Премини към съдържание

Нов собственик на COLT


ganec

Препоръчано мнение

Здравейте всички любители на японски коли,

 

Преди седмица се сдобих с Mitsubishi Colt 1.3 бензин 95 кончета автоматик 2006г. Много ми харесва, и на жена ми също, но имам един проблем ако може да ми помогнете.

Още първия ден след нато я взех ми светна жълтата лампа check engine и нямаше никакъв ряз.След няколко загасвания и палене на ново нещата се оправиха с изключение на лампата - остана да свети.Закарах я да я видят от където я бях купил и ми казаха че и няма нищо.Било от това, че не съм я загасил на неутрална скорост.Така и не разбрах как изгасиха лампата, докато говорех с един човек.Днес ми се случи отново, загуби мощност.Лампата на угасва.Нямам спомен да съм я гасил на скорост, а може би жена ми.Как да изгася лампата или изобщо не е от това че се гаси на скорост?

Нещо много ме мъчи, че си смених колата и проблемите започнаха още от 1-я ден, то затова минах от немска на японска кола.

Дано да не е голям проблема.

Моля помагайте :icon_crying:

Редактирано от ganec
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ходете там откъдето сте я купили, повече от ясно е че ще ви излъжат. Най-добре е да се ориентирате към друг сервиз за диагностика, и преди да са направили каквото и да е ги уведомете че искате да ви запишат номера на грешката (подчертавам номера, а не тълкуванието и).....След това с номерчето пишете тук и ще помагаме, иначе май няма как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и честито за новата кола! Нищо сериозно не се е случило и няма да се стряскаш, колата си е хубава и здрава, това е мицубиши Колт, и по между другото е повече немска от колкото японска, но спокойно това е от към добрата част.

Сега за проблема: почти съм на 90% сигурен какво те мъчи, трябва да ти се почистят две неща, дросела и МАР Сензора. Зацапали са се и компютъра засича грешка следователно колата минава в сервизен режим и за това няма мощност. За да излезе от този режим е необходимо да запалиш и изгасиш 4 последователни пъти и колата излиза от този режим и си продължаваш по пътя.

Послушай колегата Милен z и ако си от пловдив или региона най-добре отиди при него, той разбира от тези неща и може да ти я оправи. Първо трябва диагностика, почистване на двете неща, изтриване на грешките и след това happy end.

Грешките могат да заблудят понеже може да има грешка свързана с педала за газта, и ако е така вече съм на 100% сигурен, че сме в правилна посока.

Възможни грешки:

P0122, P0123, P1961, P1962, P1963,P1964.

Кодовете са ми малко по спомен, и може и да греша, но ако се разровиш има и друга тема за проблема който говоря, и това е най-често срещаният проблем на тези колтове свързан с check engine.

Успех !

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги,

 

Днес сутринта като запалих лампата отново не изгасваше и форсирах мотора до 4000об. След загасване на колата и нов старт лампата си изгасна нормално. Все още се чудя има ли такова нещо, като това ако загася колата няколко пъти на скорост да ми се появява някъква грешка и да светва лампата и колата да влиза в сервизен режим.

Ще изчакам още малко за да видя как ще се държи и отново ще пиша.

Относно софтуера и майсторите. В Бургас има ли сигурен сервиз/човек на който може да се вярва да ми пипа колата, че със старите коли до сега съм попадал само на некъдърници.

 

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Поздрави на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега колата от самосебе си няма да се оправи, ако не е обслужвана най-добре си запази час при някой който разбира от тези коли, да ти я обслужат, да направят диагностика пак и да ти почистят тези двете неща които ти казах в предишния ми пост, направете и един ъпдейт на софтуера и забравяш за грижите с Колтчето, само се радваш на безаварийни км. :mitsu-smiley: И ако може дай грешките от диагностиката, тук има доста колеги дето може да помогнат. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

дано вече не досаждам , но моля ако някой знае сигурен сервиз в Бургас, където да я тествам за грешки и за ъпдейт на софтуера.

И още нещо, нормално ли е да гори 11.7л/100км градско, поне на мен ми се струва малко множко.

 

 

Поздрави

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

имаме такъв колт от 2006г. от нов. Колата е абсолютно безпроблемна. Мога да ти едно кажа със сигурност - проблема не е от гасенето на скорост (на А). Тя така си се гаси и все едно остава на 1ва.

Единствения проблем, който е имал нашия Колт е именно описания от теб - вкараха я в Дарс ауто за ъпдейт на софтуера. Нищо не ти пречи да отидеш там, да кажеш, че си разбрал за този проблем и да питаш дали ти се полага безплатен ъпдейт.. не я вкарвай преди да питаш, че там си дерат кожи :)

 

Другото, за което казаха колегите по-горе е също възможно предвид големия ти разход. Нашия харчи макс 7.5/100 но все пак несебърско градско :) . Във всеки един сервиз с нормален софт. за диагностика, ще могат да ти кажат номерата на грешките и да ти почистят МАФ-а и дросела, но според мен няма да могат да ти кажат дали е правен ъпдейт на софтуера на кутията... това, според мен, уви може да стане само в официален сервиз.. дарс, балкан и пр.

 

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото, за което казаха колегите по-горе е също възможно предвид големия ти разход. Нашия харчи макс 7.5/100 но все пак несебърско градско :) . Във всеки един сервиз с нормален софт. за диагностика, ще могат да ти кажат номерата на грешките и да ти почистят МАФ-а и дросела, но според мен няма да могат да ти кажат дали е правен ъпдейт на софтуера на кутията... това, според мен, уви може да стане само в официален сервиз.. дарс, балкан и пр.

 

 

Същият разход, че и често по-малък в София градско.... незнам как е в Бургас, но според мен да харчи повече от Лансера ми в София не е нормално. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същият разход, че и често по-малък в София градско.... незнам как е в Бургас, но според мен да харчи повече от Лансера ми в София не е нормално. :icon_hmm:

Градско най-трудно се засича. Много е важно реално в какви условия се кара и колко дълга е отсечката. На жена ми Колта редовно си показва разход от порядъка на 13-14, но маршрута и е през задръстване от нас до офиса и растояние по-малко от километър. Когато аз я ползвам нормално гори между 8-10 от едния край на София до-другия с минаване през центъра. Ако се кара по-внимателно ми е правила и 7 за същия маршрут. Поне за мен не може еднозначно да се правят изводи на база разхода градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Градско най-трудно се засича. Много е важно реално в какви условия се кара и колко дълга е отсечката. На жена ми Колта редовно си показва разход от порядъка на 13-14, но маршрута и е през задръстване от нас до офиса и растояние по-малко от километър. Когато аз я ползвам нормално гори между 8-10 от едния край на София до-другия с минаване през центъра. Ако се кара по-внимателно ми е правила и 7 за същия маршрут. Поне за мен не може еднозначно да се правят изводи на база разхода градско.

 

Ако му дава такъв разход в подобна на ситуацията, която ти описа, то не трябва да се учудва. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Днес бях в Дарс Ауто и ми направиха всички ъпдейти за колата.Казаха,че вече няма да имам проблеми с chek engine лампата и аварийния режим в който влиза.

Ето и снимка на направените ъпдейти и изчистени грешки.

Аз не разбирам от кодовете им, но моля който разбира ако може да ги коментира...

post-15261-033845600 1348758855_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Днес бях в Дарс Ауто и ми направиха всички ъпдейти за колата.Казаха,че вече няма да имам проблеми с chek engine лампата и аварийния режим в който влиза.

Ето и снимка на направените ъпдейти и изчистени грешки.

Аз не разбирам от кодовете им, но моля който разбира ако може да ги коментира...

 

http://media.snimka.bg/s1/1160/028563723-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, за check engine грешките са свързани с това което подробно съм описал в предишните ми постове за дросела и мар сензора, ако са ги почистили добре няма да имаш никакви ядове повече. Успех с Мицу :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кодовете са без значение. Генерирани са от грешката в софтуера. Нищо не показват, защото реално проблеми нямаш. Не се мъчи да им търсиш съответствията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...