се сглоби следващият път, колата запали и потегли, защото ми писна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от акумулатора, колата не пали, няма как да е от акумулатора. Или е счупил помпата за високото налягане, но дано не, е че обикновенно се чупи и разпределителния вал. Или кои знае какво е прецакал.

 

Може ли да ми кажеш как точно може да се счупи вала, защото и аз сега сменям гарнитурите , вече съм го свалил и не съм го счупил, при монтажа ли е възможно. Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...