SLX Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Би трябвало да зависи от дизайна на самата джанта. При мен 15-ките минават на 1-1,5 милиметра от сп. апарат. Дебелината на борда на джантата е различен при еднакъв цолаж или не знам как да го обясня. Не ми се вярва при всички с 276 мм дискове 15" джантите да им минават на косъм.При всички 276 мм. дискове всички видове и дизайни 14 цолови джанти не минават никак :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 При всички 276 мм. дискове всички видове и дизайни 14 цолови джанти не минават никак :icon_thumbup: Роска, адмирации за солидните познания! Задачата беше да предложим решения за галанта на Рафаело, който е 2.0 136 к.с., набор 98 г.Да не се отклоняваме от темата. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Решението е ясно - или големи (колкото спасителни пояси :icon_n_king: ) гуми, или като смЕня амортисьорите да си сложи и 4 фабрични пружини, като предните пружини може и да са на старо. Което и да се направи проблемът с търкането на корема в снега, при легнали полицаи, бордюри, дупки... си остава. Няма спасение. По-добре е да си е с фабричните пружини според мен. Понякога и половин сантиметър е от значение за това ще се чуе ли гадния стържещ звук или няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 При всички 276 мм. дискове всички видове и дизайни 14 цолови джанти не минават никак :icon_thumbup:Това е точно така На ВР4 модификацията с 292 мм. предни дискове пък не стават джанти под 16 цола.И това е точно така Решението е ясно - или големи (колкото спасителни пояси ) гуми, или Или една Жипка и галанта да спи зимен сън :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Мерси за информацията момчета. Ще видим какво ще ми кажат в гумаджийницата :D :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2012 (редакция) В крайна сметка след консултация в гумаджийницата се оказа че заради ниското окачване единствения по-голям размер който мога да сложа на мицу е 195/65 … 70 щяло да дойде много високо и ще опира. Редактирано 13 октомври 2012 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 октомври 2012 Сподели Публикувано 13 октомври 2012 В крайна сметка след консултация в гумаджийницата се оказа че заради ниското окачване единствения по-голям размер който мога да сложа на мицу е 195/65 … 70 щяло да дойде много високо и ще опира.Еми, то това си е размера бре, ама и ти си един експериментатор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2012 Всичко трябва да се пробва :D знанието е майка на повторението ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.